Todoroki ve Obama'nın düğünü çok güzel geçmişti aynı gün Pepee ile Caillou'nun da evlenmesi büyük sürpriz olmuştu.
Todoroki her nekadar Obama'yı çok sevsede derinlerde bir yerlerde Trump'a olan aşkı büyüyordu ama o artık evli biriydi bu duygulardan uzaklaşmalıydı.
Kalktı müq kocası ve kendi için kahvaltı hazırladı bir yandanda Thanos ile telefonda konuşuyordu. Thanos herzamanki gibi yeni yemek tarifleriyle Todoroki'yi büyülüyordu gereksiz normal bir gündü.
~1-2 saat sonra~
Obama Caillou'ya iş bulma konusunda yardıma gitmişti Todoroki evde yanlızdı ve bu ona çok sıkıcı gelmişti taki telefonu çalana kadar arıyan kişi Trump'dı hemen telefonu açtı.
Trump: Hey Todoroki nasılsın...
Sesi üzgün geliyordu bu Todoroki'yi endişelendirdi.
Todoroki: Ben iyiyim ama sen iyimisin sesin üzgün gibi.
Trump: Bak Todoroki sadece şunu söylemek öğrenmek istiyorum......
Todoroki'nin endişesi artı.
Trump: Obama'yı ne kadar seviyorsun yada onu cidden seviyor musun?
Todoroki nekadar istesede konuşamadı.
Trump: Anlıyorum....
Dedi ve telefonu kapattı Todoroki dönmüş kalmıştı hem Obama, hem Trump'ı aynı seviyede seviyordu ikisi birbirlerini pek sevmiyorlardı aslında herşeyi Trump maffetmişti onlara verdiği sözü bozmuştu Obama bunu tepkiyle karşılamıştı herşey çok hızlı gelişmişti.
________________________________________________
♉Bu ship seni büyüledi biliyorum♉
🔶Aşık oldun bu shipe biliyorum🔶
🔱Yeni fav shipin bunuda biliyorum🔱
________________________________________________