Dlaczego bycie w związku musi być takie trudne? Ciągłe kłótnie, dopasowywanie się do siebie, krzyki i jakieś krzywe akcje. Po co to nam w życiu?
Samo zawarcie związku czasem jest trudne. Staranie się o drugą osobę, żeby w ogóle wejść z nią w jakąkolwiek relację, utrzymywanie tejże relacji i późniejszy rozwój. Jednakże jeśli już nam się udało rozwinąć relację na tyle żeby być w związku, to nie możemy przestać się starać czy odpuścić jeśli coś idzie nie po naszej myśli. Nie powinniśmy się też zmieniać dla tej osoby. No, bo po co ? Dlaczego to my mamy się zmienić? Akceptacja jest ważna w związkach. Przede wszystkim powinniśmy akceptować swoje wady i zalety. Zwracać uwagę na to co nas denerwuje, irytuje czy doprowadza do płaczu, ale ile razy można zwrócić komuś kogo się kocha uwagę na to co nas denerwuje ? Dużo. Po pewnym czasie w końcu stwierdzamy, że to nie ma sensu i częściowo odpuszczamy.
Kłótnie? To nieoddzielna część każdego związku. Ile kłótni może być każdego dnia? Przyczepianie się o zwykłe głupoty czasami bywa uciążliwe. Dlaczego, więc ciągle to robimy? Bo czasami nie potrafimy inaczej. Czasami krzyk i agresja same z nas wychodzą. Ranimy osobę, która kochamy i nie przykładamy do tego aż takiej uwagi. Dzielimy się z najbliższymi osobami zaraz po tej ukochanej własnymi sekretami i problemami, a czasem wychodzą z nas też problemy ukochanej czy ukochanego i to nie jest zbyt dobre, gdy jesteśmy ze sobą szczerzy i mimo wszystko powiemy tej osobie o tym. Każdy z nas by się wkurzył gdyby nasz partner czy partnerka wypaplała jakiś sekret, który nie miał ujrzeć światła dziennego. Miał pozostać w mroku nocy i nigdy stamtąd nie wyjść, a jednak wszystko wpłynęło jak szambo, które tak bardzo staraliśmy się ukryć. Krzyczymy wtedy pod wpływem impulsu i robimy rzeczy, których nie chcemy. Samookaleczanie się, zerwanie związku czy inne durne rzeczy. Nie mówię, że samookaleczanie się to durna sprawa, ale chodzi mi o inne sprawy.
Rozstanie. Dlaczego bywa takie trudne? Czasami zostawiamy drugą osobę tylko, dlatego żeby była szczęśliwa bez nas, bo tak będzie lepiej. Nie zawsze tak jest, jeśli już do tego dochodzi to właściwie najlepsze rozwiązanie. Dlaczego nie walczymy? Bo walczyliśmy za długo? Bo druga osoba jest zbyt uparta ? Czy to wina jest po naszej stronie? Zbyt wybuchowi ? Czy zbyt wrażliwi?
Musimy sami odpowiedzieć na pytanie czy jesteśmy różą, czy ogrodnikiem.
CZYTASZ
Chwile ulotne
Historia CortaChwile ulotne to wspomnienia, będące jednocześnie uzupełnieniem i kontynuacją "TRUE STORY". Książka będzie opisywała dni bądź miesiące z życia nastolatki. Książka nie ma na celu promowania przemocy wszelkiego rodzaju oraz samookaleczania się, zażyw...