Karışık 2 Gün

10 0 0
                                    

Güzel bir gündü. Ama bugün sörf yapmayacaktık. Evde parti düzenleyecektik.2 gün üst üste parti çok güzel olur değil mi? Çok yorgunduk. Dün gece çok yorulmuştuk. Ama güzel bir parti yorgunluğumuzu giderdi. Partiyi yapmak için güzel bir yer bulmak gerekiyordu. Ve tabii geceyi orda geçirecektik. Ve sarhoş olup sızacağımız için ailelerimiz yanımızda olmamalıydı. Zehra 'nın ailesi 2 günlüğüne arkadaşlarına gitmişlerdi ve Zehra da arkadaşında kalıyordu. Zehra' yı aradım ve evinde parti yapıp yapamayacağımızı sordum. Olur dedi. Beni kırmaz hatunum. Oyy yerim yaa. Acıktım bak şimdi. Tüm arkadaşları aradım ve parti yerinin neresi oldugunu ve davetli olduklarını söyledim. Böyle bir şansı kim kaçırırdı? Tabiki de kimse.. Akşam olmadan hepimiz evin önünde buluşmuştuk ve markete gitmek için hazırdık. Hep beraber markete gittik. Biraları doldurduk arabaya. Eve gidince hepsini ortaya koyduk. Herkes çok eğleniyordu. Son ses LMFAO-Party Rock çalıyordu herkesin kafası 1 milyondu. Ama çok eğlenmiştik. Akşam oldu. Herkes evlere dağıldı, demiycem tabii ki... Kimse ayağa kalkamıyordu çünkü. Zehra'mın yanına zor gittim. Yattım. Beraber kucuk kucuk yattık. Çok güzeldi. O yeaaah... Ama derken sabah oldu. Başımız çok ağrıyordu. Çatlayacaktı nerdeyse. Başımızı dinlemek için ve biraz hava almak için plaja indik. Plaj çok kalabalıktı. Kafamızı dinleyemeyecektik galiba.. Botumuzu aldık ve kayalıklara gittik. Tabikide kimse yoktu. Deniz çok azgındı. Dalgaların kayalara çarpıp çıkardıkları sesi dinliyorduk. Burası foto çekilmek için ideal bir yerdi. Bir sürü foto çekildik. Bugün kafamızı dinlemek için güzel bir gündü. Dinlemiştik de ama birden bir ses duyduk ; " Kurtarın beniiiiii, yardım ediiin" bağırıyor, çağırıyordu. Kesin boğulan vardı. Bu havalarda genelde olurdu bu olaylar. Deniz azgındı. Dalgalar 1 metreyi bulmasa da, dalgalar çok hızlı, ard arda geliyordu. Bu yüzden yüzme bilmeyen birisi paniğe kapılıp boğulma tehlikesi yaşayabilirdi. Hemen bota atladık ve adamın olduğu yere sürdük. Adamı bota bindirdik. Baygındı. Geç kalsaydık ölmüş olabilirdi. İlk yardımı ordaki bir cankurtaran yaptı. Cankurtaran değil de adamı biz kurtardık. Neden acaba? Çünkü cankurtaran olması gereken yerde değil, plajda geziniyordu. Açıklamak birini göremezdi. Adamın sesini de duyamazdı tabii ki. Ancak biz duyduk. Çünkü adam bizden yaklaşık 15 m. Uzaktaydı. Kıyıya ise 45m. Uzaktaydı. Neyse ki adam kurtulmuştu. Ama biz cankurtaran yerine başka cankurtaran gelmesini rica ettik. Başka cankurtaran geldi. Biz orda olmasaydık,adam ölmüştü ve kimsenin haberi olmayacaktı. İşte bu yüzden cankurtaran çok önemliydi. Eğer yerinde olsaydı, onu görmüş ve çoktan yola koyulmuş olacaktı. Bizim orda olmamız adamın şansıydı. Adamın ailesi çok teşekkür ettiler ve minnettar olduklarını söylediler. Alıyorlardı. Sakinleştirdik. E haklılardı tabii, denizden bir botun içinde baygın bir şekilde, sizin tanıdığınız çıksaydı, nabardınız?? İşte bu yüzden onlarda ağlıyorlardı. Kızı geldi ve boynuma sarılarak teşşekkür etti. Zehra kıza ve bana ters ters bakıyordu. Bn bile korktum lan. Kıza bir şey yapmaması için gidip onunla konuştum. Kızı dövücem diyordu. Tam yanına gidip saçını çekecekken onu çektim, Ben yere, o benim kucağıma düştü... Ama artık utanmıyorduk birbirimizden. Ne de olsa sevgiliydik. Bunlar normal şeylerdi. Ve onu ters çevirip üstüne yatıp gıdıklamaya başladım. Herkes bize bakıyordu bunu fark eder etmez üstünden yere atladım ve gıdıklamayı bıraktım. Arkadaşlara hadi gidelim diye işaret ettim. Gidip kafede oturduk. Nargile keyfi yaptık. Ohh miss... Zehra 'nın evi boştu bu günde. Zehra ;"Bugün ben evde kalıcam, benimle kalmak ister misin? ",dedi. Düşünmeden" Evet ",dedim. Beraber, yalnız, aynı evde kalacaktık. Akşam olduğunda herkes evlere dağıldı. Çok uykumuz vardı. Yatmak istediğimi söylediğimde gel de sana odanı göstereyim, dedi. Offf ya beraber yatmayack mıyız? Puff.. Neyse aynı evde yalnız olmak bile yeter. Odaya geldiğimizde içeri girdikten sonra 2 kişilik yatak gördüm. Çok sevindim ama acaba o da burda mı yatacaktı? Bnim de uykum geldi. "Bayağı dinledik ama sonra cankurtaranlık yaptık. Yine yorulduk", dedi ve güldü Zehra. Ve soyunmaya başladı. Üstünde sadece iç çamaşırı vardı. Çok seksi görünüyordu. "Hadi sende üstündekileri çıkarda yat", dedi, Zehra. Bnde sadece iç çamaşırlarımla kalmıştım. Yattık. Önce sarıldık. Sonra öpüştük ve sevişmeye başladık. Çok güzeldi. Sabah uyandığım gibi mutfağa gittim ve kahvaltılık bir şeyler hazırlayıp onu aşağıda bekledim. Klasik bir müzik açtım. O tatlı sesle uyanıp aşağı indiğinde çok şaşırdı ve kucağıma atlayıp teşekkür etti. Beraber romantik bir kahvaltı yaptık. Zil çaldı. Önce Zehra'mın aile diye korktum ve koltuğun altına saklandım. Ama gelenler arkilerdi. Ohaa Ali burda kalmış doğru mu? Diye sordular ve tam o sırada BM koltuğun altından çıktım. Herkes ooo yapıyordu. Allah bilir neler yapmışsınızdır lan, dediler. Erkeklere birlikte kızları dışarda bekledik. Bu sırada erkeklere anlatmıştım neler olduğunu. Hepsinin ağzı sulandı aq. Benimde sulanmıştı... Çıktık gezmeye, amma ne gezme lan gittik plaja.. Her zamanki şey amk. Artık farklı şeyler yapmak istiyorduk. Zaten son 1 haftamız kalmıştı herkes evlerine geri dönecekti.

Sörf Tahtası..Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin