74

374 17 0
                                    

Végül a Mercedes csapatorvosát Seant hívtuk fel. Azt mondta ültessük be Totót hűtőfürdőbe, hogy lemenjen a láza, és adjunk neki sok folyadékot. Gyógyszert ne, mert már eleget kapott, és ki tudja mit okozna a diszkódroggal együtt.

Az osztrák kezét fogva a fejem a vállára hajtva egymás mellett kuksoltunk a zuhanykabinban miközben ránk folyt a hideg vízsugár.

- Ismerős helyzet. – morogta miközben csukott szemmel didergett.

- Ez a hét pusztító volt neked. Először a címlap velem, aztán a kezed a kurva asztal miatt, majd megint a kezed cseszted el a Red Bull falával, és most még be is drogoztak. Csodálom, hogy még élsz. – nevettem fel – Bocs.

- Eddie is behúzott nekem, és te is. Plusz a tegnap éjjelt végigrókáztam ezeket kihagytad. – pillantottam rám résnyire nyitva a szemét.

- Hajtasz a Superman imidzsre? Mert mindent túlélsz?

- James Bondra inkább. – mosolygott halványan.

- Jó mert Chrisnek van Superman köpenye. -mire mindketten felröhögtünk mert eszünkbe jutott Horner egy szál köpenyben történő medencés vízbeugrása Monacóból.

- A kezed? – böktem a nájlonzacskókba kötözött csomagra.

- Fáj, de elviselhető. Javul.

- Rosszul vagy még?

- Már jobb. Még van egy kis szédülés és hányinger. – a kezem a homlokára tettem.

- Lassan lemegy a lázad is. – mire felsóhajtott és a fejét a kabin üvegfalának vetette.

- Nem tudom mit akartam tőle...

- Be voltál nyomva. – felém fordította a fejét és rám nézett.

- Szerepe volt benne a drognak is, igen.

- Jah tudom, csinos, jó az ágyban és élvezted, hogy tilosban járhatsz. – tettem a kezem a felhúzott térdeimre, és nadrágom varrását piszkáltam.

- Biztos, hogy ezt akarod? – mire azonnal rápillantottam – Azt hittem könnyű lesz nem megcsalni téged.

- Szakítani akarsz? -kérdeztem teljesen döbbenten.

- Nem tudom, lehet... - nézett rám fáradtan - Talán tényleg az lenne a helyes lépés. Nem gondolod, hogy igaza van Sebnek, Ninának, Didinek és mindenkinek? Mindenkinek, aki azt mondja nem illünk össze? – tárta szét a karjait – Tönkre teszlek, és esküszöm azt akarom a legkevésbé. Nem ezt érdemled. – simogatta meg az arcom – Neked egy kedves, rendes, megbízható faszi kell, aki szeret és korban is jobban illik hozzád. Nem egy ötvenes lelkidefektes seggfej, aki ott ver át, ahol tud.

- Azt hittem komolyan gondoltad, hogy szeretsz?

- Komolyan gondoltam, de látod mi lett a mai napból is? – mutatott körbe – Megint elcsesztem. Én! – mutatott magára – Hányadszor is? Harmadszor a héten? Vagy negyedszer? Te még számon tudod tartani? -hadonászott idegesen, és közben láthatóan kiborult.

- Toto...

- Annyira akartam, hogy működjön, de nem megy! – tárta szét a karjait – Minél jobban igyekszem, annál szarabb az eredmény! A fél paddock arról beszél, hogy téged is megcsaltalak! Miattam kell szégyenkezned! – fakadt ki, és az ajtó felé mutatott.

- Azt hittem téged keményebb fából faragtak, és nem adod fel könnyen.

- Nem hiszem, hogy megtudok változni.

The one-night affair. Love or business? (Toto Wolff fanfiction)Donde viven las historias. Descúbrelo ahora