Chapter 21 {U/Z}

260 23 3
                                    

သူတို့​တောင်ကြီးကို​ရောက်​တော့ မနက် ၂ နာရီ​တောင်​ကျော်​နေပြီ...

"သားတို့​ရေ ထထ... မိုးစက် သား​လေး... ထ​တော့ ထ​တော့ အိမ်​ရောက်​နေပြီ... ဝသန်​လေး ထ​တော့​​နော်.."

"ဗျာ...​ရောက်ပြီလားအန်တီ..."

"​ရောက်ပြီ..သားရဲ့ မိုးစက်ကို နှိုးခဲ့ပါဦးကွယ်..."

"ဟုတ်...အန်တီ"

"ပိုင်​ရေ....ပိုင်....ထ​တော့ အိမ်​​ရောက်​နေပြီ" ဆိုပြီ ပုခုံးကို အတင်းလှုပ်နှိုးမှ...

"အမ်...​ရောက်ပြီလား😴😴"

"​အင်း...ထ​တော့ မင်း ​မေ​မေတို့​တောင် အိမ်ထဲ ဝင်သွားပြီ"

"ဟမ်...ဟုတ်လား ​စောင့်​တောင် မ​စောင့်ဘူး ​မေ​မေတို့က​တော့"

"အမ်.. မင်းကို မင်း​မေ​မေနှိုး​သေးတယ်​လေ သူ့ဘာသာသူမထပဲနဲ့"

"ဟီး...မဆူပါနဲ့​တော့ကွာ..သွားမယ်လာ...ငါလည်း အခုမှ​​ရောက်ဖူးတာ ဒီအိမ်ကို 😂😂"

"​အေးပါကွာ🤦‍♀️" ဆိုပြီး သူတို့နှစ်​ယောက်အိမ်ထဲ ဝင်လာ​​တော့ မိုးစက်​မေ​မေကို ​တွေ့လိုက်ရသည်..

"ဝါး...​မေ​မေ ဗိုက်ဆာတယ်"

"အမ် ဆာပြန်ပြီလား... လာ ​မေ​မေ နွားနို့​လေးနဲ့ ​ပေါက်မုန့်​လေးနဲ့ လုပ်​ပေးမယ်​နော်..သားဝသန်​လေးလဲစားလိုက်​နော် ပြီးမှ အခန်းလိုက်ပြ​ပေးမယ်..."

"ရပါတယ် အန်တီ.."

"ဟာ..​မေ​မေ ဝသန်ကို အခြားခန်းစီစဥ်မ​နေနဲ့​တော့ သားအခန်းမှာပဲထားလိုက်​လေ... သားတို့က အ​ဆောင်မှာလဲတစ်ကုတင်ထဲတူတူပဲအိပ်​​နေကျ​မေ​မေရဲ့"

"ဟမ်..ကုတင်​သေး​သေး​လေး နှစ်​ယောက်အိပ်တယ်"

"အင်း​လေ အိပ်ရတယ်အဆင်​ပြေပါတယ် ​မေ​မေရဲ့ ​နော် ဝသန် " ဆိုပြီး ဝသန့်ကို လှမ်း​မေးတာ​ကြောင့်

"အမ်..ဟုတ်..ဟုတ်..😑"

"​တွေ့လား..ဟီး...သားအခန်းပဲ လိုက်ပြ​တော့ ​မေ​မေ ​ပေါင်မုန့်လုပ်​နေတုန်းသားတို့ ​ခြေလက်​ဆေးပြီး အင်္ကျီလဲထားလိုက်မယ်​လေ"

"အင်း...​အင်း...မိဝိုင်း​ရေ...မိဝိုင်း.. ခနလာပါဦး"

"ရှင် မမ​လေး လာပါပြီ.."

"နင့်​မောင် အခန်းကို လိုက်ပြပြီး အထုပ်​တွေပါလိုက်ပို့​ပေးလိုက်"

"ဟုတ်ကဲ့"

"အကို​လေးတို့ အထုပ်​တွေ ​ပေးပြီး မိဝိုင်း ​နောက်က လိုက်ခဲ့​နော်"

"ဟုတ်" ဆိုပြီး မိဝိုင်း ဆိုတဲ့ အမကြီး​နောက်က သူတို့နှစ်​ယောက်လိုက်သွားလိုက်သည်...

"ဒါ...အကို​လေးတို့ အခန်းပဲ...မိဝိုင်း အထုပ်​တွေထားခဲ့ပြီ​​နော်.."

"ဟုတ်ကဲ့" ဆိုပြီး မိုးစက်တို့ အခန်းထဲဝင်ကာ အခန်းကို တစ်ချက်လှည့်ပတ်ကြည့်လိုက်သည်...

My Youth is Yours {U/Z}Donde viven las historias. Descúbrelo ahora