1. Bölüm

624 106 105
                                    

Sabah kulağımı dolduran alarm ile yataktan sıçradım. Bu sesi değiştirmem gerekiyordu. Alarmı kapatıp banyoya elimi yüzümü yıkamaya gittim. İşimi hallettikten sonra banyodan çıkıp odama geçtim. Okul formamı üzerime geçirip saçımı yaptım. Okulda ilk günümdü. Heyecanlı mıydım? Hayır. Bir insan okul değiştirdiğinde neden heyecanlı olsun ki? Yani tamam ortamım değişecek ama soğuk bir insan olduğum için kimseyle muhatap olmam diye düşünüyorum.

İşlerimi hallettikten sonra abimle evden çıktık. Okula yürüyerek gidecektik bu gün. Abimle konuşarak okula gittik

Yaklaşık 20 dakika sonra okulda olduğumuzda direk müdürün odasına çıktık. Kapıyı tıklatıp içeriye girdik. "Merhaba hocam biz yeni geldik de sınıfımızı bilmiyoruz onu öğrenebilir miyiz?"

"Adınız ne çocuklar?"

"Leyla Balcı"

"Atakan Balcı"

"Hemen bakalım... 11/E kızım seninki oğlum senin sınıfın da 12/A"

"Sağolun hocam." Deyip odadan çıktık ama sınıfın hangi katta olduğunu bilmiyorduk. Yanımdan bir çocuk geçerken durdurdum "Pardon 11/E ve 12/A sınıfı nerde acaba?"

"Senin sınıfın üst katta sende beni takip et."Abime el sallayıp  çocuğu takip etmeye başladım.Yürürken arkadan nasıl karizmatik olduğunu gördüm. Aman bana ne be. Allah sahibine bağışlasın. Ben böyle iyiyim. Çocuk bir sınıfa girdiğinde düşüncelerimden sıyrıldım. Hangi sınıf olduğuna baktığımda 11/E olduğunu gördüm. O da mı bu sınıftaydı. Yani olabilir gerçi ama ne bileyim değişik geldi. Neyse sınıfa girdim ve boş bir yer bulmaya çalıştım. Cam kenarının en arka sırası boştu. Oraya geçip oturdum. Hoca da sınıfa girince derse başladık. Ders anladığım kadarıyla Coğrafyaydı.

Hoca dersin sonuna doğru yoklama alırken benim adımı okudu. "Leyla Balcı"

"Burda"

"Yeni mi geldin kızım?"

"Evet hocam."

"Kendini tanıtmak ister misin?"

"Leyla Balcı 17 yaşındayım. Asosyal bir insanımdır. Babamın büyük bir şirketi var. Annem de o şirkette müdür yardımcısı. İzmirliyim. Abim var bir tane. O da bu okulda 12. sınıf."

"Anladım kızım." dedi ve yoklamaya geri döndü. Bu gün beni sınıfa getiren çocuğun adı Burak'mış.

Teneffüs zili çaldığında abimin yanına gittim. Sınıftaydı. Ve yanında bir kız vardı. "Abi yavaş hızınız 102 aq!" diye bağırdığımda sınıftaki erkekler gülerken abim bana öldürücü bakışlar atmakla meşguldü.

"Ne var?"

"Gelmicek misin?"

"Hayır."

"Niye?"

"Betül'ü yanlız bırakamam çünkü."

"Niye?"

"Canım öyle istiyor çünkü."

"Niye?"

"Kes sesini!"

"Niye?"

"Gel lan buraya."

"Niye?

"Para vercem sus diye."

"Ni- Vallaha mı?"

"Evet."

"Ne kadar?" abim cüzdanını çıkartıp içinden 300 lira çıkarttı. Koşarak yanına gittim ve aldım parayı. Sonra yanağından öpüp sınıftan yok oldum. Yani bende de kredi kartı var ama abimi sömürmek çok eğlenceli oluyor.

ANONİMİM •Yarı Texting•Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin