Annemin sesiyle gözlerimi araladım hayır anlamıyorumki sabahın köründe neden kaldırılıyorum annem içeriden;
"Aryaa hadi gel yemek hazır"diye seslendi
Görmesede kafamı sallayarak mutfağa gittim sandalyemi çekerek oturdum evde sadece annemle ben vardım annemle babam ben 2 yaşındayken ayrılmışlar bu yüzden evde sadece biz 2'miz yaşıyoruz annem'e baktığımda konuşmaya başladı;
"Kızım seninle birşey konuşacağım"
Kızım dediyse kesin önemli bi konuda konuşucaktık.
"Konuşalım"dediğimde tedirginlikle bana bakarak konuşmaya devam etti;
"Kızım baban artık seni onunla kalmanı istiyor buradaki okul düzenin iyi değilmiş ve seni çok özlemiş" dedikten sonra biraz ara verip tekrar konuşmaya devam etti
"Kızım belki bir süre baba-"
O demeden cümlesini bağırarak devam etmesine izin vermedim
"Hayır ben orda kalmam!""Ama kızım biraz düşün istersen ha?"
Hiç birşey demeden masadan kalkarak odama gidip kapıyı ard ardına kilitleyip yatağıma oturarak düşünmeye başladım.Gitmek istemiyordum annemle kalmak istiyordum şu yaşıma kadar annemden asla ayrılmadım ve ayrılmak istemiyordum.
Kapı tıktıklanınca kapıyı açıp annemin içeri girişini izledim yanını göstererek oturmamı söyledi tam oraya gitmek istemediğimi söylicektimki annem;
"Bak kızım babanla ayrılmış olabiliriz ama baban seni çok seviyor biz anlaşamadık ve ayrıldık bu babanın seni sevmediğini açıklamaz""Buyüzden bir süreliğine baba'nın yanına git hem senin için'de iyi olacak'dır."
Aslında babamı hep merak etmişimdir nasıl biri diye bir süreliğine gitsem hiçbir sorun olmaz dimi anneme dönüp;
"Tamam" dedim.
"Aferin kızım hadi kalk bavulunu hazırlayalım"Kafamı sallayarak annemin yanına gittim zaten bavulumu hazırlamak 1 dakikamı bile almadığı için gidip birşeyler izleyebilirim.
Akşam olduğunu farkedince yatağıma gidip yattım sonuçta yarın yeni bir hayata başlayacaktım dimi buyüzden kendimi uykunun kollarına bıraktım.
............................
Yine ve yine annemin uyandırmasıyla yataktan kalkmak zorunda kaldım en nefret ettiğim şey uyandırılmaktır ve her uyandığımda biraz agrasif oluyordum.
Altıma siyah dar bi pantolon üstüme siyah bi sweatshirt ayakkabı olarak'da siyah spor ayakkabılarımı giyip saçlarımın omuzlarımdan aşağıya dökülmesine izin verdim.
(Giyindikleri)
Hazırlanmam bittikten sonra kapıya inip annemin kapıda dışarı baktığını gördüm acaba neye bakıyor yanına gidip neye baktığına baktım kapının önünde siyah bi BMW olduğunu gördüğümde şaşırdım babam zengin birisi demek.
Annemle uzun bir vedalaşmadan sonra arabaya binip cebimden kulaklıklarımı çıkardım'ki çıkarmaz olaydım maşallah gemi düğümü gibi olmuş nasıl açıcam şimdi bunu ben diye düşünürken araba birden durdu ulan bu kadar yakınmıydı bu ev ozaman neden arabayla geldik yahu?
Arabadan inince donup kaldım içimden babamın ne kadar zengin olduğuyla teoriler geçirirken karşımdaki kişiyi görünce dahada şaşırdım babamı bu zamana kadar sadece fotoğraflarda görmüştüm ama şuanda karşımda babamı canlı görünce tüylerin diken diken olmuştu.
Babam bana doğru gelip sarılınca ne yapacağı'mı şaşırdım dümdüz bir şekilde duruyodum sadece.
Babam benden Ayrılınca konuşmaya başladı;
"Yeni evine hoş geldin kızım"dedi hah yeni evimmiş!." bir müddet burada kalacağım sadece"
Babamın yüzü birden düşünce kendimi kötü gissettim daha fazla orda durmayıp eve doğru yürümeye başladım kapıya varınca tatlı bi teyzeyle karşılaştım eve girdiğimde arkamdan babamda gelmişti babam konuşmaya başladı;"Kızım istersen fatma teyzem sana odanı göstersin git dinlen."
Kafamı sallayarak onayladım, Babamı
Fatma teyze beni odaya götürünce odaya bi göz gezdirdim
Odada beyaz tonlarıyla donanmıştı
Odanın tam ortasında iki kişilik yatak duruyordu karşısında çalışma masası yatağın yanında dolap diğer köşede kocaman bi kitap'lık duruyordu kitapları seviyorum özellikle wattpad kitapları.Odaya yerleştikten sonra yemeğe çağırıldım ama aşağıya gitmek şuan en son isteyeceğim şeydi bu yüzden en doğru kararı verip uykuya daldım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Yeni Hayatım
Literatura Kobieca"Merak etme polise gitmem" "Nerden bileyim gitmiyeceğini" "Orası sana kalmış ister inan ister inanma" deyip sırıttığımda düşünüyormuş gibi bir hali vardı artık neyi düşünüyorsa Ellerimi göğsüne koyup iktirdiğimde "İzin verirsen eve gideceğim" dedi...