Olivia

138 4 1
                                    

Gözlerimi açtım çığlık atıyorum karanlıktı etrafımı hiç göremiyorum
. Damlayan suyun sesi beni çılgına çeviriyordu. Ellerimi soğuk betona koyup yavaşça kalkıyorum ama canım acıdığı için geri düşüyorum canım çok yanıyor kalkacak halim yok kafamı yavaşça yana çevirdiğimde boynumda bir sızı oluşuyor. küçük bir ışık alttan süzülüyor.gözümü kamaşıyor adım sesleri duyuyorum onlar geliyorlar. Baygın taklidi yapıyorum. ışık büyüyor kapının açılış sesi kulaklarımı tırmalıyor.yerden kaldırıyorlar ve ışıkları açılıp kapanan koridor boyunca sürütüyorlar. Başka çocukların olduğu odaya atıyorlar sertçe yere gelen kolumun sızısı artıyor. Sırtımı yavaşça düzeltiyorum . arkamdaki kızı görünce irkiliyorum kızı bileklerinden zincirlemişler. Kızın boynu aşağıya bakıyordu aniden kafasını kaldırdı. Bağırmaya başladı kendimi arkaya attım ama ayağımda bir ağırlık hissettim diğer çocuklar için etrafıma baktım. kafamı çevirdim ama hepsi yerde yatıyorlardı. İşin en iğrenç tarafı ise ölülerdi. korkuyordum beni kurtarmaları için bağırdım ve kapıya tekmeler attım yavaşça yere bakarak arkamı döndüm. yerdeki zincirleri fark etmem uzun sürmedi.korkuyla kafamı kaldırdım kız yoktu. İlerledim zincirleri elime aldım. Arkamı dönemeden kız üstüme atladı bana vuruyordu yerdeki bıçağın nerden geldiğini düşünmeye vakti yoktu yapmak istemiyordum ancak buna mecburdum onu üstümden attım yere düştü kafasını çarptı kanıyordu kafası. Kendimi berbat ve suçlu hissediyordum.bıçağı yere bıraktım dizlerime oturdum bana baktı ama hiç saldıracak gibi değildi. Yavaşça kendini kaldırdı yardım çağırmaya çalıştım ama ses yoktu.bana bişeyler söylemeye çalışıyordu.  Gelicekler ben ne yaşadıysam sen yaşıyacaksın acı çekeceksin diye bağrıyor yine kendini kayıp ediyor bana yavaşça saldırır gücü buluyor hissediyorum ama o söylediklerinden sonra çıldırdığını anladım bana saldırmasına kalmadan yerdeki bıçağı kapıp ona batırdım beni biri kontrol eder gibiydi. Ağlamaya başladım ne yapıyordum ben. Ağlarken ağır ağır kafamı kaldırdım kamerayı gördüm onu öldürmemi istedi biri ve bundan zevk alarak izledi o sırada içeri James girdi kendimi mutlu hissettim.ona sarılırken beni itti ve alın bunu dedi ne oluyor dedim diğer odaya götürüyorlardı beni. Tutu kolumdan James dedim sessizce ardından ciddileşip James dedim beni umursamıyordu bağırarak James dedim sonunda bana baktı arkadaşlarına beni bırakmalarını söyledi. yere sertçe düştüm.sürtmeye devam etti beni kurtulmaya başladım korkulukları olamayan geniş bir balkona attı beni ne var dedi bağırarak ona olan sevgim o an son bulmuştu.sadece bakışlarım ne demek istediğimi anlattı ne var dedi daha seninle işimiz var dedi. Ne yapıyosun  dedim ilerdeki sandalyeyi çekti ve sertçe bıraktı herhalde gerçekten  seni sevdiğimi sanmadın çok çabuk inanıyorsun dedi.kalbimden darbe yedim o anda sinirlendim ve ayağa kalktım. ne diyosun sen dedim küçük saksıdaki çiçekleri devirdim onunla aramızda sadece bir masa vardı.tepkimden dolayı irkildi.masayı üstüne doğru yıktım geri çekildi ne mi diyorum senden iğreniyorum dedi kızgınca üstüme yürüdü balkonun parmaklıkları yoktu beni yavaşça o tarafa doğru götürüyordu. Ben sana ne yaptım dedim sakinledi ve Olivia dedi hiç bir şey dedi güldü bnde çok hafif gülüp sarılmaya yeltendim beni tutu itti tam balkonun köşesinde durdum.sen sadece benim küçük deney faremsin dedi. Gördüğün kız gibi olacak sonun sevenin yok yetimsin kimse arkandan ağlamayacak dedi. Yeter diyerek  bağırdım . yakasından çekip onu  aşağı ittim ne yaptım ben köşeyi tutu imdat diye bağrıyordu ona yardım ettim onu çektim yukarı bana benden nefret ettiğini söyledi.beni karım var ve hamile ama bu deney benim hayatım dedi. Ne karısı dedim. dizimin üstüne çöktüm.ne yapıyosanız yapın dedim.görevlilere bağırdı her kelimesinde beynimden darbe yiyordum. Beni kızı öldürdüğüm odaya götürdüler.zincirleri aldılar ve bağladılar ama bu kadarda değildi.garip mor bir sıvı getirdiler.kendimi kontrol edemiyodum herkeze her şeye saldırma isteği duyuyordum.

INTIKAM OYUNUHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin