Új szomszéd

36 6 2
                                    

A nevem a Tara és 17 éves vagyok. Egy kisvárosban élek. Itt mindenki tud mindent. A petykákat már a levegőben is lehet érezni. Na mindegy, nem is ez a lényeg. Hanem az, hogy azt hallotam, új szomszédunk lesz. A házunkkal szemben lévő ház, már legalább egy évtizede nem lakott, és egy kicsit ütött-kopott állapotban van. De ehez képest az ára iszonyúan nagy. Mert hát, a ház is az. Ezért is csodálkoztam, hogy valaki megvette. De elvileg nem is akárki! Egy 19 éves fiú vette meg. Nem tudom honnan lehet ennyi pénze. Lehet a szülei adták neki, hogy mostmár ideje elköltözni, vagy nem tudom. Mivel itt mindenki ismer mindenkit, egy kicsit izgulok, hogy milyen lesz. Nem vagyok egy ismerkedős fajta annyira, de nem szeretném, hogy az első benyomást elrontsam. Utána az ember szemébe sem tudnák nézni...
Szóval igen. Kint vagyok az udvaron és várom, hogy érkezzen a költöztető kocsi a vevővel együtt, mivel elvileg ma jön beköltözni. Körülbelül 10 percet vártam, és már jöttek is.
A srácot nem látom még csak a költöztetőket, akik épp, hogy kiszálltak az autóból, máris elkezdtek bepakolni. Elég sok cucca van... Lehet nem ez az első háza és már élt valahol egyedül. Vagy barátnőjével. Nem tudom, hogy van-e neki. Igazából nem is érdekel. Egész hamar bepakolták azt a sok holmit. Kb 1 órába telt. És igen, addig én álltam az udvaron és néztem, ahogy pakoltak, de persze közben úgy tettem, mintha csinálnék valamit. Már kezdtem unni és fázni is a vége felé mert tél van, így éppen be akartam menni, mikor láttam, hogy jön még egy kocsi, és leparkolt. Egy fiú szállt ki a kocsiból. Szerintem ő lesz az. Nem! Biztos, hogy ő az. Egy 19 évesnek kinéző srác. Ha meg tévedek és nem ő az, ez van...
Kiszállt a kocsiból és elkezdett a ház felé nenni. A költöztetőktől elvette a házkulcsot és bement a kiskapun. Innentől már nem láttam, mivel a kerítése nem olyan mint a miénk, hogy átlátni rajta, az ővé inkább egy nagy és hosszú, itt-ott már rozsdás fémlap. Hát amennyire végigtudtam mérni a srácot, olyan 180 cm lehet. Elég magas. Barna kicsit göndör haj, és barna szem. A stílusa egész jó. Ujjnélküli cipzáros szürke kapucnis felső, amiben van egy kis citromsárga és kék is. Alatta egy egyszerű fekete hosszúujjú van. A nadrágja egy egyszerű fekete farmer és még volt rajta egy fekete bakkancs szerű is. A keze be van fáslizva, és mintha kissé piszkos lenne. A fásli nem teljesen fedi kézfejét, az ujjai kilátszanak, de a pulcsi miatt nem látszik meddig érhet.. Összefoglalva egész jól néz ki. De egy valamit nem láttam. Az arcát, mivel azt egy maszk takarta, biztos a hideg miatt. Ha majd berendezkedik, szerintem holnap, jó szomszédhoz illően bemutatkozom neki. És viszek valami ajándékot. Mivel 19 éves így gondolom sokat bulizik, ezért szerintem házipálinkát viszek majd neki vagy legalábbis valami alkoholos italt. Én személy szerint nem nagyon járok bulikba. Barátnőimmel ha 1-2 szer elment max, de ez nem is zavar. Inkább fekszem egész nap otthon, vagy ha rávezsem, hogy kikeljek az ágyból, akkor csinálok valami jó kaját.

Na, hát itt van az első rész. Remélem eddig tetszik a könyv és várjátok majd a folytatást. Megpróbálom minél hamarabb hozni.
Na, páá~

Szomszédom (creepypasta f.f) Tahanan ng mga kuwento. Tumuklas ngayon