Sangwoo ile geçirdiğimiz günler git gide tuhaflaşıyor ona karşı açık olmak istiyorum Ve sanırım oda açık olmaya başladı ama bazen beni korkutuyor birden arkamdan sarıldığı an hala amcamın kötülüklerini hatırlıyorum neyse ki o öldü .. sangwoo uyurken saçlarıyla oynamama izin veriyor ama normalde böyle yapmaz saçlarına dokunmama kesinlikle karşı ~
Gün geçtikçe zorla yemek yedirme çabaları artmaya başladı sanırım görüntümü sevmiyor nasıl daha iyi olabilirdim ki?
Dolgun biri olmak neden benim için bu kadar zordu?
Uh.. kapı çaldı.
Kapıya koşup baktığımda bir sepet buldum sangwoo ya seslendim.Sangwoo!
-Ne oluyor Ha?!
Yine sürtük seungbae mi geldi .Sangwoo sepette ki şey hareket ediyor.
-Ne lan o kedi köpektir dur bakalım.
İçten içe ne oldunu biliyorum bum için bir hediye hehehehe.
Sangwoo neymiş o?
-Bum bu bir bebek.
Ne.. ne!?
-Bum bu bebek kimden?
Ne oha Sangwoo bunuda yapamam yani.
- hahahaha senden bekliyorum merak etme arkadaşım bize emanet etti.
E niye beklememiş?
-Sana şaka yapmak istedim al bakalım oğlumuzu.
Ha!?
O kadınla çocuk mu yaptın?-Evet ya öyle oldu..~
Sangwoo!
Şimdi birde bilinmez kadından olma çocuğuna mı bakacağım?-Bum sallanma Ne biçim annesin sen çocuğunu emzirsene.
Sangwoo nasıl yapacağım bunu?
-Küçük kirazlı olduğunu unuttum Ahahaha !
İyi eğlendin mi?
-Hemde ne eğlence .
Peki bebeğe bakmalıyım.
-Al karıcım oğlumuzu.
Sangwoo !?
-Ne ya neden bağırıyorsun ?
Bu bebek kız .
-Ha? O zaman kızımıza bak annesi.
Tamam.
-Tamam mı?
Ne manyak herif ama hemen kabul etti bakalım ne yapacak umarım çocuğu rezil etmeyiz şuna bak bebekle alakadar olurken tıpkı evcilik oynuyor gibiyiz .. dur bi dakika evcilik! Biz hep bunu yapıyorduk değil mi ? Küçük sapığımla evcilik oynayıp durdum acaba kendime gerçekten o ucubeyi yakıştırmam doğru mu ?
Yada bu Ne kadar süre devam edecek ? Kafam yine dönüyor.-Senden nefret ediyorum anne!
Sangwoo?
Birşey mi dedin?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Beni yavaşça öldürüyorsun..
Teen FictionYoon Bum x Sangwo Bum sangwo'nun peşinden adımlıyordu seslenmeye devam ediyordu Sangwo'nun arkasından seslendi "Sangwo bana ne olacak ? " ...