77.rész
Mire visszaértem Didihez, már előkerült szinte a teljes csapat, és nagybaj folyt a beszélgetés. Pókerarcot erőltettem magamra, igyekeztem a legjobb formámat hozni, ha már eddig nem sikerült. A gépre felszálláskor a sor végére maradtam, úgy voltam vele, bárhol is marad üres hely nekem jó. Az öreg félre vont.
- Mi történt?
- Bécsben terrortámadás volt, Toto odament.
- Atyám. Nem hallottam, mikor volt?
- Hajnalban, nemrég.
- Ezért vagy kiborulva?
- Nem, de hagyjuk. Elkérhetném mégis a cégeslakást pár napra? Nem tudom, hogy ott marad vagy visszajön, és laknom meg kell valahol, amíg a dráma rendeződik.
- Persze, de mondom pár bútor van csak.
- Túlélem. Majd délután szerzek matracot, vagy egy hálózsákot.
- Azért ágy van. – nevetett az öreg.
- Akkor gond sincs.
- Mi történt? – pillantott rám komolyan.
- Kérlek ne. – azzal otthagytam és felszálltam a gépre.
A zsibvásár, ami kialakult lehetővé tette, hogy leüljek az egyik ajtó melletti üres helyre és kicsit összeszedjem magam. A többiek annyira beszélgettek, hogy fel sem tűntem. A gép tele volt, Didi, Christian, Helmut, Newey, Max, Alex, Jonathan Wheatley, Ben Wyatt és Guillaume Rocquelin.
- Minden rendben? – kérdezte Max csöndesen mikor visszajött a konyha felől egy üveg vízzel.
- Miért kérdezed?
- Akkor érkeztem meg, amikor Totóval vitáztál...
- Mennyit hallottál?
- Semmit, csak azt láttam, hogy mutogattok, gesztikuláltok. Visszafogott vitának tűnt. Gáz van?
- Ebben a kapcsolatban csak az van.
- Hát akkor keress egy kevésbé gázosat, van elég szabad fickó a paddockban. Sőt nős pasi is. – kacsintott rám.
- De hülye vagy. – böktem meg.
- Mert? – nevetett.
- Van pasim nem keresek másikat.
- De Vettelt megtaláltad. – hajolt közelebb vigyorogva.
- Az egy másik történet.
- Másik mi? Hagyd az osztrákot, úgyis öreg hozzád.
- Öreg? – nevettem rá.
- Toto van vagy ötven, hidd el vannak itt értelmes fiatalabb harmincas pasik.
- Magadra célzol?
- Bocs de szerinted én harminc vagyok? – mutatott magára – Amúgy meg idős vagy hozzám.
- Idős? Hét év van köztünk. Minek nézel engem valami matrónának? – tártam szét a karom.
- Nézd, én a vezetéshez érte, meg a faszfejekhez, és csajokhoz! Ne csavard a kurva szavakat, meg a vitát, így is tudom, hogy okosabb vagy! Nem kell letaposni jólvan?
- Viccelek. – pillantottam rá laposan.
- Tudom, csak mondom. Nem mondtam, hogy öreg vagy, hozzám vagy az. Szóval? Mi van azzal a tulokkal?
YOU ARE READING
The one-night affair. Love or business? (Toto Wolff fanfiction)
FanfictionA Formula- 1 nem csupán a gyors autókról, pilótákról, és grid girl-ről szól.A háttérben kőkemény politikai és üzleti játszmák folynak, melyeknek egyik fő mozgatója a Mercedes-AMG Petronas Motorsport ügyvezető igazgatója Toto Wolff. A sármos ex-verse...