---Ďalšia o dost zamotanejšia kapitola. Koho smiech Harley počula? Vie snáď, že poskoci ju určite nezradia? Čo keď im dal Joker ju nastarosti? Andler nestihol uniknúť a sľubená pomsta ho dobehla. Prečo ho Adrián zabil a nechal rozštvrtiť? Prečo Soňa? Vie to niekto? Dočítame sa ďalej =) ♥---
Harleyin pohľad
Prebudilo ma svetlo z okna, ktoré na mňa dopadalo. Natiahla som svalstvo a zistila, že ležím na zemi. Zrejme som bola v noci moc pri kraji postele, tak pri páde na mäkký paplón som spala ďalej. Postavila, hodila paplón na posteľ a šla som sa osprchovať. Sprcha ma prebrala dokonale k životu. V osuške obmotaná, som si umyla zuby, vypla vlasy gumičkou na chvíľu do chvostu a odišla som do šatníka. Obliekla som si fialovú spodnú bielizeň, sieťkované silonky, fialové šortky, čierne tričko na ramienka, mikinu tiež fialovej farby s nápisom Joker a ihličky. Vrátila som sa naspäť do izby, sadla si za stolík a pred zrkadlo a namaľovala sa. Upravená som si rozpustila vlasy, párkrát prečesala a gumičku si nechala na ruke pre prípad núdze. Na nechtoch svietil čierny lak, tak nebolo treba prefarbovať. Vstanúc od stolíka som podišla pre Steweeho, že sa ideme najesť. Jeho som nakŕmila u mňa v izbe a napapaný, teda Stewee hej, ja sa idem napapať. Pred odchodom z izby ma zaujala uprataná strana postele, trocha som posmutnela, že Joker už odišiel. Spoločne so Steweem sme pozdravili Rozu a Dimitriho, ktorí pripravovali raňajky. Roza si zobrala Steweeho do náručia, hojdala do strán. Dimitri sa usmial a podal mi tanier s raňajkami a džús. Poslúchla som a posadila sa za stôl. Pomaly som začala jesť, len ma prepadla zvedavosť.
Ja: Dimitri, nevieš, kde je Joker?
Dimitri: Šiel do klubu niečo vybaviť, viacej mi nepovedal. Evidentne to bolo dôležité, keď tak ponáhľal, ani kávu nedopil.
Ja: Ďakujem Dimitri.
Usmial sa a pokračoval v smažení slaninky a vajec. Vybrala som mobil a snažila sa dovolať Jokerovi, no nedvíhal. Tak som volala na barmanove číslo, je tam záložný mobil. Zdvihol to a no to čo povedal, nedávalo hlavu a pätu. Dimitri si prisadol a taktiež začal raňajkovať. Párkrát povedal len Rozine meno a ona len otvorila ústa na prídel potravy. Síce mala Roza plný tanier aj pred sebou, no ten nejedla. Mala plné oči môjho syna, bolo vidieť, že Dimitri začína žiarliť. Prišlo mi to ako vtipné ráno, pokiaľ sa mi neozval mobil. Zdvihnúc hovor, som započula Jokerov hlas, čo ma trocha upokojilo, no tie následné slová nie. Slová ako nový vodca, hrozba, ústranie, strach a smrť. Patrične som mu to okomentovala, no to bol počuť smiech. Lenže Joker to nebol, preto som zložila. Vydesene som sa pozrela na Steweeho, ktorého držala Roza.
Ja: Postrážte ho prosím.
Po týchto slovách som vstala, odišla do zbrojnice a hľadala pásky. Naťahujúc pások na ľavé lýtko, kde som dala dva nože a druhý na pravé stehno, som dala devinu a tri zásobníky. Druhú devinu som si dala do zadnej kapse šortiek, v druhej kapsy bol zásobník navyše. Vchádzajúc do chodby ma Dimitri očami vyprevádzal von. Nasadla som na motorku a odišla do klubu, kde bol naposledy Joker. Vypla motor, zosadla a vchádzajúc do klubu sa ma Matt zľakol. Schytila som ho za golier, takže odporovať si už nedovolil.
Ja: Kde je?
Matt: Nemôžem to povedať. Šéf ma zabije.
