1. Początki Undertale RP

30 0 0
                                    


Był ładny dzień, ptaki śpiewały kwiaty kwitły właśnie w takie dni Kubuse dołączył do serwera Alky - Community. Znalazł ten serwer poprzez swój wcześniejszy serwer "Kubuse Speak" .

 Gdy dołączył poznał administracja w tym niejakiego Pikusia, mniej więcej miesiące przed dołączeniem poznał gre Undertale. I szukał osób z którymi mógłby rozmawiać/pisać na ten temat. I znalazł Pikuś okazał się tą osobą z którą mógł rozmawiać na temat undertale. Wtedy poznał RP - roleplay. I chciał uczestniczyć w rp. Więc Pikuś zaprosił go na serwer RP, wtedy kubuse uczestniczył po raz pierwszy w rp niestety rp okazało się fatalnie, składające się z dzieci które nie potrafiły za cholere odgrywać swoje role. 

Kubuse postanowił razem z Pikusiem założyć własny serwer undertale rp. Problemem była nazwa, ale po dużej woli mózgów wymyślili nazwę Jakże oryginalną "Undertale RP". Na początku nikogo nie było więc trzeba było zorganizować ludzi do rp, Pikuś dodał swoich znajomych ja swoich, Skonfigurowaliśmy boty do reklam takie jak np Disboard i było wszystko git. Udało nam się stworzyliśmy własny serwer i co zaskakujące mieliśmy aktywne osoby. Serwer cały czas się rozwijał. 

Pewnego dnia Kubuse się wnerwił na Pikusia bo ten nic nie robił. Więc postanowił przestać mu pomagać i wyszedł z serwera. Serwer się rozpadał, Kubuse wrócił pewnego dnia i przeforsował swoją drogę przez resztki serwera i przejął go od Pikusia tym samym Pikuś opuścił Undertale RP. Między tymi "sprzeczkami" dołączył nie jaki Feiro - Radio Fox rozwinął on tak rp że aż Kubuse oniemiał. 

Serwer rozwijał się 3x szybciej bez Pikusia i stał się największym serwerem undertale-rp w Polsce. Zaczęły powstawać konkurencje które miały bardzo podobną nazwę przez co były wojny. Podczas tego wszystkiego dołączyli do Undertale RP wspaniali użytkownicy którzy zostali pierwszą administracją the void. Na początek administracja Undertale RP składała się z z kilku osób: 

Zarządcy RP: Kubuse Administratorzy: Feiro Moderatorzy: Limix, Arceos.

Niejaki czas później Pikuś powrócił wtedy już Undertale RP było Numerem 1 na discordzie jeżeli chodzi o tematyke undertale rp, było już dużo konkurencji więc postanowili zmienić nazwę. Pikuś dał propozycje "The Void" po tym jak ją pokazał wszyscy się na to zgodzili, Trzeba było zrobić nowe logo postawili na intuicje Kubuse i tak właśnie powstało pierwsze logo The Void jednak to już temat na osobną opowieść. 

I tak właśnie zaczyna się historia serwera The Void.


The Void: Historia PrawdziwaOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz