SELAM, Güzelliklerim abilerim ve miniklerim.
Nasılsınız?
İYİ OKUMALAR..
Beni kollarımdan tuttuğu gibi duvara yapıştırdı.
-Ne oluyor ya-
Ve dudaklarıma yapıştı...
Laaan!!!
İtmeye çalışıyordum, hareket etmiyordu bee.
Hemen bacak arasına çıktım bir tane, çıktığım gibi geri çekildi.
Hemen yakasından tuttuğum gibi bir tane yumruk geçirdim dudaklarına, yere düştü.-Alara ne yap-
Konuşmasına bile izin vermeden bir tane daha vurdum yüzüne, çok sinirlenmiştim benim nasıl öperdi lan.
-Sen kimsin ki lann beni öpüyorsun haaaa
-Kimsin şerefsiz
Suratına durmadan yumrukları geçiriyordum.
-Sen beni nasıl öpersin puşt!
Öldürürüm lan seni, öldürürüümm.Durmadan vuruyordum yüzüne suratını parçalayayımda, görsün gününü.
Hala vurmaya devam ediyordum, yüzü kanlar içindeydi. Ama umrumda bile değil di. Beni dudaklarımdan öpüştü yaa.
O sırada sınıfın kapısı açıldı, gelen kişiye bakmadım. Sağ elimle tam yüzüne vuracakken arkadaki kişi bileğimden tuttu.
-Çekil bee!! Diye bağırdım.
Hala kim olduğunu bilmiyordum, daha çok sinirlenmiştim. Bir tane daha vuracakken arkadaki kişi kollarımı birbirine bastırıp belimden tuttuğu gibi çekti beni.
-Bırak lan bırak beni, bıraksana şerefsiz, bıraaaak.
-Yeteeeer , tamam bırakıyorum, bacaklarımı kırdın ya. Ne tekme atıyorsun
Yüzüne bakınca şaşırmıştım o sarışın çocuktu.
-Oha bu- bunu sen mi bu hale getirdin?
-Evet ben getirdim! Bir sakıncası mı var, dedim bağırarak
Sırıtmaya başladı.
-Yoo ne sakıncası olacak ki , sen bunu nasıl bu hale getirdin, dedi göz kırparak.
-Niye getiremez miyim?
-Benim bildiğim Alara getiremez valla
- A-A Akın , dedi şerefsiz.
-Oooo Furkan, sen yaşıyor musun ya?
Demek sarışının Adı Akın , şerefsizin de Furkan'ı.
Furkan'ın Yanına yaklaşıp:
-Bu iş burada bitmedi p*ç herif, diyip sınıftan hızlıca çıktım.
Ellerimi yeni fark ettim. Hepsi kan olmuştu, etrafıma baktım lavabo sağ tarafta en köşedeydi.
Hızlıca ilerleyip lavaboya girdim. Başım dönüyordu, beni duvara sertçe vurmuştu kafamı çarpmıştım. Ellerimi hızlıca yıkayıp lavabodan çıktım.
Başım daha da dönmeye başlamıştı. Ağır adımlarla ilerlemeye başladım, ensemde hissettiğim sıvı ile elimi enseme götürdüm.
Elime bakınca kan olmuştu.
Olamaz yaa kafamdaki dikişler patlamış olabilir.Gözlerim kapanıyordu tam yere düşecekken, belimde hissettiğim ellerle gözlerim tamamen kapandı.
Mert'ten.
Kantinde Akın ve Ahmet'le oturuyorduk .
Alara niye bu saatte okula gelmişti acaba. Akın Bir süre sonra sınıfta cüzdanını unuttuğunu söyleyerek sınıfa gitmişti. Ama hala gelmemişti.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Mucizenin Felaketi
Bí ẩn / Giật gân'GÜNEŞ DÜNYA'NIN OLSUN SEN DE BENİM🌙 "Beni ne kadar bataklığa itselerde hesaplamadıkları bir şey vardı.." "Ben Ebrar Sönmez'im, Alara Saraçoğlu değilim." "Sen artık Ebrar değilsin..öldün!" Ama ben hayattaydım. Nasıl bir his...