Épp az esti bulira készülődtem Emmával mikor a bátyám belépett a szobámba.
~Héj hugi aztán ne vidd túlzásba a készülődést.
~Miért is?-kérdeztem tőle
~Egyáltalán tudod te hogy mennyi részeg kiéhezett részeg csávó lesz ott azon a bulin?
~És mire akarsz ezzel kijukadni?
~Ahh Olivia még csak 17 éves vagy nem szeretnék egész este azon izgulni hogy mikor visznek be a mondóba és erőszakolnak meg.Ezután a roppant jó beszélgetés után gyors felkaptam magamra a kikéstitett ruhámat és már indulásra is kész voltunk a barátnőmmel Emmával.
Mikor oda értünk a club ba gyors elő vettük Emmával a kamu személyinket amit a bátyám készített nekünk. Kicsit megzsaroltam hogy ha elhoz mi két egy ilyen buliba és csinál nekünk kamu személyit akkor megszerzem neki az egyik évfolyam társam számát. Egyáltalán nem szoktam ilyen helyekre járni én inkább az othon bekuckózós típus vagyok de Emma a legjobb barátnőm pedig pont az ellentéte mindig más fiúkkal van menden péntek este csak a buliról szól az ő életébe, de ezen felül a legjobb barátom ovi óta. Mikor sikeresen bejutotunk a bátyám Jack aki 3 évvel idősebb nálam vagyis most 20 éves épp az egyetemi barátaival beszélget.
~Halod hugi mi el megyünk veszünk valami piát adig maradjatok itt és ne álj szóba idegenekkel.
~Jólvan apa-erre csak egy gúnyos fejel jutalmazott. Tipikus Jack folyton félt engem a fiúktól nem engedi hogy szóba álljak velük ha valaki csak rám néz akkor azt már el is küldi Szóval elég nehéz egy ilyen báty mellett pasit találni de nem is nagyon vonz engem ez az élet mindig látom hogy a barátnőm Emma milyen szomorú mindig amikor átverik őt a fiúk és nekem ebből nem kell semmi minek összegabalyodva egy fiúval ha beleszeretek akkor úgyis csak fájdalmat fog okozni nekem és én azt Nem élném túl ezért inkább otthon olvasó típus vagyok.
~Halod Olivia az a férfi nagyon néz téged és elég dögös nem akarsz odamenni hozzá? - Kérdezte tőlem ma nagy mosolyra húzza a száját.
~ Te megőrültél? És mi van ha valami perverz állat?
~ Jaj ne legyél már ilyen nyuszi ha így állsz a dolgokhoz sose lesz egy normális pasit folyton mindenkit eltolsz magadtól és nem látod meg a lehetőségeket nem lesz semmi bajod ha oda mész hozzá egy kicsit beszélgettek.
~ Jaj ne már minek menjek oda hozzá úgyis tudjuk hogy csak mit akar Én meg nem vagyok rá vevő az ilyen hülye játékokra És amúgy is ha a bátyám meg látná hogy egy idegen csávóval beszélgetek biztos levenné a fejemet.
~Ahh na akkor Fogadjunk valamiben ha elkezdünk táncolni és odajön hozzánk az a félisten csávó és fel kell téged táncolni akkor te elmész vele táncolni De ha Tévedtem és nem jön oda hozzánk akkor jövök neked eggyel.-ebbe bele kell hogy egyetek hiszen kivárt dolog hogy egy ilyen félisten csávó szóba álljon velem.
~legyen. - Már épp indultunk volna el amikor Megjelent a bátyám és három haverja.
~ mégis hova készültök menni? - kérdezte a bátyám kicsit komorabb hangon.
~ Ahh lazulj már el egy kicsit csak Olivia van Megyünk egy kicsit táncolni ha már egy buliban vagyunk.-mentett meg engem a kicsit nagy szájú barátnőm. És ekkor be húzott a tömegbe közel az idegen csávó hoz hogy pont rálátásba legyünk rá.
~ ugye tudod hogy egy ilyen csávó sohasem kérne fel engem tán-nem tudtam be fejezni a mondatot mert két kar fonódott a csípőm köré és szorosan húzott maga felé.
~egy ilyen gyönyörű lány miért van egy ilyen helyen egyedül?
