Uyandığımda gözlerimi yeni odamda açmıştım başka nerde açabilirdim zaten aşağıdan sesler geliyordu demek herkez uyanmıştı.
Yataktan kalkıp dolabıma doğru yürümeye başladım tabiki de diğer kızlar gibi "ayy acaba bugün ne giysem"düşüncesine girmeden elime
Koyu renk bi şort siyah bi tişört ayakkabı olarak'da siyah spor ayakkabılarımı aldım.(Giyindikleri)
Üstümü giyindikten sonra saçlarımı salınık bırakıp odamdan dışarı çıktıktan sonra dün buraları hiç gezmediğimi fark edip etrafa göz gezdirdim.
Üst katta dört tane oda vardı bütün kapıların üstünde anahtar olması gerekirken sadece birtanesendi yoktu acaba içeride önemli birşey mi vardı?
Merakıma yenik düşerek odanın kapısına kadar giderek kulpu aşağıya indirdim ama açılmadı eee tabi açılmaz üstünde anahtar yok demek kilitleyip anahtarı almışlar ne kadar salaksın Arya'ya üstünde anahtar yok demek önemli bi odaki kilitlemişler bide gidip açmaya çalışıyorum he Allahım ya.
Daha fazla orda oyalanmayıp aşağıya gitmek için merdivenlerden inerken merdivenin son basamağını basmadan atladım atlamasınada sonra kendimi yerde yapışmış bir şekilde görünce acıyla inledim
Yavaşça kalkarak etrafa baktım salon bizim salonun üç katı kadar daha büyüktü ne yapıyorlar bu kadar büyük salonda yahu?Salonun hemen yanındaki mutfağa doğru yürümeye başladım her kez masada oturmuş yemek tabiki yemiyolardı demek beni beklemişler ben olsaydım beklemezdim sonuçta mide'm söz konusu olunca kimseyi bekleyemezdim herkez dediğimde bakmayın fatma teyze, babam, bide bi adam daha vardı galiba bahçivan'dı
Bende oturduğunda yemeğe başladık tam ağzıma ekmeyi atıyordum'ki babam konuşmaya başlayınca ekmeğimide yiyemedim canım ekmeğimm
"Eee kızım alıştınmı yeni evine"
Daha yeni geldim nasıl hemen alışmamı bekliyorsa
"Alışmaya çalışıyorum" dediğimde fatma teyze;
"Alışırsın güzel kızım burası çok güzel bir yerdir."dedikten sonra kocaman bir şekilde gülümsedi bende karşılık olarak ona gülümsedim.Yemek yememiz bittikten sonra fatma teyzeye masayı toplamaya yardım edeyim dedim ama beni direk mutfaktan çıkardı kendisi bilir valla çokta meraklı değildim hani mutfağı toplamaya.
Odama çıktıktan sonra camdan dışarı bakmaya başladım her yer villa'larla doluydu.
Acaba annem ne yapıyor arasammıki
Telefonumu evde unutmuştum o yüzden yoktu taki düne kadar, babam bana bir telefon hediye etmişti dün akşam bende bunun sayesinde annemi arayabilirdim.Annemle bir süre telefonda konuştuktan sonra kitap okumak için kitaplığımın yanına gidip en sevdiğim kitaplardan birini alıp okumaya karar verdim.
Uyandığımda elimdeki kitaba baktım demek Kitap okurken uyuya kalmışım
Camdan baktığımda hava'nın karardığını görünce biraz dışarıda
Dolaşabileceğimi düşünüp üstümü değiştirmek için dolabıma yöneldim sonuçta akşamları soğuk oluyordu bu yüzden üstüme kalın şeyler giyinecektimSiyah kazak kot pantolon beyaz spor ayakkabılarımı aldım.
(Giyindikleri)
Babamlara söyleyip dışarı çıktıktan sonra ıssız bomboş sokakta yürürken sahile doğru yöneldim sahilde dolaşırken biraz uzağımda kavga eden birkaç kişiyi gördüm daha doğrusu bir kişinin diğerini öldüresiye dövdüğünü gördüm birazcık daha onlara yaklaştıktan sonra döven kişiyle bir an gözgöze geldik uzun bir süre gözlerime baktıktan sonra dövdüğü kişiyi dövmeye devam etti bende hemen olduğum yerden uzaklaşarak eve doğru yürümeye başladım.
Eve vardığımda hiç vakit kaybetmeden odama çıktım.
Acaba o kimdi niye diğeriyle ölesiye kavga ediyordu.?
Off neyse yarın yeni okulumun ilk günüydü bu yüzden kafamdaki soruları yarın düşünürüm diyerek gözlerimi kapattım.
Umarım beğenirsinizz ❤
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Yeni Hayatım
Chick-Lit"Merak etme polise gitmem" "Nerden bileyim gitmiyeceğini" "Orası sana kalmış ister inan ister inanma" deyip sırıttığımda düşünüyormuş gibi bir hali vardı artık neyi düşünüyorsa Ellerimi göğsüne koyup iktirdiğimde "İzin verirsen eve gideceğim" dedi...