Als ik me omdraai als ik een stukje gezwommen heb zie ik Reede nergens meer. Ik kijk even om me heen maar ik zie hem echt nergens meer. Dan voel ik handen om me benen heen en wordt ik ineens boven het water uit getild. 'Je dacht toch niet dat ik je zo makkelijk zo laten gaan hè' zegt hij als hij weer boven water komt en mij blijft vasthouden.
'hmmh, misschien wel hoor. Zo lang ken ik je nog niet' plaag ik hem. Gelijk gooit hij me een meter verder. Ik slaak een gil en ga even kopje onder. Als ik weer boven kom zie ik een lachende Reede voor me staan. Ik hou echt van het geluid van zijn lach.
'Dat gilletje was wel erg schattig' zegt hij.
'Maar, in het teken dat we elkaar beter leren kennen, wat doe je normaal als je hier bent?' Vraagt hij me.
'Meestal ga ik baantjes trekken. Een stuk of 30. 'Zullen we dat doen?', vraag ik.
'Ja is goed, zullen we kijken wie er als eerst klaar is?', vraagt hij.
'Hmmh, een wedstrijd klinkt wel goed' reageer ik.
'Denk je dat je van me kan winnen dan?' vraagt hij lachend.
'Ja sowieso' zeg ik vol zelfvertrouwen.
'Oké, als je zoveel zelfvertrouwen hebt dan maken we er toch een weddenschap van.', daagt hij me uit.
'Oké, waar wil je om wedden dan?
'hmmh, even nadenken', zegt hij. 'Als ik win dan blijf je in het weekend van vrijdag tot en met zondag slapen en dan mag ik kiezen wat we allemaal gaan doen'
'En als ik win?' vraag ik.
'Dan kom je ook bij mij slapen in het weekend' lacht hij. 'maar, dan zal ik voor je koken en dan mag jij kiezen wat voor film we kijken en als je nog ideeën hebt van wat je me wilt laten doen dan doe ik dat ook'
'hmmh. Interessant aanbod' zeg ik.
'Deal?' vraagt hij.
'Deal.'
'Bereid je dan maar voor op een weekend vol met actiefilms en heel veel take away' zegt Reede tegen me.
'Ja dag. Ik ga dit sowieso winnen.' Ik doe dit al even lang als dat ik yoga doe. Elke week zwem ik 30 baantjes en verbreek ik mijn eigen record. Tuurlijk, Reede sport veel en is erg fit maar hij trekt niet elke week baantjes. Daar is hun zwembad net iets te klein voor denk ik.
We zwemmen naar de start. 'We moeten wel in de twee aparte banen. Anders vertrouw ik je niet' zeg ik tegen hem.
'Denk je echt dat ik vals zou spelen' zegt hij terwijl hij me gespeeld zielig aankijkt.
'Ja' reageer ik.
'Zullen we?' vraagt hij als we klaar staan.
'Op start' zeg ik.
'3'
'2'
'1'
'Start!' Roep ik en we zwemmen allebei weg. Reede gaat gelijk erg snel, al lig ik niet ver achter. Maar ik weet hoe ik mijn energie moet verdelen. En dat is hetgene wat uiteindelijk in mijn voordeel is. Op een gegeven moment gaat hij een stuk langzamer en tijdens baan 26 lig ik zelfs een hele baan op hem voor. Op het einde probeert hij alles nog te geven en ligt hij maar een paar meter achter me. Toch eindig ik als eerste, met hem net een meter of twee achter me.
'Jezus, je had gewoon gelijk' zegt hij terwijl hij snel ademt.
'Wat had ik?' vraag ik poeslief, terwijl ik ook half aan het hijgen ben.
'Ja, ja, ja...jij had gelijk' zegt hij. Hij zwemt onder de boeien heen en tilt me op in het water. Ik sla gelijk weer m'n benen om hem heen. Hij zet zijn voorhoofd tegen de mijne aan. We zijn allebei nog zwaar aan het ademen. Dan kust hij me zachtjes op mijn lippen waardoor mijn lichaam gaat tintelen.
'Zullen we even daar in gaan?' vraagt hij terwijl hij wijst naar een bubbelbad. 'We hebben wel wat onstpanning verdient vind je ook niet'
'Helemaal mee eens' zeg ik. Hij tilt me verder omhoog en zet me op de kant neer. Dan springt hij in één soepele beweging het zwembad uit en steekt zijn hand naar me uit. Hij helpt me omhoog en we lopen richting het bubbelbad.
Er komen al wat meer mensen binnenlopen maar gelukkig zit daar nog niemand in.
Reede gaat als eerst erin staan en houd mijn hand vast zodat ik ook makkelijk in het water kan stappen. Het water is nog warmer dan het water in het zwembad. Als we samen gaan zitten voel ik mijn spieren gelijk weer ontspannen.
'Kom eens voor me zitten' zegt Reede als hij iets meer naar achter gaat zitten.
Ik doe wat hij zegt. Hij tilt mijn haar over een schouder heen en begint mijn nek te masseren. Dit voelt zo lekker.
'Dit moet ik onthouden voor dit weekend' zeg ik tegen hem.
'Oh schat, met alle liefde olie ik je helemaal in dit weekend. Daar heb ik 0 problemen mee.', fluistert hij in m'n oor.
'hmmh' zeg ik. Zo kan ik hier nog wel uren blijven zitten.
Het wordt wel steeds drukker. Er komen ook meer en meer kinderen binnen die herrie maken. Het is nu afwachten tot er eentje begint te huilen, dat hoor ik standaard elke woensdag.
'Het wordt wel druk, zullen we zo gaan?' vraag ik aan hem?
'Ja is goed' zegt hij. 'Nog heel eventjes' en dan trekt hij me naar achter tegen zich aan. Ik lig met mijn hoofd tegen zijn borst aan en hij slaat zijn armen om me heen. Nu wil ik helemaal niet meer bewegen.
Sorry allemaal, er was vandaag een foutje met uploaden. Daarom heb ik vanochtend dus niet gepost. Als goedmakertje heb ik er nu 2 geupload, sorry!!! Dus vandaar nu deel 43 en 44 ;)
XxX YukiDreamz
JE LEEST
Vooroordeel - Deel 1 Passie op het HBO Serie
RomanceJess is 20 jaar. Ze zit nu in haar derde hbo-jaar. Haar (ex) vriend Dylan heeft haar een jaar geleden gedumpt. Sinds die tijd heeft ze het gevoel dat ze iets mist. Nu leert ze op het hbo tijdens een AMX week Reede kennen. Ze voelt zich gelijk tot he...