~Ne-nem vagyok egy-egyedül-kezdtem el dadogni mert még sosem volt hozzám ilyen közel egy fiú sem, és Emma is eltünt előlem kezdtem el forgolódni mikor megpillantottam egy szürkehályog sráccal táncolni És mikor észrevette hogy látom csak gyorsan rám kacsintott. Ó hogy az a szemét ezt meg nagyon vissza fogja kapni.
~csak nem elvittte a cica a nyelved? - fogta még szoros tartásba a csípőmet és ekkor szembe fordított magával. Ohh te jó ég az a szem az oka gyönyörű vágytól csillogó szemek.
~Ne-nem csak... Mit szeretnél tőlem?
~Óh ha re azt tudnád! De most megelékszek azzal ha neghivhatlak egy italra.
~én nem szoktam alkoholt inni és a bátyám tuti ki csinálna ha egy idegen pasival mennék el a pumthoz.
~Alex vagyok-nyújtja nekem a kezét
~Olivia
~Na látod már nem vagyunk idegenek.
~jó de csak egy ital
Már vagy 2 órája csak beszélgetünk. Eléggé kellemesen csalódtam benne mivel nem
Olyan mint amilyennek gondoltam figyelmes lehet vele beszélgetni és nem csak Magáról beszél hanem Rólam is érdeklődik.
~és esetleg nincs kedved eljöni velem táncolni?
~nagyon szívesenEkkor a bátyám Jack lépett oda hozzánk és nagyon mérgesen figyelt minket de leginkább Alexet méregedte.
~Mi a faszt akarsz a hugomtól?
~Fejezd már be Jack mi csak beszélgetünk és már nagyon elegem van abból hogy bárkivel beszélek te egyből elüldözött tőlem Szóval most mi alexel szépen felállunk és elmegyünk táncolni és te nem fogsz balhét rendezni! - Úristen én most komolyan ki tudtam álni magamért a bátyámal szembe.
~Legyen de aztán ne gyere oda hozzám sírva hogy csak meg akart téged dugni és ott is hagyott téged. - mondta durván És el is viharzott nekem meg Könnyek gyűltek a szemembe még sosem beszélt velem így de ekkor egy kezet éreztem az oldalamon és Alex odahajolt a fülemhez és bele súgta azt hogy
~Héj ne aggódj csak fel kapta a vizet és persze hogy félti a húgát hiszen ha nekem ilyen húgom lenne akkor én se hagynám hogy csak egy jöt ment csávóval beszélgesen főleg nem egy ilyen jóképü csávóval-mondta nekem ezzel még mosolyt csalt a számra. ~És azt meg el is felejtetted mondani hogy milyen szerény is vagy. - és éreztem hogy pír szökik az arcomra ezután elkezdett a tánctér felé húzni és szorosan magához húzva úgy hogy a hátam az ő hátát dörzsölt elkeztünk a zene ritmusára táncolni.
Érzetem hogy a fülemez hajol és lejt rá egy finom puszit.
~de egy valamibe igaza volt a bátyádnak-suttogta a fülembe és tiszta libabőr lettem a hangjátől.
~hogy meg foglak dugni durván naponta többször is, de még addig van egy kis időnk ismerkedni. - nekem a szavam is elált amint ezt ki mondta.
~Hány sráccal voltál már együtt? - kérdezte és közben magához fordított és a szemembe nézett.
~Én ő én izé tudod én még nem..Alex szem szöge
~ Én ő én izé tudod én még nem..
~Te még szűz vagy? - ő csak bólintott egyet szégyenlősen és a földet kezdte el nézni. Uramisten hol bujkált ez a lány eddig? Gyönyörű nem egy tulsminkelt plasztik Barbi baba hanem természetes szépség félénk és egyszerüen kész csoda. És én már el is döntöttem hogy muszály megszereznem magamnak ezt a lányt nem veszítettem el őt.
Ekkor közelebb hajoltam hozzá és egy értékes de mégis forró szenvedélyes csókba hívtam. Az este folyamán táncoltunk vagy ép egymás szájában voltunk nagyon magába bolonditott ez a lány..
Úgy érzem hogy ennek lesz még folytatása. De hogy még milyen....
YOU ARE READING
Vágy
RomanceOlivia 17 éves idén kezdődik az utolsó éve a gimnáziumba. "Megint csak egy unalmas év,, - gondolja Olivia ám ez megváltozik mikor megpillantja az új irodalom-tesnevelés tanárt. ~Trágár szavak előfordulhatnak benne és 18+-os jelenetek.~ ~A TÖRTÉNET K...