(M) sabahim erken saatlerinde alarm sesiyle uyanir ve hemen kalkar formasini giyer ve saçlarini yapip aşağıya iner
(C) Melis hadi kizim kahvaltini et birlikte cikalim .
(M) off baba ya ben kendim giderim ilk günden ilkokul bebesi gibi sele mi gidicez ?
(C) melis bidaha ikiletme hadi
(M) Tamam Cihan Güzel ben okulda biseyler atistiririm cantami alayım cikariiz.
(K) aslinda sasırtıcıydi kerem sabahin erken saatlerinde kendilinden uyanip duş alip erkenden cikmisti
Kerem ilk önce barışı sonra can'ı alıp okula gecti.
Yagmur cephesi
Melis çantası alıp aşağı indi ve babası ile bırlikte okula gidiyorlardi melis yolda zeynebe ve yagmura mesaj atti ama zeynep ve yagmur coktan okula gidip herzaman ortukdukları bankta yer almışti .Ve melisi bekliyorlardı.Melisler okula varmisti cihan hoca otoparkta jale hocayi gördü ve yanina gitti .Melis yukari cikiyordu .
Ve biran bir araba önünü kesti bu melisin iki senedir gıcık oldugu keremdi.
(K) önüne baksana kızım
(M) ya sen nasilbi seysin ya 2 senedir bikmadin benimle ugrasmaya yeter artik yeter der ve bagirir.Ve ağlamaya baslar
Aslinda melis kerem yüzünden degil dün kavga ettigi annesi yüzünden aglamisti .Kerem melisin aglamsına cok sasırmisti ve hemen arabadan inip yanina gitti.
(K) melis yere çökmüş agliyor ve yeter artik yeter diye bagriyordu. Tamam sakin ol seni üzdüysem özür dilerim .Hadi kalk güzelim sınıfa cikalim .kerem ilk defa bir kızın aglamsına dayanamamıstı.
(M) tamam ama bana güzelim deme olurmu ?
(K) olur olur hadi gel
Yukari cikarlar ve melis zeyneplerin keremde canlarin yanina gitmistir.zil calmistir ve sınıfa cikarlar . (Keremler ve melisler aynı sınıftadir) yukari viktiklarinda zeynep barışa selam vermistir.
(B) günaydin zeynep
(Z)günaydın barişşş
Keremde melisin yanina gitmistir herkes cok sasirir.
(K) daha iyimisin melis
(M) sagol kerem yanimda oldugun cok tesekkurler
(K) ne demek herzaman güzelim
Güzelim kelimesini bagirarak söylemisdi ve can oooo kerem sayer ve melis güzel noluya yaaa diye bagirdi .
(Melis ve kerem ayni anda) cannn
kendine gelArkadaslar biraz gec oldu özür dilerim ama begeniler ve yorumlar artmadigi sürece yazmiyacagimm