Ja: Ak to nepovieš, ťa zabijem ja! (Namierila som mu zbraň k srdcu.)
Matt: Skladisko.
Ja: Hodný, teraz nech ti barman naleje drink. Nevideli ste ma chlapci. Jasné všetkým?
Prikývli, odchádzajúc von, som ešte niečo započula, ale to doriešim neskôr. Teraz musím do skladiska za cukríkom. Nasadla som na motorku, naštartovala a vyrazila. Neviem, čo Joker zamýšľa, no v úzadí sa držať nebudem. Sme manželia, spolupracujeme, nebojujeme sám za seba. Ešte pár metrov a som v areáli skladiska, len idem zo zadnej strany, nech ma nie je vidieť. Zastavila, vypla motor a zosadla som z motorky. Podišla ku stene a nahla sa dopredu, či niečo uvidím. Uvidiac cukríka, ako zložil najprv muža a potom aj ženu, nakoniec namieril zbraň na toho, č mal oblečenú modrú košeľu. Zrejme šéf, no prečo má len dvoch ľudí pri sebe? Je sprostý, alebo to má premyslené. Pozorovala som, čo sa tam deje. Joker nakoniec nasadol do auta a nechal tam chlapcov, ktorý len mierili zbrane, no to ten panáčik vytiahol granát a bolo po našich chlapcoch. Ozval sa výbuch. Zavibroval mi mobil, do riti, teraz nevolaj cukrík. Rýchlo som utiekla k motorke, nasadla a skúšala ju naštartovať, no nechcela naskočiť. Do riti, niekto ju poškodil a ja to ani neviem. Ok, zdvihnem ti hovor cukrík a ty budeš milý.
Joker: Kurva, Harley kde si?
Ja: Skladisko, zadný dvor. Nemôžem naštartovať motorku.
Joker: Ok, prídem po teba. Tamto si vydiskutujeme. Zatiaľ sa skry.
Ja: Dobre, to potom. Asi vedia, že som tu.
Joker: Piče. Harley okamžite sa schovaj, než prídem.
S mobilom v ruke som sa podľa Jokerového rozkazu šla skryť, lebo ak ma nájdu bude ešte horšie. Vypnutý hovor, svietim si mobilom na schody, ktoré vedú do pivnice. Započujúc menší buchot za mnou zrýchlim krok, ktorý ma zavedie na rázcestie chodieb. Vyberám si tú úplne pravú, ktorú označím rúžom, nosím si ho vo vrecku. Hneď teraz ľutujem, že som sa neschovala niekde na poschodí. Na chodbe z jednej strany je potrubie a na druhej je olúpaná omietka. Kráčam ďalej pokiaľ nenarazím na miestnosť, do ktorej sa schovám. Porozhliadnem sa po miestnosti, vidím prepravky s chladiacou kvapalinou. Zvedavosť mi nedá, tak jednu otvorím a chytím si okamžite ústa. Nie, fuj, v danej prepravke je rozštvrtené telo Andlera, ktorého Joker hľadá. Ozval sa buchot, ktorý je čoraz viac bližšie. Prezrela som izbu, uvidiac skriňu čo ledva drží, že sa do nej skryjem. Zatvorila som prepravku a schovala sa rýchlo do skrine. Zhasla som baterku na mobile, nech ma neuvidí. Práve včas, lebo vošiel do miestnosti, ten šéfko z vonku. Cez malú dieru vo dverách som pozorovala, čo robí. Otvoril prepravku, kde je Andler a zasmial sa nad ním. Tú zatvoril a otvoril ďalšiu, odklial vytiahol ženskú hlavu. No neotočil ju tvárou ku ne, tak som nevedela, či ju spoznám.
Adrián: Soňa, prečo?
Thanks Thanks Thanks ♥♥♥
---(997 slov)---
YOU ARE READING
Zmena (Joker and Harley Quinn)
RomanceHarley dokonale zabudla na svoju pravú identitu, ktorá bola doktorka Quinzel. S Jokerom čakajú vytúžené dieťa. Budú Jokera poslúchať nový spojenci ako je Andler, Jack, Henry a Klárk, alebo im hrozí smrť? Oľutuje Harley svoje rozhodnutie, že prijala...