51.

478 118 17
                                    

Ahoj!!

Věnováno haruki_story_of_love děkuji i za tvou podporu :3 

Byla to velice zajímavá cesta domů, která místo patnácti minut trvala půl hodiny, jelikož ani v jednom z nás nevyprchala ta touha a kdykoliv jsme se na sebe podívali, zastavili jsme a začali se vášnivě líbat. Kdyby to šlo, snad bychom ze sebe cestou strhli věci, ale tak omámení jsme nebyli. Dorazili jsme ke dveřím nebo spíš je málem vyrazili, jak mě na ně Iwa-chan natlačil a svými neposednými rty se snažil dostat pod mou košili. 
,,No tak, Iwa-chan, schovej si to až ke mně do pokoje." řekl jsem. Jen se na mě roztomile zamračil a pohledem mě pobídl, abych otevřel dveře. Všude byla tma, tak snad nás zase nevyruší kazička nálady. 

Jak to mám vydržet až k němu do pokoje, doslova jsem šílel po jeho těle, po jeho polibcích, po jeho dotecích. Nakonec jsem se s ním zastavil v kuchyni, která byla jen lehce osvícena. Vyhoupl jsem ho na kuchyňskou linku a dožadoval se jeho krku. Rukama jsem mu opět zajel pod košili a detailně mapoval jeho nahou kůži. Občas mu unikl sladký sten, když jsem ho kousl trochu více. Jestli jsem jen někdy pomyslel, že na to spěcháme, dělejte, jako by se to nikdy nestalo. Rukama jsem se přesunul na jeho boky, po kterých jsem sklouzl na to dokonalé pozadí a pořádně ho zmáčkl. 

,,Ach Iwa-chan, co mi to děláš?" hlasitě jsem zasténal a začal mu rozepínat košili. Proč si ji jen musel taky brát, zaklel jsem ve své mysli. Ty knoflíčky se nechtěly rozepnout. 

,,Neměli jste být náhodou v kině?" řekla matka a když ji došlo, co děláme, v očích se ji zračil šok. 

,,No Víte, odešli jsme trochu dřív, ten film byl nudný. Chtěli jsme si jít jen pro pití a pak k Tooruovi do pokoje, omlouváme se za ten hluk." řekl jsem a snažil se nesmát. Ironie...že se vždy našel někdo, kdo nás vyrušil a při většině případech zrovna jeho matka a na jejím místě bych teď vážně být nechtěl. Myslím, že možná přeci jen bude mít trauma.

,,Věřila bych vám, kdybyste nebyli polonazí a nechtěli znesvětit mou kuchyňskou linku, na které už asi nikdy nebudu vařit. Co jsem udělala špatně, že se z mého syna stala sexu chtivá bestie? Asi si zajdu na drink, tak si poslušte, ale kuchyň prosím vynechte." 

Nějak nám oběma došla slova. Jen jsme tiše sledovali, jak si jeho mamka přes sebe přehodila slušivý kabátek, který sladila s botami na podpatku a vzala si kabelku. Jakmile zaklaply dvěře, začali jsme se smát. 

,,Byla celkem klidná, ale mám pocit, že mě bude chtít zabít až potom. Chceš pokračovat tady nebo půjdeme ke mně?" 

,,Přeci ji opravdu neznesvětíme kuchyňskou linku." řekl jsem se smíchem. Omotal si nohy kolem mého pasu a ruce kolem krku. Přivlastnil jsem si jeho rty a začala válka jazyků. Vyzvedl jsem ho za to dokonalé pozadí a šel s ním až nahoru do pokoje. Loktem jsem otevřel dveře a vlezl dovnitř. Následně jsem je zavřel a směřoval si to k posteli. 
,,Jsi připravený, ty moje sexu chtivá bestie?" řekl jsem se smíchem, avšak otázku jsem myslel zcela vážně.

,,Já ano a ty?" optal jsem se nazpátek, jelikož matčiny slova byla zcela pravdivá a já se nikdy nespokojím jen s jedním kolem a na tenhle den jsem čekal dlouho. Takže i kdyby mě Iwa-chan opravdu mučil, pořád budu mít dost energie na to, mu to vrátit.

Pokračování příště...

,,Otevři oči!" [IwaOi] ✔️Kde žijí příběhy. Začni objevovat