"opia'm"hayatta hiç bişey şans değildir diye düşünürdüm hep. şans yoktur insan kendi şansını kendi yaratir derdim kafamda kurdugum bazi degismicek seyler gibiydi belkide bu bi nevi hayatin bana kurdutuğu şeylerdi bi kalip gibi oturmustu kafamda,sonra bi gün 3 ay önce bügün biri girdi hayalime.
sanki "ben geldim sevgilim,şansın geldi" dermiş gibi kalbime girdi.
kalbim oldu.hayatımın en kötü dönemlerinden birinde en güzel hediye gibi geldi.
hayalim oldu.kabuslarımla boğuşurken bizim masalımızı yazmaya başladı.
prensesim oldu.son nefesimi vermeye hazırlanmışken bana nefesini vermek istedi.
nefesim oldu.seviyo mu sevmiyo mu diye papatyalari öldürmeye başlamışken "seviyorum"dedi.
papatyam oldu.emre aydın demişti:
"bulabildin mi?söyle!hep anlattiğın o meşhur huzuru."
buldum!
huzurum oldu.bana dünyanın en güvenli yuvasını verdi,kalbini verdi.
ailem oldu.siyahımı beyaza çevirip bize içindeki 7 rengi armağan etti.
gökküşağım oldu.yağmurlarını hissedebildiğim,güneş gibi doğan en değerlim olan,bulutlar gibi sığınabildiğim,tek varlık o oldu.
gökyüzüm oldu.bana aşki yaşatan ilk kişi oldu,son olmak istedi.
sonsuzluğum oldu.
pisanisi oldum.
opia'm oldu.16 eylül de bana şansımı verdi.
herzerrem oldun.
tüm iyi kilerim oldun.
benim oldun.
Güzel gözlüm
ömrüm
zerrem
Delam
En değerlim
Melegim

"bizim gökküşağımızın bi sonu olmicak,morla mavi birbirine karışacak,bizde sonsuzluğa...!"

seni seviyorum seni sonsuza kadar sevicem.
iyi ki benimsin.
iyi ki seninim.
iyi ki biz.3.ay dönümümüz kutlu olsun.
sonsuz ay dönömlerimize beraber.

💜💙
YOU ARE READING
opia'm🌼
Short Story"yaşadığım dünya için fazla güzelsin,o yüzden hayatım değilde hayalim ol istedim" Gözlerinde huzur bulduğum kız için yazıyorum aşkımızı,şansım olduğu o gün için,bizi için...