1. Bölüm : "Ukala"

223 11 8
                                    

Daha önce okulun uykumu bölmesini hiç sevmezdim . Fakat bu sefer farklıydı . Yeni bir okul yeni bir hayat . Zorlukla kazandığım lise maceram başlıyordu işte.

Banyoya gidip kendimi suyun o  muhteşem huzur verici dışına bıraktım kendimi.

Okul üniformalarımı giyerek saçlarıma ellerimle şekil verdim . Parfümümü sıktım ve kahvaltı yapmak için mutfağa gittim.

Evimiz 3 odalı , sırada bahçeli gecekondulardandı . Annem,babam,kardeşim ve ben birlikte yaşıyorduk . Zor da olsa geçinebiliyorduk.

Kahvaltımı yaptıktan sonra otobüs durağına doğru yürümeye başladım.

Aynı liseyi kazandığımız için çocukluk arkadaşım olan maddi durumu bizimkinden kat kat daha iyi olan Kayra'ya mesaj attım.

"Okulun önünde buluşalım mı ?"

Elimde titreyen telefonumla irkildim.

"Olur ben yoldayım,10 dakikaya gelirim."

Kayra ile mesajlaşırken otobüs geldi ve bindim . Trafik yoğundu . Bu trafikte okula varamazdım . Otobüsten indim . Koşmaya başladım.Nefes nefese kalmıştım.Okula çok fazla yol kalmamıştı . Bir anda aklıma Kayra geldi.Kayra'ya mesaj attım.

"Kayracım,benim işim çıktı sen sınıfa gir ben daha sonra gelirim."

Koşmaya başladım.O arada Kayra'dan mesaj geldi.

"Sorun değil,ben sınıfa giriyorum sende gelirsin."

Sonunda okula varmıştım . Dersin başlamasına 7 dakika vardı . Çok yorulmuştum . O anda bir çocuk koşarak bana çarptı . Kitaplarım yere düşmüştü . Arkasından "UKALA" diye bağırdım . Daha sonra kitaplarımı alıp sınıfıma gittim.Kayra'nın yanına oturdum.

"Ne oldu?" diye sordu.Ona olanları anlattım . Daha sonra bana çarpan çocuk benim olduğum sınıftaydı . Kafamı yere doğru eğdim.Kayra 'ya baktığımda Kayra'nın gözleri çocukta kalmıştı.Sanki ona aşıktı.

*************

Yorumlarınızı bekliyorum :)

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Feb 18, 2015 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Aşka DüşüşHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin