Θέλω να έρθουν επιτέλους τα βιβλία της σχολής και να διαβάσω σαν άνθρωπος.
Εύδοξε αν με ακούς, στείλε τα γαμωβιβλία γιατί θα τρελαθώ. Ποιος; Εγώ. Αν είναι δυνατόν!
~~~
<<Τι εννοείς δεν σε πήρε ούτε ένα τηλέφωνο;>> ρωτάει έξαλλη η Μελίσσα και ξεφυσάω εκνευρισμένη. Για ποιον λόγο είναι αυτή εδώ είπαμε;
<<Δεν ξέρω. Δεν θέλω να το συζητήσω>> ανακατεύω το κουτί με τα χριστουγεννιάτικα γλυκά πάνω από το τραπέζι.
<<Καλά και εσύ για ποιον λόγο τον φίλησες;>> ρωτάει ο Τζακ και τον αγριοκοιτάζω.
<<Ε έπρεπε κάποια στιγμή να γίνει>> πετάγεται η Κέισι και κολλάω την μπουνιά μου με την δική της.
<<Ήταν ανάγκη να το κάνει τώρα δηλαδή;>> ρωτάει από δίπλα μου ο Μέισον και τον κοιτάζω μπερδεμένη.
<<Εσένα τώρα τι σε πείραξε;>> αναφωνεί η Κέισι με ένα χαμόγελο στο πρόσωπό της.
<<Δεν με πείραξε>> τεντώνεται προς τα πίσω και απλώνει τα πόδια του. <<Απλά ήταν τελείως άκυρη η στιγμή>>
<<ΤΙ ΘΑ ΚΑΝΩΩ;;;;;>> φωνάζω μπας και με βοηθήσει κανένας από αυτούς επιτέλους.
Τους κουβάλησα σήμερα πρωί πρωί γιατί όχι μόνο φοβάμαι να βγώ έξω από το σπίτι, ακόμη και το σταθερό τρέμω να σηκώσω μήπως είναι αυτός.
Περιττό να πω ότι εχθές με του που βγήκα από το ασανσέρ της πολυκατοικίας, έτρεξα τόσο γρήγορα προς την έξοδο και έπεσα με δύναμη στο τελευταίο σκαλί και μια εξαιρετική τεράστια μελανιά απλώθηκε σε όλο το δεξί μου μπούτι. Για πρώτη φορά, αν και τραυματισμένη, έκανα την απόσταση σπίτι Ντομ- σπίτι δικό μου μέσα σε 4 λεπτά. Λογικό αφού έτρεχα σαν την παλαβή. Αρκετοί περαστικοί με κοιτούσαν παράξενα, προφανώς. Έτρεχα λες και σκότωσα κάποιον και προσπαθούσα να ξεφύγω από την αστυνομία.
Βασικά, όντως σκότωσα.
Την φιλία μου με τον Ντομ. Ταταταααααμμμμμ.
Γιατί πλάκα πλάκα σιγά μην θέλει να μου ξαναμιλήσει μετά την εξόρμησή μου από χθες. Υπάρχουν δύο εκδοχές.
Ή θα νομίζει ότι του την πέφτω, που βασικά δεν με συμφέρει να νομίζει αυτό, αν και είναι αλήθεια,
ή ότι έχω το συνήθειο να φιλάω όλους τους φίλους μου, πράγμα που είναι παράξενο.
ΑΛΛΑ ΙΣΧΥΕΙ ΓΙΑΤΙ ΧΕΧ ΜΑΝΤΕΨΕ ΠΟΙΑ ΕΧΕΙ ΦΙΛΗΘΕΙ ΑΠΕΙΡΕΣ ΦΟΡΕΣ ΜΕ ΤΟΝ ΜΕΙΣΟΝ!
BẠN ĐANG ĐỌC
The best Christmas (Book 1)✔️
Lãng mạnBook 1- The best Christmas Ένα κρίστμας λοβ στόρυ επειδή η φίλη σας η Ρία σκυλοβαριέται στην καραντίνα. ~November 2020, 28th~ 2020-2021