BÖLÜM 15 : Hayat Seninle Güzel

54 1 0
                                    

RüzgarınAnlatımından

Hâla Güneş in etrafında bir sürü doktor . Herkesin yüzünde belirli belirsiz bir ifade . Ne olduğunu anlamaya çalışıyor herkes. Doktorların yüzünde olumsuz bir ifade ve işte hayatın bittiği an . Kalp cihazında uzun bir ses çınlıyor kulaklarımızda. Tam herkes herşeyden ümidi kesmişken Güneşim bir kez daha dönüyor hayata . Doktorlar şaşkınlık ve aceleyle birşeyler yapmaya çalışıyorlar.Güneş artık kendi kendine nefes alabildiği için oksijen cihazına karşı tepki veriyor. Bir doktor çıkıyor odadan hepimiz doktorun etrafına toplanmış birşeyler söylemesini bekliyoruz.

-Güneş büyük bir mucizeye şahitlik gösterdi. Kalbi durdu ve sonra yeniden hayata döndü.Artık cihazlara bağlı kalmadan nefes alabiliyor. Yoğun bakımdan çıkarıp normal odaya alıcaz. Hepinize geçmiş olsun.

sanki bugün yeniden doğmuştum o yeniden benimdi gitmemişti yaşıyordu. Güneşi normal odaya aldılar. Hepimiz başında toplanmış onun uyanmasını bekliyorduk. yeniden onun ellerini tutabilmek hayatımdaki mucizemdi benim. çok seviyordum onu. birden gözlerini yavaşça aralamaya başladı . Hepimiz mutluluktan uçuyorduk . Yavaşça dudaklarını aralayıp Rüzgar diye fısıldadı.

Rüzgar: Efendim bitanem yorma kendini biz burdayız yanındayız tamam mı?  Yavaşça başını salladı . Doktor odaya girip muaynesini yaptı.Güneşte baygın halinden kurtulup yavaşça konuşmaya başlamıştı.

Rüzgar.Sen bir iyiyleş beni bırakıp gitmenin hesabını sorucam Güneş Hanım

Güneş : Bırakmadım ki yanındayım işte 

Rüzgar : seni çook seviyorum güzelim

Güneş : Bende seni çook seviyorum Rüzgarımm

1 HAFTA SONRA

Güneşi artık hastaneden çıkarıp eve getirdik.Ne mızmızlandı bir hafta boyunca ya burnumdan getirdi ama o iyi olsun ben onun herşeyine razıyım o benim herşeyim .  :)

Güneş: Rüzgar biraz dışarı çıksak ya hava alırız.

Rüzgar : Bitanem saçmalama ya daha yeni çıktık hastaneden dinlenmen lazım.

Güneş: Ya ben yeterince dinlendim biraz daha dinlenirsem kafayı yiyicem bu seferde sevgilini akıl hastanesine yatırmak zorunda kalıcaksın.hadi aşkım gidelim ben iyiyim gerçekten.

Rüzgar : Tmama peki hadi al montunu ama fazla durmak yok.

Güneş : Tamam artistim benim yupiii :)

Rüzgar :Ahahahah hey Allahım deli bu kız ya :D

Güneş in Anlatımından 

Rüzgarın koluna girdim . O da beni sımsıkı sarmaladı . Sahilde yürüyüşe çıktık. Hala ameliyat etkisininde verdiği acıyla yürümekte zorlanıyorum.Ama Rüzgar ın kollarında olduğum için bütün acımı unutuyorum. Onun kollarında o kadar huzurluyum ki . Bütün hayatım onun kollarında geçsin  hiç ayrılmıyım ondan ve hayatım onun kollarında son bulsun istiyorum.Sonra dinlenmek için bir banka oturuyoruz . akşamın verdiği bir kızıllık ortalığı sarıyor. Güneş in batışını izliyoruz.

Rüzgar : Belki dünyanın güneşi batıcak ama benim güneşim batmıycak hiç o benim hep yanımda çünkü.

Güneş : Tabikide öyle bitanem ama bir gün gelirde başka Güneşlere bakarsan kafanı kırarım ona göre.

Rüzgar : AAA ona söz veremem bak

Güneş : O ne demek  ya

Rüzgar : EE şimdi ona söz verirsem ilerde sana benzeyen bir Güneşimiz olduğunda ona nasıl bakıcam.  :D

Güneş : Aşkım benim ya :D

Rüzgar :Saçların uçuşurdu rüzgardan.

Yanından seni seyrederdim.
Güneş yakardı,deniz yanardı..
Sen konuşurdun,dinlerdim.

Gülerdin..
Susardın,düşünürdün.
Benimle el-ele yürüdün..
Yol biterdi.

Görmezdim seni..
Zaman yıl yıl geçerdi.
Uzaktan,çok uzaklardan
Seni seyrederdim.

Güneş: Çook güzel aşkım ya :D   Rüzgar : Seni seviyorum güzelim   Güneş : Bende seni sevİyorum artistim    Dudağına masum bir öpücük kondurdum .Hayat onun yanında işte böyle güzeldi. 

GELECEĞİM OLUR MUSUN?Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin