76

376 16 0
                                    

76.rész

Didi faarccal bámult rám.

- Csesszél le nyugodtan. – sóhajtottam fel – Van miért, és igazad is van.

- Miért szóltál bele Bottas dolgába?

- Mert kedvelem. És sajnálom. Lewis egy kibaszott klasszis, Bottas csak jó autóversenyző.

- Toto nem vette jó néven.

- Tudom, többen nem is szólok bele, de most muszáj volt. Gyűlölöm az igazságtalanságot. Binottónak is ezért szóltam be. Azok odaát hallgatnak, mint a sült hal. Biztos vagyok benne Toto nem olyan főnök, aminek mutatja magát. Szerintem Chris az egyetlen vezető, aki nem ordít csak lecsesz.

- Ez dicséret volt vagy kritika? – horkantott fel az angol.

- Dicséret. Toto asztaltörése is mutatja, ő az ordítós meg pattogós főnök. Egy dolog mi megy a kamera előtt egy másik pedig ami a valóság. Szerintem ha bepöccent leszid mindenkit.

- Tényleg Nina drogozta be? – nézett rám Chris komolyan.

- Nem tudom. Szerintem nem, ő csak kihasználta a helyzetet. De erről nem akarok beszélgetni bocs.

- Haragszol rá?

- Nem. Nem ő volt az első, és nem is az utolsó, aki próbálkozni fog Totónál. Én is jártam nős pasival, de volt egy határ. Nina olyan amilyen, nincs ezzel baj, független. Totóra kicsit neheztelek. Szemmel fogom tartani.

- Szerinted megváltozik? – kérdezte epésen Chris.

- Nekem bőven elég, ha a farkát a gatyájában tartja más csajok jelenlétében. Nincs egyéb elvárásom. Tudom milyen seggfej és mekkora manipulatív arrogáns macsó. – Chris vágott egy grimaszt – Jaj mond a véleményed!

- Jobban érdemelsz nála. Sokkal jobbat, te többet érsz.

- És mit csináljak, ha nekem meg pont ő kell? -tártam szét a karom - Vagy megpróbálom vele és összejön, ha meg nem, akkor legalább nem epekedtem utána a sarokban ülve! Így nem fogok az elszalasztott lehetőségeken sajnálkozni nyolcvan évesen. Vagy tehetem még, amit Nina barátnőtök, bezárom a szívem, és jó messze lökök mindenkit, félve a csalódástól! Az megoldás? Legalább erre jó volt a látogatása. Rájöttem, én nem akarok ilyen lenni. Toto vagy pofára ejt vagy nem, de legalább mertem lépni!

- Ő kell? Ez új. – hökkent meg Didi.

- Kapaszkodj meg, nekem is.

- Nem vagy semmi. – dőlt hátra.

- Ha te azt tudnád... - sóhajtottam fel.

- És mi az elképzelés? -kérdezte az öreg.

- Összeköltözünk. Bár gőzöm sincs milyen lesz, és fog e működni. -tártam szét a karom - Mondtam neki, ugorjunk és meglátjuk. Nincs tervem, de azt hiszem ide kár is. Itt csak a menetközbeni szervezés működhet.

- És a meló?

- Tudtommal ide köt a szerződésem, már ha nem fogadtad el a tegnapi felmondásom. Mikor hajnalban hívtalak, hogy mi a szitu, ezt nem beszéltük meg.

- Menni akarsz?

- Nem igazán rajongok Toto csapatáért sem. Ha engem kérdezel a legtöbb olyan, mint akinek karót dugtak a seggébe. Christ kedvelem, Eddietől néha falra mászok, de őt is bírom. És nem felejtettem el, hogy mindenki jó fej volt velem egész héten. Azt nem tudom mi megy a hátam mögött. – és itt az angolra néztem.

The one-night affair. Love or business? (Toto Wolff fanfiction)Wo Geschichten leben. Entdecke jetzt