78

321 14 4
                                    

78.rész

Tíz perccel a leszállás előtt csuktam le a laptopom, és végre hátra dőltem az ülésben.

- Akkor te nem vagy az a shoppingolós csaj? – kérdezte Guillaume.

- De. Imádok vásárolni, lakásdekorációs és konyhai kütyüket, meg ruhát is. A legjobb amikor az ember egésznap pénzt költ és aztán egy étteremben kivégez egy tál spagettit, este meg Netflixet bámulva pizzát majszol. Viszont most a szezon közepe van az F1-ben. Három hetem van felvenni a ritmust és mindennel képbe kerülni, illeve csak másfél, mert utána meg szünet lesz. Nincs időm, hogy megfelelő öltözéket keressek magamnak, és arra se, hogy ráérősen boltokat körbejárva berendezzem az életem. Fél évet kibírok bőrkanapé, és tökéletes dohányzóasztal nélkül is. Aztán a téli szünetben úgyis kiderül, hogy megyek haza vagy maradok a cirkuszban.

- Azért jó lenne, ha maradnál! – szólt hátra a csipszet majszoló Max.

- Mert te aztán tudod, hogy mit csinálok! – nevettem fel.

- Pénzt hozol, nekem ennyi elég.

- Azt hiszem a lényegre tapintottál! – kacagtam.

Christian a fejét rázta.

- Most miért? Nem ez a lényeg? Rendet tesz a marketingen, meg a PR részlegen, és olyan szerződéseket köt, ami annyi pénzt hoz, hogy megint az élvonalban legyünk. Ideje volt végre felvenni erre a posztra is top embert.

- Látom kurvára értesz a csapatomhoz, te öntelt kis pöcs! – pirított rá Didi.

- Miért? Mióta Nina elment az F1-es csapattól csak szar van! John tudja, hogy kedvelem, de akkor sem úgy csinálja a melót ahogy kéne! Ezért olyan a naptáram mint valami kibaszott miniszternek és ezért vagyunk dög fáradtak Alexxel együtt!

- Azért ezt ne nyilatkozd le a sajtónak jó? – nyújtóztam egyet – Amúgy meg megkaptad, amit akartál, két hét szabit egyben, szóval dugulj el. – intettem le.

- De...

- Ne dumálj, vezess! A csapat mindent megtesz, amit tud, hogy jó kocsi legyen a segged alatt. De egyenlőre, még nincs rajtad Vettel aranycipője. Majd, ha pucérra vertük a Mercit és világbajnok vagy, akkor ugathatsz Didi előtt is. Ne felejtsd el, a pilóta pótolható árucikk. – pillantottam rá jelentőségteljesen – Én pedig két perc alatt találok bárkit e helyedre, aki hálás és lelkes is. Russelt például, aki még a szájára is tud ülni interjúk alatt. Szerintem Ben már unja, hogy minden a bunkó benyögéseidet neki és a csapatnak kell kimagyaráznia. Nem vitatom, hogy jó pilóta vagy, de a kocsikon kívül sok mindenhez nem értesz, és túl kedves sem vagy. Nem ártana megtanulnod mikor fogd be a szád! És némi jómodor sem válna károdra! Hidd el nekem ezt a viselkedést máshol nem tolerálnák ennyire. A Ferrarinál és Mercinél pláne! Előbbi kirúgna, utóbbinál meg Toto rád borítaná az asztalt.

- Lehet, hogy át kellene küldeni Wolffhoz egy évre. – nevetett fel Didi – Ráncba szedné.

- Jó felfogtam. – húzta Max a száját.

- Szuper. – és kibámultam az ablakon.

Londonból Milton Keynesbe tartó úton végig a tájat néztem, én Chrissel utaztam, Didi a két pilótánkkal ült külön autóba, Newey a többiekkel tartott.

- Minden rendben? – kérdezte Horner. Felé néztem, és ő is egy pillanatram rám sandított miközben vezetett.

- Muszáj beszélgetni?

The one-night affair. Love or business? (Toto Wolff fanfiction)Where stories live. Discover now