Юнги се намираше на задната седалка в колата на Намджун ,който го прибираше от училище.
-Хьонг,по-късно ще се наложи да вземем Кук от тях,за да правим проект.-по-големия кимна.-Къде отиваме,живеем в другата посока...
Джун паркира пред мола и въздъхна.
-Слизаме.
-Добре,а...-беше прекъснат от затръшнатата врата. Примигна с очи и слезе набързо. По-големият не го чакаше. Дребчото ходеше бързо по него, но не смогваше на големите му крачки. Най-накрая Джун спря пред един магазин за дрехи на 4тия етаж.
-Влизаме тук.-на касата стоеше едно високо момче с кафява коса и кафяви очи,съвсем обикновено,но с необикновена красота. Джун се загледа в него и бутна Юнги към черните дрехи. -Почвай да избираш.
Малчото ровеше в дрехите,а хьонга му зяпаше касиера. След малко в магазина влезе една висока,едра,мъжка фигура. Продавача погледна напред и се усмихна.
-Как си Джин хьонг?-момчето се облегна на гишенцето и се усмихна.
-Тае,радвам се да те видя.-прегърнаха се.-Защо си дошъл,не си ли на работа при онзи психопат,Джънг Хосок?
-Не,защо трябва да имам причина да посетя брат си? А и Хоби не е психопат,приятели сме. Оправи ли въпроса по преместването? -Джун се заслуша.
-Да,всичко е уредено, дечко. Защо не си вземеш някоя дрешка за утре,аз плащам.
-Глупости,аз нали затова работя,за да си купувам сам някой неща,а и получавам стипендия,но да ще си взема нещо,все пак част от парите отива в джоба ти,работиш на процент.
-Ах,какво да те правя,купи си сам тогава.
-Добре,а щях да забравя.-подаде му една торбичка.-Купих това за теб,знам че не можеш да идеш да хапнеш и...
-О миличък, благодаря.-отвори го и видя тостер със сирене,домат и любимия салам на Джин.- Сам ли го направи?
-Да,щях да ти купя но нямаше със този салам и реших да ти направя.
-Страхотен си дечко.
-Ти повече.-Тае отиде да избира дрехи.
-Джун,тези дрехи добри ли са?
-Да,да влез да ги облечеш.-Намджун не се интересуваше от това в момента,интересуваше го само погледа на брьонета с чийто бе засекал своя.
CZYTASZ
Why you hate me? ^•^
Fanfiction-З-защ-що ме мразиш т-толкова?-попита по-малкото момче,свито от страх в ъгъла. Не получи отговор, единственото което чу бяха стъпките на момчето с онези гарваново черни коси и пленяващи маслинови очи,който свитото на топче,треперещо момче не можеше...