Sanaede'den...
O günden beri Aklım sürekli işizakiydeydi onu bir türlü aklımdan çıkartamıyordum gece ve gündüz sürekli onu düşünüyordum Ayrıca onu ne zaman görsem kalbim yerinden çıkacak kadar hızlı atıyordu.... Bu sabahta bloom ve ben yürüyüşe çıkmıştık bloom sürekli birşeylerden bahsetsede onu dinlemiyordum bir süre sonra bloom bu durumun farkına vararak bana seslendi....
Bloom: Heeey! Sanae sen beni dinlemiyormusun? Bugünlerde çok dalgın bir halin var
Sanae: pardon bloom yalnızca dalmışım o kadar....
Bloom ise bu sözüme hiç inanmamış gibiydi....
Bloom: sanırım hala Aklın işizakide.....
Bloom böyle der demez birden bire Afalladım ben her ne kadar geçiştirmeye çalışsamda Aklımın işizakide olduğu çok belliydi bunun üzerine gülümseyerek bana şu sözleri söyledi....
Bloom:Onu sevdiğini biliyorum ve bence bana sorarsan oda seni seviyor nerden bildiğimi sorarsan o gün söylediği sözden bunu çıkarmak çok kolay....
Sanae: biz onunla sadece arkadaşız ve bence sadece beni arkadaşı olarak sevdiği için öyle söyledi....
Bloom düşünceli bir şekilde....
Bloom:Bundan emin misin?
Sanae: şeyyy belki de bir ihtimal ve sanırım onu sevdiğim çok belli fakat ona bunu asla söyleyemem
Bloom: Merak etme sırrın bende güvende ve zaten ona sevdiğini söylemen hiç kolay olmaz çünkü seni seviyorum kelimesi inanki bir sözden daha fazlası....
Sanae:Evet Haklısın....
Biz böyle konuşurken birden bire işizakinin de tesadüfen orada olduğunu gördük....
Bloom: Heeey işizakiiii!!! Günaydınnn!!!
İşizaki de blooma doğru seslenerek
İşizaki: sanada bloooom!!! Kusura bakmayın kızlar Antrenmana geç kaldım acele etmem gerek sanada hoşçakal sanae !
Sanae:hoşçakal işizaki sahada görüşürüz!!!
Ben böyle derken işizakide bana hafifçe göz kırptı... Açıkçası böyle yapmasından bile çok mutlu olmuştum
Sanae:şeyy bloom benimde sahaya gitmem lazım biliyorsunki menajer olarak banada ihtiyaç var sende gelsene yalnız başıma orada olmak çok sıkıcı olur...
Bloom biraz tereddütlü bir şekilde....
Bloom:Aslında bugünde orda olmam ne kadar doğru olur bilemiyorum ama madem istiyorsun seninle beraber gelirim....
Sanae: gerçekten de çok iyisin bloom!!
Bloom: Tamam tamam! Böyle teşekkür etmene gerek yok hadi vakit kaybetmeden gidelim artık!...
Sanae:tamam!
Birlikte o günki gibi yine neşeyle yola koyulduk o kadar mutlıydumki anlatmam imkansızdı.... Bir süre sonra sahaya geldik gelir gelmezde blooma halletmem gereken bazı işlerim olduğunu söyledim çünkü gelecek ulusal maç için takımın ihtiyaçlarının kontrol edilmesi ve eğer eksik varsa onların listesinin çıkarılıp koça verilmesi gerekiyordu sonra da sakatlık veya herhangi bir nedenle maçta oynayamayacakların yine koça bildirilmesi gerekiyordu içeri girdiğimde hiç kimseyi bulamadım ve doğruyu söylemek gerekirse çok şaşırdım..... Daha sonrasında nede olsa gelirler diye umursamadan işlerimi halletmeye başlamak için malzeme odasına girdim hepsi bir anda beni süpriiiizzz diye bağırarak karşıladılar... İçerisini çok hoş bir şekilde süslemişlerdi ayrıca pasta bile almışlardı yani hemen hemen herşeyi hatta hediye bile almışlardı ah ne kadar tatlılar ama şaşırması güç ama aralarında Bloom bile vardı..
Sanae:çocuklar! Siz ne yaptınız böyle!!!
Masaru: sakın unuttum deme amigo! Bugün senin doğum günün! Bizde sana süpriz yapmak istedik amigo! Doğum günün kutlu olsun
Bloom:doğum günün kutlu olsun sanae!!! Sana süpriz yaptık!!!
Bloom dediğinde birdenbire aklıma geldi.... Evet! Bugün benim doğum günüm dü bunu Nasıl unutabilmiştim ki!! Hepside teker teker doğum günümü kutladılar
Sanae:çok teşekkür ederim çocuklar beni gerçekten çok mutlu ettiniz!! Ama işizaki yok o nerde...?!
Hyguga:işizaki mi bir işini halledip geleceğini söylemişti oysaki...
Diğerleride hyugayı onaylarcasına kafalarını salladılar....
Misaki : herneyse nede olsa birazdan gelir sen pastanı üfle Sanae!
Biraz moralim bozularak pastayı üfledim tamda umudumu kesmişken işizaki geldi....
Hyuga:sen nerdeydin işizaki!
Misaki:Aynen öyle ! Bize geleceğini söyleyip kayboldun!
İşizaki biraz utanarak onlara cevap verdi
İşizaki:Aslında sanaeye hediyesini getirmek için eve uğramıştım o yüzden de biraz geç kaldım kusura bakmayın çocuklar!
Hyuga sitemle ekledi tabii birazda gülerek
Hyuga:bunu bize söyleyebilirdin işizaki!!
Diğerleride gülerek hyugaya katıldılar daha sonra herkes hediyelerini vermeye başladı hepsi benim için çok anlamlıydı kimisi bir bileklik kimisi güzel bir fotoğraf çerçevesi kimiside günlük tuttuğumu bilerek bana çok şirin bir günlük almıştı Bloom ise çok güzel bir elbise... Sıra işizakiye gelince herkes merakla beklemeye başladı açıkçası bende çok merak etmiştim işizaki ise utanarak şöyle dedi...
İşizaki: şey bu senin için sanae Aslında çok da sevmezsin ama neyse...
Ona hiç inanmamıştım çünkü çokta sevmezsin dediği hediyenin kutusu bile çok güzeldi açtığımda içinden çok güzel bir kalpli kolye çıkmıştı üstelik bu benim beğendiğim kolyeydi o kadar Mutlu olmuştum ki hemen ona sarıldım....
Sanae:işizaki! Bu çok çok güzel Hemde benim beğendiğim kolyeyi almışsın çok tatlısın!!!
İşizaki:şey beğenmene çok sevindim doğum günün kutlu olsun!
Herkes bize doğru bakmaktaydı hatta hyguga bile gülerek şunları söyledi
Hyuga:açıkçası bizim işizaki çok romantik öyle değil mi çocuklar!
Misaki:kesinlikle öyle hemde sanaenin beğendiği kolyeyi alması
Genzo:Sanırım artık işi anlayabiliriz değil mi millet!
Bütün herkes bu söze gülerek karşılık verdi daha sonra pastalarımızı yedik sohbet ettik gülüp eğlendik bu şekilde vakit geçirmek çok güzeldi resmen hayatım boyunca bugünü unutamayacaktım...