Ahoj!! Tahle čínská zpěvačka má opravdu úžasný hlas, pro ty, co znají hru League of legends, tato osůbka propůjčila svůj krásný hlas Seraphine!
Tak a teď si užijte počtení této kapitoly, snad se vám bude líbit.
,,Než začneme, jestli chceš, mám v posledním šuplíku nějaké hračky." prohodil jsem se s nadšením, i když jsem čekal, že jeho odpověď bude záporná.
,,Raději ne, mohl bych si to taky rozmyslet." řekl jsem s úškledkem a snažil se nedát najevo svůj strach. Nechci ani pomyslet, co za "hračky" tam měl. S kým jsem se to zapletl?
Chvíli jsem váhal, jestli se ho na to zeptat nebo to prostě udělat, ale nechtěl jsem, aby na mě byl naštvaný, a tak jsem se raději zeptal.
,,Iwa-chan, vím, že bys mě nejrdši viděl na kolenou a užíval si, jak se pod tebou zmítám slastí, kord v tomhle ohledu, a taky že jsi ten dominantnější, ale mohl bych jen jednou jedinkrát zkusit, jaké to je být v tobě?",,Ty mě nikdy nepřestaneš překvapovat. Jednou bych to překousnout mohl, ale nejsem takový masochista jako ty, takže jestli to přeženeš, vypiješ si to." řekl jsem a svým pohledem se mu ostře zabodl do tváře. Něco mi říkalo, že dnešní noc bude dlouhá a lidi v našem okolí nebudou moc spát.
Znovu jsem mu předvedl svou sexy pózu.
,,Platí, teď si mě můžeš vychutnat jak uznáš za vhodné, povoleno máš všechno." řekl jsem a jedním okem na něj mrkl.No dobře, když jsem to viděl na podruhé, musel jsem uznat, že to vypadalo sexy. Zavítal jsem k němu do postele. Dlaní jsem mu přejel po tváři a chvíli se tam zdržel. Poté jsem konečky prstů pokračoval dál přes krk a na odhalenou část klíční kosti dokud jsem nenarazil na jemnou látku košile. Stáhl jsem ji přes rameno dolů a naklonil se k nahé kůži, abych ji mohl polichotit svým polibkem. Špičkou jazyka jsem mu přejel po krku a skončil u ucha.
,,Jestli sis myslel, že budu něžný, spletl ses, nezapomněl jsem na svá slova." pošeptal jsem a vrátil se zpět ke krku, u kterého jsem měl potřebu jej kousat. Lačnil jsem po jeho těle tak jako lační upíři po krvi.
,,Aahhh Iwa-chan...klidně přitvrď....aahh" hlesl jsem a místy mi unikl slastný sten. Vyžíval jsem se v jeho ostré péči. Jemu bych klidně dělal otroka, neboť představa, jak mě bičuje zrovna Iwa-chan, je víc než dokonalá. Dnes jsem nechtěl zažít nějakou romantiku, ta je pro jiný cukrouše. Já byl spíš pro bolest, jelikož tak jsem si ten požitek mohl vychutnávat důkladně.
Masochista! Opět mi toto slovo vklouzlo na mysl. No máš to mít. Doslova jsem z něj strhal košili a u toho jej zahrnoval polibky, kousanci a sem tam mu udělal nějakou značku. Poté jsem z něj stáhl kalhoty i s boxerkami. Hned na to jsem skončil i já nahý a propustil svůj vzpřimený úd na svobodu. Dal jsem mu nohy od sebe a vlezl si mezi ně. Jelikož tak miloval bolest nebo aspoň to tedy trvdil, nezaobíral jsem se s žádnou přípravou. Místo toho jsem se sklonil pro polibek a než jsem se odtáhl, rukou jsem nasměroval svou chloubu k jeho vstupu a pronikl do něj až po kořen. Prohnul se v zádech a hlasitě vykřikl mé jméno, snad mu i vytrysklo pár slz. Nepřehnal jsem to trochu? Každopádně to jak se kolem mě zúžil, byl nepopsatelný pocit, ale řekl bych, že víc než božský. Začal jsem s přírazy...tvrdými a rychlými a vynechal mezi nimi vždy jen pár sekund. Sténal tak hlasitě, že lidi na ulici si museli myslet, jestli se poblíž nekoná nějaká vražda nebo něco podobného. I když to bylo tak hlasité, nezastavoval jsem ho, líbilo se mi, jak křičí mé jméno a jemu se líbilo, co dělám.
Když začal přirážet nazpátek, pochopil jsem, že chce víc, a tak mě napadlo, proč nezměnit polohu. Přetočil jsem ho na čtyři a on se na mě jen ďábelsky usmál. Odhalily se mi jeho andělská záda. Měl tak krásnou bílou pokožku. A ten sexy zadek. O můj Bože! děkuji ti, žes mi tohle dovolil spatřit a znesvětit, řekl jsem si v duchu a pořádně ho po něm plácl a u toho si skousl ret. Opět jsem do něj pronikl a než jsem začal pirážet, zlíbal jsem mu záda a volnou rukou zatím obšťastňoval jeho úd. Jenže on byl hrozně nedočkavý a začal se sám pohybovat proti mě. Ovšem i tohle bylo kouzelné. Nějak radši nechci vědět, co dělá po večerech v posteli, když se uměl tak dokonale hýbat. Nenechal jsem se dlouho pobízet a ukázal mu, co ve mně je. Vzájemně jsme se doplňovali svou rajskou hudbou, dokud jsme se jmény toho druhého nedošli k vrcholu. Poté jsem z něj vytáhl svůj úd a celý zadýchaný si lehl, abych znovu nabral dech a snad i trochu energie, jelikož mi už teď něco říkalo, že tím to nekončí.
Pokračování příště...
S láskou Vaše Tsukki <3
ČTEŠ
,,Otevři oči!" [IwaOi] ✔️
Roman d'amourByl jsem obyčejný středoškolák a jako každý toužil po lásce. Měl jsem nejlepšího přítele, kterého jsem opravdu miloval. Seznámili jsme se na nižší střední, kde jsme se spolu přidali do volejbalového klubu. Volejbal byla naše láska, dokonce i na vyšš...