الحلقه الخامسه عشر❤

151 11 0
                                    

لما شوفتك قلبي سلم ..مقدرتش غير اسلم

في المساء ..
في ڤيلا غاليه ..حيث كان الوضع يزداد سوءا ...فكان مؤمن حزينا وغاضبا علي مافعله مالك ...وياسر وداليا ايضا ....لكن هناك شخص كان سعيدا ...وهو نادر وكل ما يفعله هو السخريه من والديه علي بكائهما ....

نادربسخريه .....وانتو زعلانين ليه ..اهي غارت ...واديكو ارتاحتو منها ...ماهو من ساعت ماتبنتوها وانتو معندكوش غيرها ..ومدلعينها اكتر واحده فينا من واحنا صغيرين ...واديها بكل بساطه راحت اتجوزت ..من غير حتي راءيكو ...

نظر له مؤمن بغضب ثم اردف ...انت تخرس خالص فاهم ..ملكش دعوه بيها ولا نسيت انت عملت ايه زمان فيها ..ومع كدا سامحتك ..

نادر بغضب ....انا معملتش حاجه ...هو يعني عشان كنت عارف ان محمد بيخونها ومقولتلهاش ابقي كدا عملت غلط ...

مؤمن بغضب ....كنت عارف انه بيخونها بس ...ماتكمل ولاهاتنكر انك كنت بتساعده ان يخونها مع اقرب صديقه ليها ...وكنت عارف كويس هي بتحبه اد ايه ...ولا ناسي كمان الصور اللي سربتها لمحمد وخليته يهددها بيها ...انت متتكلمش احسن وتخرس خالص ..دي كويس انها قبلتك هنا في ڤيلتها ...ومعيشاك معانا وانت اصلا متستهالش ...

نادر بضيق ...انت بتزلني عشان يابابا مع اني انا اللي ابنك مش هي ..بس مسيرها تعرف وساعتها هاتسيبكو تترمو برا  ....بس انا سيبهالكو وماشي ..ومعتوش هاتشوفو وشي ....بس صدقوني هارجع لما املك كل حاجه حتي الڤيلا دي ...وساعتها هاتترجوني ...وبنتك اللي هي مش بنتك دي ..هاتندم برضو لانها زلتني كتيير ...وهاتشوف ياحج مؤمن ...

مؤمن بغضب ...اطلعععع براااااااا ...مش عايز اشووووف وشككككككك .....

نظر له نادر بالامبلاه ...ثم خرج من الڤيلا بأكملها وهو يتوعد لغاليه التي اخذت منه كل شئ حتي حنان والده وسعادته ...  بالنسبه له ....
فماذا سيحدث ياتري !!!!

®®®®®®®®®®®®®®®®®⁦❤️⁩

من انت ومن اين جئت لااعلم ..لكن اعلم انك مختلف عن الجميع ..انت ملجأي الوحيد ..⁦❤️⁩

  في صباح اليوم التالي ..وكان صباح مختلف تماما لدي غاليه ومالك ...صباح به شر وانتقام وعند وحزن ..لكن هناك شئ يطغو علي كل ذلك وهو بدايه العشق الجديد ..والفريد من نوعه ...عشق به تحدي وخوف وانتقام ...وامان ومرح ...به كل شئ رائع ...
عشق لاحدود له ولا حلول ...سيتولد بين ذلك الاثنان اللذان يشبهان بعضهم في كل شئ ...والعند والتحدي الذي لاينتهي بينهم  ...لكن هناك حياه اخري رائعه تنتظرهم وتنتظر تحدايتهم وقوتهم وعنادهم وانتقامهم وشرهم ...تنتظرهم لتفرغ كل تلك الصفات ...فهذا هو العشق لايقف شيئا امامه مهما كان قويا وصلبا ..........يلين امامه الاسياد ....فلا داعي للمقاومه ...لان غريزه ادم وحواء ستبقي للابد ...وسيظل الرابط الوحيد الذي يجمعهم هو الحب والعشق والغرام ...
وعلي مر السنين سيظل الحب هو مصدر الحياه ...........

(احببت قيوده)حيث تعيش القصص. اكتشف الآن