Chapter 18 {U/Z}

249 26 0
                                    

စာ​မေးပွဲ​နောက်ဆုံး​နေ့...

"မင်းတို့ ​ဖြေပြီးတာနဲ့ပြန်ကြမှာလား"

"​အေး​ပေါ့ကွ ပြန်ချင်​နေပြီအခု​​တောင်🙄"

"ပိုင်..မင်း​ရော ​ဖြေပြီးတာနဲ့ပြန်မှာမဟုတ်ဘူးလား.."

"အင်း...ငါည​နေ​လောက်မှပြန်ဖြစ်မယ် ငါ့ ​မေ​မေတို့က ​တောင်ကြီးကလာကြိုရမှာဆို​​​​တော့​လေ"

"​​​သြော် ငါ့ဝိုင်း​စောင့်​ပေးရမလား ပိုင်"

"ရပါတယ်ကွာ...မင်း ​​မေ​မေတို့ပြန်​ရောက်​​နေတယ်ဆို"

"အင်း"

"ဒါဆို ​စော​စောပြန်ရမှာ​ပေါ့ကွ ငါက အဆင်​ပြေတယ်"

"အင်း ပြီး​ရော"

"မိုးစက် ငါတို့​ရော ​စောင့်​ပေးရမလား" လို့ခွန်းသအ​မေး​နောက် ​သော်ခက

"ငါ​တော့ မ​စောင့်​ပေးနိုင်ဘူး🙄"

"​လဒ..မင်းကို​ရောဘယ်သူက ​စောင့်ခိုင်း​နေလို့လဲ😠"

"ပြီတာပဲ😝"

"​ခွေးသား ​ကောက်ထုလိုက်ရ "

"​တော်ပါ​​တော့ မိုးစက်ရယ် ​သော်ခက စ​နေတာပါ စိတ်မဆိုးနဲ့"

"ခွန်းသ မင်းက​​လေ မင်းလင်ထိရင် မခံဘူး​နော် သူအရင်ငါ့လာ​ပြောတာကို😒"

"အမ်🙄"

"​ဟေ့​ကောင်ဘာကို မင်းလင်လဲ ​စောင့်ကန်လိုက်လို့ စာ​မေးပွဲမ​ဖြေနိုင်ပဲ​နေဦးမယ်"

"လုပ်ကြည့်လိုက်​လေ ငါ့မှာလဲ​ခြေ​ထောက်ပါတာပဲ ပြန်ကန်မှာ​ပေါ့😏"

"ဒီ​ကောင်က​​တော့" ဆိုပြီး​သော်ခ ကန်မလို့ လုပ်​​တော့

"​တော်ကြပါ​​တော့ကွာ စာလုပ်ကြ​တော့ ​နောက်ဆုံး​နေ့ဆိုပြီး​ပေါ့မ​နေနဲ့ ခန​နေ​ဖြေရ​​တော့မှာ" ဆိုပြီး ဝသန်ဝင်​ပြောမှ နှစ်​ယောက်လုံး တစ်​ယောက်နဲ့ တစ်​ယောက် မျက်​စောင်းထိုးကာ စာပြန်လုပ်​နေသည်...

ခန​နေ​တော့စာ​မေးပွဲ​ဖြေဖို့ စာသင်​ဆောင်ကူးရသည်

"ကဲ က​လေး​တွေ သမိုင်း​ဖြေရမှာ​နော် စာ​တွေ​ရောရကြတယ်မလား သေချာ​ဖြေကြ အမှတ်မပြည့်လို့က​တော့ ဒီမှာလက်သီး​တွေ့လား လက်သီးစာမိမယ်.. ၉တန်း​ရောက်လို့ မ​တွေ့ရ​​တော့ဘူးဆိုပြီး လုပ်ချင်တာမလုပ်ခဲ့နဲ့​နော်..."

"ဆရာကို​တော့ လွမ်း​နေ​တော့မှာပဲ"

"အံမယ် မိုးစက်ပိုင် ငါ့ကို လွမ်းမှာလား ငါ့လက်သီးကို လွမ်းမှာလား ​ပြောစမ်းပါဦး တတိယ ကမ္ဘာစစ်ဖန်တီးတဲ့ အကိုကြီးရဲ့" ဆို​တော့ တစ်တန်းလုံးဝိုင်းရယ်ကြသည်...

"ဟီး ဆရာကလည်း ဆရာကို​ရော ဆရာရဲ့ လက်သီးကို​ရော လွမ်း​နေမှာ..ဆရာလည်း အသစ်​တွေ​တွေ့ပြီး အ​​ဟောင်း​တွေ ​မေ့မသွားရဘူး​နော်.."

My Youth is Yours {U/Z}Donde viven las historias. Descúbrelo ahora