MSK-2

640 18 1
                                    

Bölüm cok yakın arkadasım olan erene ithafen :)

Eylül'den..

İki saattir bakıştığımız meteorun yanına gitmeyi ne kadar düşünsemde aptal hissedip yerime oturmayı tercih ettim . 

Ah lanet olsun yanına gelmisim bile .

''Merhaba.''

''Me-merhaba'

' ''İki saattir beni kesiyorsunda nedenini merak ettim açıkçası''-BİRAZ UKALA OLABİLİRİM YOKSA İYİ KIZIMDIR -

''Ş-şey saçların neden mavi ?''-KAHRETSİN EREN PAT DİYE SORULUR MU MAL MISIN OĞLUM SEN ALLAHIM DELİRİYORUM SANIRIM- ''Çünkü mavi özgürlüktür.''

''Biliyor musun benimde en sevdiğim renk mavi. Özgürlük sana yakışmış prenses.''

''Teşekkür ede-Afedersin bu telefona bakmam gerekiyor''

Telefonumda o lanet olası ismi gördüğüm için sesli bir şekilde küfredesim gelsede cici kız gibi konusup bir daha beni aramamasını söyleyecektim .SON KEZ. Dişlerimi sıkarak konuşmam sinirli olduğumun açık örneğidir her zaman . Şimdide yapmalıydım. Hayır Eylül yapmalısın Egemen seni aldattı Eylül.Aptal olma Eylül!!

Karsımdaki meteor ''Açmayacak mısın Prenses'' diye sorduktan sonra lanet olası düşüncelerimden arınıp artık telefona bakmaya karar verdim. 

''Ne var Egemen" dedim dişlerimin arasından. Sanırım bana kaş göz yapan meteorda birşeylerin ters gittiğini anlamıştı. 

 "Eylül açıklamama izin ver lütf-''

''Kapa çeneni ve beni dinle aptal birdaha beni aramayacaksın bu bir. 

En yakın arkadasımla ne haltlar yediğiniz umrumda degil bu iki

. Ve son olarak çok salaksınız keske ölseniz . ''

'' Eylül yanlış anladın gerçekten biz sadece şey-''

''Biz sadece ne Egemen biz sadece ne '' derken biraz fazla sinirlenmis olmalıyım ki elimdeki bardak ellerimin arasında şeffaf renklerinden arınıp kana bürünürken çığlık atmakla yetindim . Ardından meteor kosarak yanıma geldi ve telefonu alıp uzaklastı ve

''Ben sevgilisiyim bir daha arama '' deyip ana bacı düz gittikten sonra yanıma geri geldi ellerimi tuttuğu anda göz göze geldik ve sanırım..Hayır eylül aptal olma daha az önce eski sevgilini ve en yakın arkadasını yiyisirlerken gördün diye düşündüm.

Ama sanırım sesli düşündüm ve meteor kanayan yere t-shirtünü yırtıp sardıktan sonra ''oha olaya bak'' dedi.

İşte şimdi canım yanmıştı..

Bir süre sessiz bakışmamızdan sonra sessiliği bozup konuşmaya karar verdi meteorumuz .

''Bu arada prenses.. Adım Eren. Eren Yetkili''' dediği an ben ne şanslıymısım diye düşündüm resmen şehirce tanınmış popüler olan yuh iki saattir çıkarmaya çalışıyorum bende bazen gerçekten aptal olduğumu düşünüyorum.

''Heey yaşıyor musun'' diye sorduğunda düşüncelerimden arınıp kendime geldim ve ''B-bende Eylül Arslan'' dedim. İşte şimdi aşık olmuştum. Ardından elimdeki kanamanın durmadığını hastaneye gitmemiz gerektiğini söyledi. Bez parçasını kaldırıp yüzünü ekşiterek baktığında işte şimdi o kısılan gözlerini öpmek yanaklarını sıkmak istedim daha sonra saçmaladığımın farkına varıp canımın acımadığını ve gerek olmadıgını söyledim .Israr edip beni oturduğum yerden kaldırmaya calısınca e bende kalkmayınca üstüme düştü ve burunlarımız birbirine değercesine göz göze geldik. İste simdi kalbimden vurulmusa döndüm. 

Mavi Saçlı KızHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin