Charles Scott Capitulo 1

11 1 0
                                    

Cᴀᴘɪᴛᴜʟᴏ 1. Cᴀʟʟᴇᴊᴏ́ɴ Dɪᴀɢᴏ́ɴ.

Nᴜᴇsᴛʀᴀ ʜɪsᴛᴏʀɪᴀ ᴇᴍᴘɪᴇᴢᴀ ᴜɴ 28 ᴅᴇ ᴀɢᴏsᴛᴏ ᴅᴇ 1991. Cʜᴀʀʟᴇs sᴇ ᴇɴᴄᴏɴᴛʀᴀʙᴀ ᴅᴏʀᴍɪᴅᴏ ᴇɴ ʜᴀʙɪᴛᴀᴄɪᴏ́ɴ ᴅᴇ ᴘᴀʀᴇᴅᴇs ʏ sᴜᴇʟᴏ ᴅᴇ ᴍᴀᴅᴇʀᴀ ᴏsᴄᴜʀᴀ ᴄᴜʙɪᴇʀᴛᴀs ᴅᴇ ᴇsᴛᴀɴᴛᴇʀɪ́ᴀs ʀᴇᴘʟᴇᴛᴀs ᴅᴇ ʟɪʙʀᴏs. Eɴ sᴜ ᴍᴇsᴀ sᴇ ᴇɴᴄᴏɴᴛʀᴀʙᴀ ᴜɴᴀ ᴄᴀʀᴛᴀ ᴄᴏʟᴏʀ ᴀᴍᴀʀɪʟʟᴇɴᴛᴏ ᴄᴏɴ ᴜɴ sᴇʟʟᴏ ᴍᴏʀᴀᴅᴏ ᴄᴏɴ ʟᴀ ʟᴇᴛʀᴀ "H"" ᴇɴ ɢʀᴀɴᴅᴇ. Eɴ ᴄᴜᴀɴᴛᴏ ᴀʙʀɪᴏ́ ʟᴏs ᴏᴊᴏs sᴇ ʟᴇᴠᴀɴᴛᴏ ᴅᴇ ᴜɴ sᴀʟᴛᴏ, ʏ ᴅᴇ ɪɴᴍᴇᴅɪᴀᴛᴏ ғᴜᴇ ᴀʟ ʙᴀɴ̃ᴏ ᴀʟ ʟᴀᴅᴏ ᴅᴇ sᴜ ʜᴀʙɪᴛᴀᴄɪᴏ́ɴ. Dᴇᴄᴏʀᴀᴅᴏ ᴛᴀɴᴛᴏ ᴇɴ ᴇʟ sᴜᴇʟᴏ ᴄᴏᴍᴏ ᴇɴ ʟᴀs ᴘᴀʀᴇᴅᴇs ᴅᴇ ʙᴀʟᴅᴏsᴀs ʙʟᴀɴᴄᴀs ʏ ᴛᴜʀϙᴜᴇsᴀs. Eɴ ᴇʟ ʟᴀᴠᴀʙᴏ ʜᴀʙɪ́ᴀ ᴜɴ ᴄᴜᴇɴᴄᴏ ᴄᴏɴ ᴛʀᴇs ᴄᴇᴘɪʟʟᴏs ᴅᴇ ᴅɪᴇɴᴛᴇs, Cʜᴀʀʟᴇs sᴇ ʟᴀᴠᴏ ʟᴀ ᴄᴀʀᴀ, ᴅᴇ ғᴀᴄᴄɪᴏɴᴇs ᴄᴜᴀᴅʀᴀᴅᴀs, ᴘᴀ́ʟɪᴅᴏ ᴄᴏᴍᴏ ʟᴀ ɴɪᴇᴠᴇ, ᴅᴇ ᴘᴇʟᴏ ᴄᴀsᴛᴀɴ̃ᴏ ᴏsᴄᴜʀᴏ ϙᴜᴇ ᴛᴇʀᴍɪɴᴀʙᴀɴ ᴇɴ ᴍᴇᴄʜᴏɴᴇs ᴘᴇʟɪʀʀᴏᴊᴏs, sᴜ ᴏᴊᴏ ɪᴢϙᴜɪᴇʀᴅᴏ ᴇs ɢʀɪs ᴏsᴄᴜʀᴏ, ᴍɪᴇɴᴛʀᴀs ϙᴜᴇ ᴇɴ sᴜ ᴏᴊᴏ ᴅᴇʀᴇᴄʜᴏ ᴅᴇsᴛᴀᴄᴀʙᴀ ʟᴀ ᴘᴜᴘɪʟᴀ ᴅᴇʙɪᴅᴏ ᴀ sᴜ ɪʀɪs ᴄᴏʟᴏʀ ɢʀɪs ᴄʟᴀʀᴏ.

