Alarm'ın çalmasıyla gözlerimi açtım "işteee" tam vaktinde uyandım büyük başarı yataktan kalkıp banyoya gidip elimi yüzümü yıkayıp dişlerimi fırçaladıktan sonra dolabımın önüne gidip açık mavi renkte şort beyaz üstlük siyah spor ayakkabılarımı alıp giyindim saçlarımın omuzlarından düşmesine izin verdikten sonra okul çantamı alıp aşağıya indim.
(Giyindikleri)
Kahvaltı yaptıktan sonra okula babam bırakacatı. Kahvaltımız bitirdikten sonra arabaya bindik babam;
"Kızım herşeyin hazır dimi birşey unutmadın.?"
"Hayır hiçbirşey unutmadım herşeyim hazır"
Tamam dercesine kafasını salladıktan sonra arabayı sürmeye başladı.Uzun bir araba yolculuğundan sonra okula vardığımız için arabadan indim aslında babamda gelecekti ama gelmesinin gerekmediğini söyleyince tamam kendine dikkat et dedikten sonra gitmişti.
İşte şimdi yapayanlız kalmıştım arkamı dönüp okula baktığımda gördüklerim beni şaşırtmamıştı okul kocaman yepyeni duvarları olan bi okul bizim eski okula hiç benzemiyordu bildiğin zengin okulu işte.Daha fazla orda oyalanmayıp okulun bahçesine giriş yaptım herkez bana bakıyordu ve bu benim en son isteyeceğim şeydi bakmayın kardeşim bakmayın ya.
En sonunda okula vardığımda müdürün odasını bulup içeri girmek için kapıyı tıktıklayıp içeri girdim
İçeride 45-50 yaşlarında bi adam oturduğunu gördüm galiba müdürdü
Yanına yaklaşıp konuşmaya başladım;"Merhaba şey ben yeni öğrenciyimde"
Müdür hatırlamış olacakki;"Haa hatırladım ismin neydi canım"
"Arya" diye hemen cevap verdim
"Tamam canım bekle biraz hangi sınıfta olduğuna bakayım"dediğinde kafamı sallayarak onayladım
" 12/A"dediğinde tamam diyerek odadan çıktım şimdi sınıfı bulmaya geldik hadi bakalım nasıl bulacaz.
Kolüdorda ilerlerken 12/A yazan yeri görünce gülümsedim sonunda buldum yaa tabi gülümsicektim sınıfa girdiğimde arka sıralarda oturan birkaç kişi haricinde sınıf boştu demek zil çalmamış cam kenarında ortalarda kalan bi sıraya oturduktan sonra hafifçe arkamı dönüp oradakilere baktım ama bakmaz olaydım dünki çocuktu tavana bakarak içimden söylenmeye başladım "Allahım ben ne yaptımda beni böyle kişilerin olduğu bir sınıfa koydun yarabbim."
Arkama baktığımda ogünki çocuğun bana baktığını gördüm e haliyle gözgöze geldik birden bana doğru "senin işin bitti kızım" dermiş gibi kafasını sallıyınca bende hemen korkmuyormuş gibi "hayırdır kardeş" dercesine kaş göz yapınca kaşları havaya kalktı hayır anlamıyorumki neye şaşırdı bu şimdi.
Zil çalınca yanıma bi kızın oturduğunu görünce kafamı ona çevirip hafif bi tebessüm yolladım oda karşılık olarak kocaman gülümsedi simsiyah saçları aynı renkte gözleri vardı boyuda benden biraz kısa gibi duruyodu .
İlk iki dersimiz matematik olunca pekte iyi geçmemişti dersimiz aslında matematiğim iyidir ama can sıkıntısı olunca çok kötü oluyor matematik dersi zil çalınca bu gün okulun ilk günü olduğu için pek tutmadılar bizi bu yüzden bende eve gitmek için okuldan çıkmıştım babam gelirken bana yolları gösterince eve kendim gidebilirim diye düşünmüştüm.
Cebimden kulaklığı çıkarınca pekte sesiz olmayacak bir şekilde;
"Hayır anlamıyorumki ben niye seni cebimden her çıkardığımda böyle düğüm oluyorsun!" dediğimde bi kaç kişi bana bakınca "ne bakıyorsunuz kardeşim sizin hiçmi karışmıyor"diye tersledim onları.
