1

5 2 0
                                    

Hei! Sunt Maia, am 17 ani, am parul albastru si am ochii un fel de albastru amestecat cu caprui.. Stau in Londra cu April, Alexa si Diana, cele mai bune pri3t3n3 ale mele..April are 16 ani si e roscata cu ochii verzi, Alexa are 18 ani, e blonda cu ochii albastrii iar Diana are 17 ani ca si mine, are parul blond deschis cu ochii verzi. Lui Alexa si April le plac One Direction. Si mie imi plac cum canta...Dar nici chiar....Imi place mai mult Taylor Swift..Si Tove Lo.. Si Maroon 5 si Eminem si etc :x Mda... Diana asculta mai mereu melodii rock ,deasemenea ca si Alexa..

Era ora 13:30,Eram toate la bucatarie inafara de Diana.

-Eu ma duc sa vad ce face Diana.

-Mai bine du-i mancarea acolo,,,Spune Lavinia

-Okay,

Am urcat scarile pana in fata usii spre camera Dianei..Am batut si am auzit un „intra”. Am intrat si am vazut-o pe Diana stand pe pat uitandu-se pe  tavan.

-Hei, esti ok? 

-Nu!

-Ce s-a intamplat?

A oftat si a spus hotarata: Dar sa  nu mai spui la nimeni.. Am dat apropator din cap.

-Am vazut un baiat...Care din nefericire ii Liam Payne..

-Si ce ii cu asta? 

-Pai...Cred ca imi place. Eram la Carrefour, si m-a izbit unul pe jos...si el a venit si m-a ridicat... 

-Ooo! Ce tare! Si de ce esti trista?

-Pentru ca are iubita...si chiar nu stiu..

-Nu stiu ce sa mai spun... Nu mai plange dupa baieti..

-Bine..Ai dreptate...N-ar trebui sa plang dupa el, nu?Dar nu le spune fetelor! 

-Bine, bine ...

Am coborat jos si am hotarat sa mergem toate sa ne plimbam prin mall. 

-Vreau eu sa conduc!! Va rog!!

-Bine, condu tu ... a spus Alexa

M-am dus la masina, am pus cheia , si am pornit.Mergeam frumos pana cand cineva s-a izbit de noi. Dupa am vazut doar negru.

Alexa Pov

Ne-am urcat in masina si am mers frumos pana cand cineva s-a izbit in noi. M-am lovit la cap, dar vad ca Maia nu se mai trezeste. Celelalte fete au iesit sa vada cine sunt ei...Cand au coborat, a venit..stai...Niall Horan? Aaa...  mor! Bine acuma trebuie sa am grija de Maia.

Niall Pov

Astazi eu cu Louis, Liam si Harry am vrut sa mergem pana la mall....Si normal ca am vrut eu sa conduc.. Nu ma pricep prea bine...Am condus bine, pana la un fel de intersectie, mi-a alunecat mana si ,m-am izbit intr-o masina cu ... 4 fete din cate vad.. M-am lovit la cap putin, dar vad ca fata care conducea, a inchis ochii. Au iesit Liam cu Harry cu cateva rani, afara. Si atunci au iesit si doua fete din spate. Am vazut ca fata de langa cea care conducea, a inceput sa planga. M-am dus repede la ea, sa vad ce a patit. 

-Ce s-a intamplat ? E bine?

-NU! Nu deschide ochii !! Te rog, Maia, te rog .... 

Am luat-o in stil mireasa si l-am pus pe Liam sa sune la ambulanta. A venit cam in 3 minute, si apoi au luat-o pe ... Maia... Am urcat cu totii in masina si am pornit inspre spital.Ajunsi acolo, am stat vreo 3 ore si am asteptat sa vina doctorul.Intr-un final a venit si m-am dus la el.

-Esti prietenul Maiei?

-Ăă..Da...Cum e? e bine?

-Da, acum mult mai bine...vreti sa o vedeti?

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Feb 06, 2015 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

Me and my broken heart. =)Where stories live. Discover now