Sᴇ ʟᴀᴠᴏ ʟᴏs ᴅɪᴇɴᴛᴇs ʏ ᴠᴏʟᴠɪᴏ́ ᴄᴏʀʀɪᴇɴᴅᴏ ᴀ sᴜ ʜᴀʙɪᴛᴀᴄɪᴏ́ɴ, sᴇ ᴀᴄᴇʀᴄᴏ ᴀ sᴜ ᴀʀᴍᴀʀɪᴏ, ᴅᴏɴᴅᴇ sᴀᴄᴏ ᴜɴ ᴊᴇʀsᴇʏ ᴄᴏʟᴏʀ ᴠᴇʀᴅᴇ ᴏsᴄᴜʀᴏ ᴄᴏɴ ʟɪɴᴇᴀs ɴᴇɢʀᴀs ϙᴜᴇ ғᴏʀᴍᴀʙᴀɴ ᴄᴜᴀᴅʀᴀᴅᴏs, ᴜɴᴀ ɢᴀʙᴀʀᴅɪɴᴀ ɢʀɪs, ᴜɴᴏs ᴘᴀɴᴛᴀʟᴏɴᴇs ɴᴇɢʀᴏs, ᴜɴᴏs ᴍᴏᴄᴀsɪɴᴇs ᴛᴀᴍʙɪᴇ́ɴ ɴᴇɢʀᴏs ʏ ᴘᴏʀ ᴜ́ʟᴛɪᴍᴏ ᴜɴᴏs ᴄᴀʟᴄᴇᴛɪɴᴇs. Lᴜᴇɢᴏ ʙᴀᴊᴏ ᴀʟ ᴘɪsᴏ ᴅᴇ ʙᴀᴊᴏ, ᴅᴏɴᴅᴇ sᴇ ᴇɴᴄᴏɴᴛʀᴀʙᴀ sᴜ ᴍᴀᴅʀᴇ ᴅᴇsᴀʏᴜɴᴀɴᴅᴏ.

-Bᴜᴇɴᴏs ᴅɪ́ᴀs Cʜᴀʀʟᴇs- ᴅɪᴊᴏ sᴜ ᴍᴀᴅʀᴇ ᴍɪᴇɴᴛʀᴀs ᴛᴏᴍᴀʙᴀ ᴜɴ sᴏʀʙᴏ ᴅᴇ ʟᴇᴄʜᴇ. -Tᴇ ʜᴇ ᴘʀᴇᴘᴀʀᴀᴅᴏ ᴇʟ ᴅᴇsᴀʏᴜɴᴏ-.

-Gʀᴀᴄɪᴀs, ᴍᴀᴍᴀ́ ᴅɪᴊᴏ, ᴄᴏɴ ᴛᴏɴᴏ ɪᴍᴘᴀᴄɪᴇɴᴛᴇ.

-¿Dᴏɴᴅᴇ ᴇsᴛᴀ ᴘᴀᴘᴀ?-

-Eɴ ᴇʟ sᴀʟᴏ́ɴ, sᴀʟᴅʀᴇᴍᴏs ᴇɴ 30 ᴍɪɴᴜᴛᴏs, ᴇʟ ʏᴀ ʜᴀ ᴅᴇsᴀʏᴜɴᴀᴅᴏ-.

Cʜᴀʀʟᴇs sᴇ ᴛᴏᴍᴏ́ sᴜ ᴢᴜᴍᴏ ᴅᴇ ɴᴀʀᴀɴᴊᴀ(sᴜ ʙᴇʙɪᴅᴀ ғᴀᴠᴏʀɪᴛᴀ) ᴅᴇ ᴜɴ sᴏʀʙᴏ ʏ ғᴜʟᴍɪɴᴏ́ sᴜs ᴛᴏsᴛᴀᴅᴀs.

Sᴇ ᴅɪʀɪɢɪᴏ́ ᴀʟ sᴀʟᴏ́ɴ ᴀ sᴀʟᴜᴅᴀʀ ᴀ sᴜ ᴘᴀᴅʀᴇ, ϙᴜᴇ ᴇsᴛᴀʙᴀ ʟᴇʏᴇɴᴅᴏ "Eʟ ᴅɪᴀʀɪᴏ ᴅᴇʟ Pʀᴏғᴇᴛᴀ"

FAMILIA MUGGLE ENCONTRADA MUERTA

A ᴘᴇsᴀʀ ᴅᴇ ʟᴀ ᴄᴀɪ́ᴅᴀ ᴅᴇ Qᴜɪᴇɴ-ᴛᴜ-sᴀʙᴇs ᴀʟ ᴘᴀʀᴇᴄᴇʀ sɪɢᴜᴇ ʜᴀʙɪᴇɴᴅᴏ ᴀsᴇsɪɴᴀᴛᴏs ʜᴀᴄɪᴀ ᴍᴜɢɢʟᴇs, ᴇʟ ᴅᴇᴘᴀʀᴛᴀᴍᴇɴᴛᴏ ᴄᴏɴᴛʀᴀ ᴇʟ ᴜsᴏ ɪɴᴅᴇʙɪᴅᴏ ᴅᴇ ᴍᴀ ᴍᴀɢɪᴀ ʏ ᴇʟ ᴅᴇᴘᴀʀᴛᴀᴍᴇɴᴛᴏ ᴅᴇ Aᴜʀᴏʀᴇs sᴇɢᴜɪʀᴀ́ ᴀᴛᴇɴᴛᴏ, ʏ ᴛʀᴀʏᴇɴᴅᴏ ɴᴏᴠᴇᴅᴀᴅᴇs.

-Pᴏʀ ʟᴀs ʙᴀʀʙᴀs ᴅᴇ ᴍᴇʀʟɪɴ- ᴍᴜʀᴍᴜʀᴏ.

Cʜᴀʀʟᴇs ᴄᴏʀʀɪᴏ́ ᴀ ᴀʙʀᴀᴢᴀʀʟᴇ, ʏ sᴜ ᴘᴀᴅʀᴇ ʟᴇ ᴅᴇᴠᴏʟᴠɪᴏ́ ᴇʟ ᴀʙʀᴀᴢᴏ.

Has llegado al final de las partes publicadas.

⏰ Última actualización: Dec 15, 2020 ⏰

¡Añade esta historia a tu biblioteca para recibir notificaciones sobre nuevas partes!

Charles ScottDonde viven las historias. Descúbrelo ahora