Sonunda açmış olduğum kulaklığımla şarkı dinleyerek eve giderken arkamdan birşeyin ilk iktirip sonra çekip duvara iktirmesiyle ağzımdan bi inleme çıktı yalnız sırtım çok acıyordu o şokun yüzünden kapattığım gözlerimi açıp karşımdakine baktım ismini öğrendiğim kadarıyla Arda Soylu yani sahilde kavga eden çocuk'da diyebiliriz
Sinirden konuşmaya başladığımda Beni dinledi
" ne yapıyorsun ya senin benimle derdin ne!"diye bağırınca boğazımı tutup beni duvara yapıştırdı.
"Sen o gün olanları gördün hemen kurulabileceğini mi zannettin"
Dediğinde. demek sınıfta oyüzden kafasını sallıyodu
Ona döndüğümde nefes alamadığımı anlayınca elini çekmeye çalıştım ama öyle bir eli vardıki mübarek hulk gelse çekemezdi o derece yani .Oda nefes alamadığımı anlayınca elini çektiği an konuşmaya başladım
"Merak etme polise gitmem"
"Nerden bileyim gitmiyeceğini"
"Orası sana kalmış ister inan ister inanma" deyip sırıttığımda düşünüyormuş gibi bir hali vardı artık neyi düşünüyorsa
Ellerimi göğsüne koyup iktirdiğimde
"İzin verirsen eve gideceğim" dediğimde önümden çekildi ben yürümeye başladım arkama baktığımda hala durduğu yerde duruyordu galiba polise şikayet edecekmiyim etmeyecekmiyim diye düşünüyor.
Sessizce "Düşün bakalım sen" diyip karakola doğru yürümeye başladım.............................
Karakola girdiğim an masada oturan polisin yanına gidip
"Merhaba ben bi ihbarda bulunucaktım"
"Tabi buyrun"
"Ben dün gece sahilde dolaşırken kavga eden bi kaç kişi gördüm yani daha doğrusu birini diğerini öldüresiye dövdüğünü gördüm"
"Peki döven kişiyi tanıyormusunuz ismi nedir"
"Arda Soylu"dedikten sonra polisler evini tespit ettiklerini söyleyip hazırlanıp gideceklerken bende onlarla gitmek istediğimi söyledim.
Tabi hiç bu anı kaçırırmıydım merak ediyordum beni görünce yüz ifadesi nasıl olacaktı.
Geldiğimizde polisler kapıya gidip çaldıklarında ben biraz arkalarındaydım. kapı açılınca Arda'nın saçlarının buradan karışıklığı belli oluyordu demek yeni uyanmıştı Arda konuşmaya başlayınca onu dinlemeye başladım.
" buyrun"
"Arda Soylu için gelmiştik"
"Benimde, bir sorunmu var"
"Sizin adınıza bir ihbarda buradayız bizimle karakola kadar geleceksiniz."Ardanın ela gözleri beni bulunca sinirden kasılmıştı buradan belli oluyordu ağzını oynatarak "bittin sen" diyince korkmadım değil yani ama hırsımı almıştım bu yüzden pişman değildim.
Ardaların karakola gidişini izledikten sonra eve gitmek için yola düştüm.
Eve geldiğimde kapıyı babam açtı içeri girip salona geçmem için eliyle yol verdi salona gidip büyük gri koltuklara oturdum babam geldiğinde konuşmaya başladı;
"Kızım nerdesin sen bu saate kadar ne kadar merak ettim biliyormusun okula gittim yoktun" yalan yalan yalan hadi Beyin çalış! aklıma gelen yalanla babama baktım;
"Okuldan bi arkadaştaydım baba sohbete dalmışız saatin nasıl geçtiğini anlamadık oyüzden geç kaldım"
"Tamam ama bir daha geç geliceksen haber ver"
"Tamam şimdi odama çıkabilirmiyim"
"Tabi"
Yukarı odama çıkarken babam daha çok kızar diye düşünmüştüm ama anlayışla karşılamıştı.
galiba babamı sevmeye başlıyodum.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Yeni Hayatım
ChickLit"Merak etme polise gitmem" "Nerden bileyim gitmiyeceğini" "Orası sana kalmış ister inan ister inanma" deyip sırıttığımda düşünüyormuş gibi bir hali vardı artık neyi düşünüyorsa Ellerimi göğsüne koyup iktirdiğimde "İzin verirsen eve gideceğim" dedi...