53.

541 113 13
                                    

Ahoj!!


Chvíli jsme jen leželi a mazlili se. Najednou jsem pocítil únavu, a tak jsem zavřel oči. Po chvíli jsem ucítil, jak se postel nadzvedla. Nejspíš někam šel. Stačila by chvilka a já bych určitě usnul, kdybych kolem svého zápěstí neucítil tlak. Něco zacvaklo, ale já byl tak hrozně líný se podívat, co se děje. Najednou mě Tooru pohostil jeho rty, ale stále jsem měl oči zavřené, na tohle jsem vidět nepotřeboval. Zapojil jsem se. Obkročmo si na mě sedl a svým dokonalým pozadím přejel po mé chloubě. Tentokrát jsem už oči otevřít musel. Několikrát to zopakoval a můj úd o sobě dal vědět. Poté vzal mou ruku a znovu mě políbil, opět jsem zaslechl cvaknutí a než jsem se nadál, uvědomil jsem si, že mě ten prevít připoutal k posteli. Poté se zvedl a zamířil si to k onu zmiňovanému šuplíku.

,,Tak Iwa-chan, s čím si chceš hrát první. Mám tu celkem zajímavé věci. Třeba tohle nebo tohle a nebo..." začal jsem mluvit spíše pro sebe a jen mu ukazoval, co mám ve své sbírce. No...vždy jsem doufal, že tahle chvíle nadejde, a tak jsem se na to řádně připravil. 

,,Jak moc zvrhlý jsi, nebudeš to do mě strkat, že ne?" optal jsem se a těžce polkl, když jsem viděl všelijaké různé velikosti vibrátorů, análních kolíků a podobně. S kým jsem to začal chodit? Myslím, že kdyby tohle viděla jeho matka, možná by ho zděšením vydědila. V jeho sbírce byla dokonce i rozpěrná tyč. To jako pro případ, že bych se mu nepodvolil, tak by mi tím roztáhl nohy nebo co? No tak to ne. Zabiju ho, až se dostanu z těch divných kožených pout. Jenže to bylo tak napevno, že bych si nejdřív urval ruce. 

,,No možná, ale nemusíš se bát, budu k tobě něžný a ty to stejně neuvidíš. Říká se, že když máš zavázané oči, vychutnáš si to třikrát tolik." řekl jsem a vzal do ruky černou stužku a zavázal mu s tím oči. 

,,Tooru, já tě varuji..."

,,Šššššš, vážně se nemusíš ničeho bát, jen se uvolni a vychutnej si tu slast." řekl jsem a začal jej líbat. Poté jsem se odtáhl a vzal do ruky jednu úzkou věcičku, čím jsem ho chtěl trochu roztáhnout. Dal jsem na ní lubrikant a pomalu mířil k jeho vstupu. 

Cítil jsem krapet strachu, ale spíš jsem byl vzrušený z toho, co přijde. Uvolnil jsem se a čekal, co bude následovat. Najednou jsem pocítil, jak špičkou jazyka přejíždí po mé délce. Následně si ji vzal do pusy a začal pohybovat hlavou. Bylo to tak úžasné. Ovšem to co přišlo poté, mě vylekalo. Něco chladivého se právě ocitalo u mé zadnice. Najednou do mě něčím proklouzl. Nebolelo to tolik, jen to zpočátku bylo trochu nepříjemné, avšak opravdu jen zpočátku. I když jsem nechtěl dávat najevo, že se mi to líbí, začal jsem vzdychat. po chvilce to ze mě vytáhl a přestal se věnovat mé chloubě. 

,,Jak silné chceš vibrace?" optal jsem se jej a strčil do něj jedno ze svých vibračních vajíček a zapl jej. Och chudáček, sotva mohl mluvit. No hrál jsem si s ním a různě přepínal intenzitu. Nějak jsem nemohl nechat jeho malého kamaráda, a tak jsem na něj nasedl, abych to mohl prožívat s ním. 

Snad jako bych se vznášel v oblacích. Nedokázal jsem nic říct, natož se něčemu vzepřít, jelikož to bylo příjemné. Dokonce ani ta představa, jak potupně jsem teď při tom musel vypadat, mě neodradila. 

Slezl jsem z něj a vytáhl svou hračičku.
,,To byla jen ukázka, co se mnou můžeš dělat příště, ale teď." šeptl jsem a ještě jsem si jej prohlédl. Byl tak dokonalý. Párkrát jsem přejel po svém údu a nakonec do něj pronikl. Prohnul se a začal křečovitě svírat prostěradlo. Nečekal bych, že i přesto, co jsem do něj narval, bude tak úzký, avšak díky tomu to byl tak dokonalý pocit. Začal jsem pomalým tempem a podle jeho stenů postupně zrychloval. Sklonil jsem se k němu a zmocnil se jeho rtů. Omotal mi nohy okolo pasu a já měl tak o dost lepší přístup. Došlo na pár posledních přírazů a nakonec jsem jej naplnil svou dlouho skrývanou touhou. Nevydržel jsem tak dlouho jako on u mě, ale za to jsem si to užil dvojnásob. Po chvilce oddechování jsem z něj vyjel a než jsem padnul vedle něj, vysvobodil jsem jej z pout. 


Pokračování příště...

S psaním těchto zvrhlostí moc zkušenosti nemám, ale i tak jsem se snažila. Snad se vám bude i tak líbit.
S láskou Vaše Tsukki <3 

,,Otevři oči!&quot; [IwaOi] ✔️Kde žijí příběhy. Začni objevovat