Nina P.O.V.
"Šta je sa tobom i fudbalerima? "-upitala me je Sara dok smo sedele u kafiću.
"Nemoj da si takva. Mark je drugačiji. "
"Stvarno je divan. Ne mogu da verujem da se setio da me pozove ovde."
"Kazem ti, poseban je nekako."
"A Nejmar? Mislila sam da je on tvoja prva prava ljubav. Bili ste baš slatki zajedno. "
"Ma on me nervira, totalno je kreten. Nismo jedno za drugo. "-iznervirano sam joj pričala o meni i Nejmaru.
"Mark možda jeste divan dečko, ali ste mi ti i Nej lepši. "
Šta ako je u pravu? Sara nikada ne gresi oko ovih stvari. Oduvek mi je davala savete.
"Misliš? Ali ja ne želim da mu se vratim. Mark je predobar i obožavam ga.
"Hmm, kako ti kažeš. "-nekako ironično je rekla i nastavila da pije kafu.
"Ja sada stvarno moram da idem, a mi se vidimo sutra, važi? "
"Dada, okej."
Ustala sam i krenula prema Markovoj kući. Dosta sam razmišljala o onome što mi je Sara rekla. Šta ako je ono sa Nejmarom bilo nešto prolazno? Ako smo suđeni jedno drugom?
Ali sa druge strane Mark.. Tako je divan,uvek je tu za mene. Ne mogu da mu slomim srce.
"Hej, ti si?"-čula sam njegov glas dok sam otključavala vrata.
"Jesam. Moramo da popričamo. "
"Šta je bilo lepa?"-čoveče, nedostajace mi ovo "Lepa. "
Sela sam pored njega i on me je odmah zagrlio. Zašto mora da bude tako dobar. Da je neki kreten bilo bi mi svejedno, ali je Mark najbolji dečko na svetu.
"Ja, htela sam da ti kažem, hmm.."-prekinuo me je i počeo da priča.
"Znam šta želiš. Ne moraš odmah da mi se zahvališ. Uradi to tako što ćeš da dođeš na utakmicu sutra."
I kako sad da raskinem sa njim?
"Da, naravno. "
"Izgledaš čudno. Šta se desilo tamo sa Sarom? Posvađale ste se?"
"Ne, naravno. Nas dve se nikad ne svađamo. Samo smo pričale o Nejma. ..ovaj o Madridu i tako..."
"Da, razumem. Spava ti se?"-upitao me je i uhvatio za ruku.
"Malo. Hajde, idemo gore."
"Sigurna si da želiš odmah da spavaš? "-upitao me je i "zlobno" se nasmešio.
"Da. Umorna sam."-znam da verovatno zvučim užasno bezosećajno, ali ne mogu da spavam sa Markom. Ne sada, kada želim da raskinem sa njim.
"Hmm, okej. Idemo da spavamo."
Sara P.O.V.
"Halo, Nejmare, ti si?"
"Sara? Šta je bilo? "
"Evo me u Barseloni, možeš li da.poverujes? Šta je sa tobom i Ninom?"
"Verovatno ti je ispričala, ha? Raskinuli smo.""Nedostaje ti?"
"Nemaš pojma koliko. Ali ona je sa Markom. Neverovatno kako me taj dečko nervira.''"Šta ako ti kažem da mogu nešto da uradim? "
"Kako to misliš? "-uzbuđeno me je upitao."Sigurna sam da će njih dvoje da raskinu do sutra uveče. A onda nastupaš ti. Priđi joj kao: kako si? Mogu li da uradim nešto za tebe? I ubrzo ste ponovo zajedno. Kapiraš? "
Nejmar P.O.V.
"Da, naravno. Hvala ti Sara, najbolja si. Ali zašto radiš sve to za mene?"-začuđeno sam je pitao. Nikada nismo bili ne znam koliko bliski.
"Znam takve poput Marka. Prave su da su fini, a u drugom trenutku su sa drugom devojkom. Ne želim da je niko povredi."
Siguran sam da Sara gresi. Mark to nikada ne bi uradio. Nije papučar, ali bi dao sve za svoju devojku i nikada je ne bi prevario.
"Kako ti kažeš. Prihvatam."Mark P.O.V.
Zašto se ponaša ovako? Izgleda kao da je ljuta, ili tako nesto.
"Nina?"-upitao sam je kada smo se popeli na sprat.
"Šta je bilo? Nešto nije u redu?"
"Kako misliš "Šta nije u redu?"Pa čudno se ponašaš celo veče.
"Moramo da razgovaramo."-ozbiljno je i rekla i sela pored mene.
_______________________
Evo novi ahah. Nikako nemam vremena da pišem, ljubavni problemi...
Komentarišite :)
YOU ARE READING
Za sve je kriv Rio
FanfictionNa šta pomislite kada čujete "Devojka mega poznatog fudbalera"? Na luksuz, skupe parfeme, tašne, odeću, automobile, izlaske? Pa delimično. Ali kada se stvarno nađete u takvoj situaciji, ne znate šta vas čeka. Pa eto, zavirite u dnevnik baš jedne tak...