DİKKAT DİKKAT BU BÖLÜMDE HATRI SAYILIR BİR SMUT VARDIR HABERİNİZ OLSUN YANİ CJDJXJXNDKXN
"Bben mi?"
"Evet sen"
"Olur yani fark etmez"
"Tamam o zaman Mabel biz odama çıkıyoruz"
"Siz bilirsiniz biz kızlarla parti yapıyoruz"
"Sessiz olmaya çalışın lütfen"dedi ve odaya doğru yürümeye başladı bende arkasından geldim.Odaya girdikten sonra bana döndü."Evet ne yapalım şeytancık"
"Şeytancık mı!?"dedim eliyle aptal pijamanin kedi kulaklarını sıktı ve bana döndü
"Kedicik mi demeliyim yoksa?"
Bön bön ona baktıktan sonra konuştum
"Benimle alay mı ediyorsun sen?"dudağını aşağı eğdi ve bana baktı
"Sadece tatlı olduğunu düşünmüştüm"dedi ve kendini yatağa fırlattı, fırlattı demekte abartmıyorum.Resmen yatağa uçtu iki defa zıpladıktan sonra yana döndü ve hiç birşey demedi.
"Uff aptal ne yaparsan yap"
...
"Sen gerçek bir gerizekalısın çam ağacı"
...
"Hey."
...
"Küstün mü?"
...
Bu soruna da cevap alamayınca sinirlenip büyüyle ellerini yatağa kelepçeledimŞaşkın şaşkın bana bakarken konuşmaya başladım.
"Üzgünüm"
Gene cevap alamadım nirvanaya ulaşan sinirimle ona dönüp bağırmaya başlıyacaktımki suratının kıpkırmızı olduğunu fark ettim.
"Aman aman~"
...
"Küçük Dipper büyümüş ve yeni zevkler edinmeye başlamış"
Domates gibi bir yüzle bana döndü şaşkınca bana bakıp tekrar kafasını yana çevirdi iki üç kere soluk aldıktan sonra bana dönmeden mırıldandı
"Beni bırak aptal eşkenar"Pis pis sırıtıp elimi Dipperın gömleğinin içine soktum ve karnını okşamaya başladım.Başka hiç birşey yapmadığımdan oldukça masum sayılabilecek bir haraketti benimki...benimki masum bir haraketti.
Dipperınki değil.İnleyip kendini kasıyor vücudunu yukarı kaldırıp tekrar indiriyor.Bana bakıp dudağını ısırıyor ve kafasını tekrardan yastığa görmüyor.
Ani ve hızlı haraketlerle Dipperın bacaklarını açıp iki yanıma koydum ve onu öpmeye başladım bir kaç tıkırtı gelmesiyle ikimizde durduk ama tıkırtılar geçince devam ettik ben onun boynunu nefes almadan emerken inlemelerini bastırmaya çalışıyor,omzumu ısırıyor ve kulağıma ismimi fısıldıyordu.
"Bill,ahmm hımmm y-yavaş ol~"
Tam daha fazla hızlanmaya başlıyacaktımki kapı küt diye açıldı ben Dipperın bileğindeki kelepçeleri aniden söküp uyuma taklidi yaptım Dipper zaten iyi bir oyuncuydu.Gelen Candydi elinde bir mutfak bıçağı tutuyordu yavaşça içeri yaklaştı ve bana doğru bakmaya başladı.
"Dipper sadece benim olmalı,Dipper sadece benim olmalı o vücudunun ve kalbinin her kısmıyla bana ait.Dipper senin olamıycak Bill."Dipper ani bir hareketle Bill'in üstüne çıktı hala uyuyordu yani uyuyor numarası yapıyordu sonra mırıldanmaya başladı.
"Bill ddur artık"dedi ve inledi
"Yavaş ol mhmmm"Candy aval aval Dippera bakıp elindeki bıçağı yere indirdi ve koşarak odadan çıktı sonrada kulübeden.
Dipper endişeyle Bill'e baktı
"Noluyor be?"
"Bilmiyorum"
"Bu senin Bill olduğunu nerden biliyor?"
...
"Bu seni nerden tanıyor aq?"
"Hiçbir fikrim yok"
"Ulan ne zaman güzel birşeyler olsa altından hep bir boklar çıkıyor"
"Güzel miydii~"dedi Bill ama öldürücü bakışlar alınca sustu ve konuyu kapattıDipper odayı turlmaya başladı bir yandan küfür ediyor bir yandan lanet kızın ne yaptığını ne yapacağını çözmeye çalışıyordu
"Çam ağacım biraz sakin olur musun lütfen?"
"Biri seni biliyor,beni istiyor,seni öldürmeye çalışıyor ve ve ve odama bir bıçakla giriyor"
"Bence biraz sakinleşmelisin"
...
"Bak biraz uyu sabah konuşuruz tamam mı ne dersin?"
"Kapıyı kitle."
Soğuk ve karanlık odada hala bir endişe atmosferi vardı
"Hey sana bir hikaye anlatmamı ister misin?"
"Ben velet miyim Bill?"
"Ne alakası var şimdi alt tarafı bir hikaye?"
"İyi uf"
"Günlerden gün bir şeytan ölümden dönmüş ama yıllardır acı çekiyormuş ve onu bu hale getirenlerden intikam almaya yemin etmiş"
"Ee"
"Ama şeytan gücünü toplayamadan sahalara geri dönmüş ve baş düşmanıyla güçsüzken karşılaşmış nedensizce aralarında bir bağ oluşmuş ve şeytan düşmanı için endişelenmeye başlamış"
...
"Sonra karşılarına biri çıkmış Şeytanın önemsediği birini onun elinden çekip almak istemiş."
...
"Şeytan avını kaybetmek istemediğini düşünerek savaşmış"
...
"Ama kazanamamış berabere kalmışlar işte o zaman şeytan düşmanını kaybetmek istemediğini onu sevdiğini fark etmiş"
...
"Ama karşısındaki kişi durmamış ve küçük sevgilisine zarar vermeye başlamış"
...
"Ve şeytanda onu öldürmüş...mutlu son."
...
"Hey Dipper?"Dippera baktığında genç çocuğun çoktan uyuduğunu fark edip gülümsedi.Ve odadan sonrada kulübeden çıktı.Ormana bir adım attı, bakalım hangi aptal karşılarına çıkmıştı.