7-

5.7K 522 74
                                    

Bugün hafta sonuydu.Gece kulübünde yaşanan olayların üzerinden üç gün geçmişti.Ivan ve Yogesh okulda birbirlerini görüp selam veriyorlar, onu dışında hiç konuşmuyorlardı.

Ivan deneme kabininde oturmuş,annesinin denemesi için verdiği bir ton kıyafeti, deniyor gibi yapıyordu.Akşam dayısının evindeki 'BÜYÜK AİLE YEMEĞİ' için annesiyle alışverişe çıkmıştı,kadın o kadar heyecanlıydı ki çocuğunun gelmeme planını duysa 'hık' deyip giderdi herhelde!

"Ege,şunları da dene."Annesi perdenin kenarından kıyafetleri uzattı."Anne bana Ege deme!Ayrıca aile yemeğine mi gidiyoruz?Defileye mi?"Ivan deneme kabininden hışımla çıktı,dış görünüş olarak tam zıttı olan annesine baktı.

Zayıf bakımlı bir kadındı, kahverengi saçlarını at kuyruğu yapmış,mavi dar bir elbise giymişti,kendisini daha uzun gösteren beyaz topuklu ayakkabıları,bir köyün ışığını karşılayacak şekilde parlıyordu.

Annesi sinirlenmeye başlamış bir şekilde kendisine baktı."Ege tatlım,biliyorum aile yemeklerini sevmiyorsun ama bu ailenin bir parçası olarak sende geleceksin.Hem dayın seni çok özledi.Gel herkesle selamlaş,yemeğe kalmak zorunda değilsin."Kadın çocuğunun bir sıkıntısı olduğunu anlıyordu tabii ki !Bu yüzden fazla zorlamadı en azından selam vermesi yeterdi.

Ivan ise dayısını günahı kadar özlememişti.Ah bir dakika!O hiçbir akrabasını günahı kadar özlememişti ki!!!!

.
.
.

Aile yemekleri....Ivan'ın ödüllü kâbusu.Dedesi, torunlarını sırası ile yemekten sonra boş bir odaya çağırır, onlara gelecekle ilgili iki saniyelik tavsiyeler verir yollardı ama iş Ivan'a gelince, iki saniyelik tavsiyeler yerini saatler boyunca süren sözlü ve fiziksel tacizlere dönerdi ama Ivan adamın ne yapmaya çalıştığını her zaman biliyordu,ailesi onu bu konularda küçükken çokça tembihlemiş,bilgilendirmişti.

Yaşlı bunağı engellemek için adamın eline kalem batırmış,kafasında bardak kırmış, sandalye fırlatmış,çığlık çığlığa bağırarak bütün aileyi başlarına toplamış hatta kravat ile boğmaya bile çalışmıştı.Kendisini, o buruşuk elli tecavüzcü pezevenk pedofiliye kendini yedirecek değildi!Her ne kadar korksa ve ailesi tarafından 'Saldırgan' damgasını yemiş olsa bile kendini koruyabildiği için mutluydu.

Babası arabayı durduğunda cehenneme geldiklerini anlamıştı,ilk annesi arabadan inmiş onları kapıda bekleyen kız kardeşine, doğru koşmaya başlamıştı.

"Baba ben gelmesem.Öldüğümü söyleseniz." Ivan'ın neredeyse kopyası olan adam, arka koltukla küçük bir çocuk gibi somurtan oğluna, doğru dönüp gülümsedi."Почему?(neden?)"Babasının birden Rusça konuşmasıyla duraksadı."Niye öyle bakıyorsun?Uzun zamandır kendi aramızda Rusça konuşmuyorduk.Sorun nedir?"Babasının şefkatli bakışları karşısında kendini güvende hissederken, oturduğu yerden doğrulup babasının yanağını öptü."Я люблю тебя, папа.(seni seviyorum baba.)"Diyip arabadan indi.Adamcağız ne olduğunu anlayamamıştı ama içinden bir ses 'bugün oğlunu yanından ayırma' diyordu.

.
.
Yemek saatinde dedesinin ısrarlarına rağmen Ivan'ın babası,ailesini masanın en uzak ucuna oturtmuştu.Sadece çatal bıçak sesleri,arada atışılan-sokulan laflar dışında hiçbir muhabbet olmamıştı.Tatlılar yendikten sonra ise asıl kısma geçilmişti.

Yaşlı herif hiç üşenmeden sekiz torununu sırasıyla çağırıyordu.Ivan idam sırasını bekleyen mahkum gibi geniş salonda,babasının yanına oturmuş gergince elleri ile oynuyordu.Annesinin dediği 'Selamlaş, yemeğe kalmadan gidersin.' Sözünü kadına hatırlattığında aldığı tepki 'Bebeğim, zaten gideriz birazdan.' olmuştu.

Uzun bekleyişin ardından sıra ona gelmişti.Oturma odasından çıkmadan önce ona güven vermek istercesine bakan babasına ve teyzesi ile konuşan annesine baktı.

Oturma odasından çıkmadan önce ona güven vermek istercesine bakan babasına ve teyzesi ile konuşan annesine baktı

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.


Evet.....Ay çok gerildim öbür bölüm kavga kıyamet kopacak....Küfürleriniz hazırdır umarımmmm.

Rusça yerleri çevireden ve doğru olduğundan emin olmak için başka sitelerden bakıyorum eğer yanlış yazıyorsam affedin noluuur sksnzksnsskd

SİZLERİ SEVİYORUM MUZLU PİDELERİM

LÂYETEZELZEL (BxB, BxG, GxG) Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin