"Doktor, yaptım!" diye bağırdım ve ne yaptığımı hatırlatmak için elimde tuttuğum resmi onlara gösterdim.Doktor'un şaşkın suratı resmi görünce değişti.
"Şimdi herkes saatini versin ve bitirelim şu işi."
Hepimiz saatlerimizi Doktor'a verdik ve telefonu da alıp bir şeyler yapmaya başladı.İşi bittiğinde saatlerimizi verdi ve yan tarafına monte ettiği düğmeye bastı.O yaratığın holografik görüntüsü çıkmıştı ve görüntü beni huzursuz etmişti.
-Şimdi, dedi Doktor, bu saatleri alıp söylediğiniz kamp alanına gideceğiz ve oradaki herkesin evlerine gitmesini sağlayacağız.Ve bu hologram bize ne yaptığımızı hatırlatacak.
Doktor ve ben kapıya giderken ağlamaklı bir ses "Peki ya Thomas?" dedi.Doktor yere oturan kızın yanına gitti ve o da oturdu.
-Thomas da kim?
+Thomas benim kuzenim,kafasıyla hologramı işaret ederek, ve şu yaratık onu toza çevirdi.
-Bak, Thomas'ı geri getiremem ama bugün bu işi bitirebiliriz.Ormandakileri kurtarabiliriz ve daha sonra gelecekler için ormanın çeşitli yerlerine bu saatleri asabiliriz. Bu günden sonra Thomas'ı hatırlamayacaksın. Bunun için üzgünüm.
Kız ona baktı, "Bütün bunların gerçek olduğuna inanamıyorum." dedi ve kapıya doğru yürüdü.Doktor'la birbirimize baktık ve onu takip ettik.
*************
-Bakın burayı hemen terketmelisiniz, diyerek cebinden boş bir kimlik çıkaran Doktor onlara gösterdi.Adam boş kağıda baktı ve direnmeyi bırakıp çadırını toplamaya başladı.
+Elindeki ne?
-Bu bir psişik kağıt. Aslında boş bir kağıt gibi dursa da gösterildiği kişinin düşündüğü ve korktuğu şeyi görmesini sağlıyor.
Holly, kızın adı buydu, "Bunlar da sonuncuydu peki o şeyler hakkında ne yapacağız?" dedi.
Doktor ilk başta ne dediğini anlamamış gibi görünse de kızın saatindeki hologramı görünce soru soran bakışları düşünceli olanlarla değişti. Sonra ikimize bakıp Tardis'le bizi evlerimize bırakabileceğini söyledi. İkimiz de bunu beklemiyorduk ve Holly "Ne yani hiçbir şey yapmayacak mıyız?" dedi sinirle.
-Hayır yapmayacağız, en azından biz değil. Sizi evlerinize bıraktıktan sonra geri gelip bu sorunla ben uğraşacağım.
Ne yani bizi kovuyor muydu? Bu Doktor kendini kim sanıyordu da bize ne yapıp ne yapamayacağımızı söylüyordu. Eğer yardım etmek istiyorsak ederdik. Tabi ki bunları sadece içimden geçirmedim ve bitirince Holly de bana hak verdi.
Doktor bana gözleriyle Holly'i göstererek "Böylesi herkes için daha güvenli olur," dedi ve birden 15 yaşındaki Holly'nin tehlikede olduğunun farkına vardım. Ben de tehlikedeydim. Holly'nin sırtını sıvazladım ve Tardis'e girdim, o da arkamdan söylenerek geldi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Yıldızlar İçin
Bilim KurguBenim tek istediğim yıldızları kurtarmak ve Dünya'yı daha yaşanılabilir hale getirmek.Madem Doktor da bunu istiyor, neden ona katılmayayım ki?