Si špeh?!

17 4 20
                                    

---Na dobrú noc pripravená kapitola plná napätia a romantiky... nech vás nechám zvedavých na ďalšie pokračovanie =) ♥---

Rosemariein pohľad

Ráno som vstala, natiahla si svaly a v košieľke som prešla ku komode. Vytiahla som podprsenku a nohavičky. Zo spodným prádlom som šla do kúpeľne, že sa osprchujem. Vyliezla som zo sprchy, usušila sa, omotaná ešte v osuške, som prečesala vlasy, vypla do chvostu. Umyla si zuby, obliekla som si spodné prádlo a osušku prevesila cez radiátor. Prechádzajúc ku skrini som rozmýšľala, čo si oblečiem. Rozhodla som sa nakoniec pre úzke džiny, tričko s trojštvrťovým rukávom modrej farby. Nazula som si papuče a išla som do kuchyne. Uvidiac Dimitriho, som sa rozutekala a objala ho zozadu. Zobral mi ruku a pobozkal ju. Pripravoval raňajky, na ktoré sa mi zbiehali sliny. Natisla som sa naň lepšie a vdychovala tú omamnú vôňu, s ktorou ma dostáva do kolien.

Dimitri: Vyspala si sa dobre?

Ja: Áno, lebo si bol pri mne. Ráno si zmizol, chýbal si mi v posteli.

Dimitri: Roza, vieš dobre, že si rád vychutnávam kávu osamote, prečo sa to po každé pýtaš.

Ja: Lebo mi chýbaš. Keď už si vypil kávu, si mal ísť naspäť za mnou.

Dimitri: Dnes som nepil kávu sám, bavil sa ráno s Jokerom. Inak by som rád ponuku prijal. Ja ľubju tebja, Milaya moya Roza.

Ja: I love you.

Otočil sa ku mne a dal mi vášnivý bozk. Vydvihnúc sa na špičky som obmotala ruky okolo jeho krku a s jednou sa hrala v jeho vlasoch. Dimitri bol zvláštny, č sa týkalo obliekania. Potom čo som ho spoznala bližšie, mi to už nepripadalo zvláštne ale skôr roztomilé. Dôvodom bola jeho záľuba čítania westernových kníh. Kde hlavnou osobou bol spravodlivý šerif, ktorý udržiaval poriadok. Evidentne sa doň Dimitri prevtelil aspoň čo sa týka oblečenia, lebo nie všetci šerifi sú sexi ako môj Dimko. Preto keď sa išlo von z Valissiou nosil dlhý plášť, vlasy si dával do gumičky, no tie i dáva aj teraz, ale keď spolu spíme, mu gumičku kradnem. Dimitri má dlhšie vlasy, ale zato mu to sekne viacej, ako by ich mal mať ako ostatný. Dnes si zvolil pohodlné oblečenie, keďže sme doma, maximálne sa chodievam prejsť s Harley okolo domu a niečo si vyrezať do stromov. Vtedy má Dimitri malého na starosť a pozerá sa na nás z okna. Steweeho von ešte nenosíme a ani nechodieva s Harley, lebo by to bolo nebezpečné. Späť k Dimitrimu, mal na sebe tepláky, tielko, tak keď sa otočil na mňa tvárou, som mohla pozorovať brušné svaly. Prestala som sa rozplývať na postavou a osobou zároveň a zobrala si pohár a naliala si džús. Posadila som sa za stôl, lenže to trvalo tak päť minút. Dôvod bol malý Stewee, lebo prišla aj Harley s ním do kuchyne. Hneď som jej ho vytrhla z rúk a držala v náručí. Harley pokrútila hlavou, no mňa len pútal Stewee so svojimi očkami. Dimitri sa s Harley pozdravil a Harley sa posadila k stolu. Ja som sa posadila tiež aj so Steweem. Dimitri postavil tanier predo mňa aj pred Harley, no ja už som hladná nebola. Jedla som z pohľadu, že držím malého. Preto sa Dimitri o to postaral a začal ma kŕmiť. Počujúc ako sa Harley snaží niekde dovolať, no neriešila som to. Dimitri ma kŕmi, hrám sa s malým a Harley je pri nás, o lepšie mi nemôže byť. Teda na chvíľu bolo, lenže Harley vstala od stolu a rýchlo odišla. Keď som na ňu pozerala, ako sa dačoho bojí, som zneistela. Keď sa vrátila do izby za nami, nám oznámila, že strážime malého. Z diaľky bol počuť zvuk odchádzajúcej motorky.

Ja: Dimko, mám pocit ako ma niekto sledoval.

Dimitri: Jedine ja v noci, keď ťa strážim.

Ja: Nežiarliš na Steweeho, že nie?

Dimitri: Možno.

Ja: Dobre vieš, že ťa milujem. Raz budeme mať vlastné, uvidíš.

Dimitri: Roza.

Pohladil malého po hlavičke, ktorý naň uprel svoje modré oči. Natiahol ruku k Dimitrimu a on mu dal malíček, Stewee mu ho stisol. Sme srandovný rodičia na stráženie. Vlastne nie sme ani zobraný, len spolu chodíme. Joker a Harley sú, videla ich obrúčky. Chcela by som si Dimitriho zobrať za muža, lenže cíti sa na sobáš . Nie je nám teraz dobre. Zostala som rozhodená z Harley. Prešla som k sedačke aj s malým, ľahli sme si spolu. Zaspal skôr, tak som Steweeho pozorovala, než som taktiež zaspala. Keď som sa zobudila som malého nevidela, posadiac sa som sa zľakla Jokera. Milo sa na mňa nedíval, skôr mohol byť nasraný. Nevedela som to definovať, dokiaľ ma nezhodil naspäť na sedačku. S rukou ma schytil pod krk, druhou mi držal ruky, nohy mi zasadol. Chladné oči sa a mňa pozerali z hnevom.

Joker: Čo máš s Adriánom? Si špeh? Hovor!

Thanks Thanks Thanks ♥♥♥

---(779 slov)---

Zmena (Joker and Harley Quinn)Où les histoires vivent. Découvrez maintenant