#12#(uyandııı!!)

654 17 0
                                    

(Ateşin agzından)

İki gündür uyuyodu.ameliyatın üzerinden iki gün geçmişti ama meleğim hala uyanmamıştı.bunu ona yapan adamı bulup öldürmüştüm.evet ona işkence ederek onun meleğime acımadığı gibi bende ona hiç acımadan işkence ederek öldürdüm.selin yanıma gelip oturdu.

S:ateş biraz dinlenmelisin iki gündür uyumadın onun uyanınca  sana ihtiyacı var o yüzden biraz uyu bişey olursa sana haber veririz hatta git mügenin odasında uyu.

A:uykum yok iyiyim ben

S:ateş yapma böyle bak gözlerin morardı.tamam gitme ama en azından burdaki odalardan birinde uyu.

A:tamam ama en ufak şeyde bile beni uyandırın tamam mı?

S:tamam

Boş odalardan birine girip yatağa yattım ve uyumaya çalıştım.

Bağırma sesleriyle uyandım hemen koşarak odadan çıktım.ahsenle selin mügenin odasının camınına bakarak gülümsüyolardı.hemen yanlarına gittim.

A:noldu niye gülüyosunuz?

S:uyandı o bizi bırakmadı o uyandı.

Hemen cama baktım.uyanmış bana bakıyodu.ona gülümseyip öpücük attım.o da bana attı.kıza bak bu haliyle bile çok güzel allahım onu bana geri verdiğin için teşekkür ederim.

Odadan doktorlar çıktığında hemen yanlarına gittim.

X:hastamız gercekten çok güçlü biz uyanmaz diyoduk ama o uyandı.

A:odaya girebilirmiyiz?

X:sadece bi kişi fazla yormayalım hastayı

A:tamam teşekkür ederim.

Kızlara dönüp;

A:kızlar ben girebilirmiyim?

A:herhalde sen gircen olum kız o haliyle bile sana öpücük atıyo hadi hadi.deyip beni odaya doğru ittirdiler onlara gülüp odaya girdim.beni görünce gülümsedi.zayıflamıştı.gözlerinden yorgunluğu belli oluyodu.yanına gidip sandalyeye oturdum ve elini tuttum.

A:meleğim iyi misin?

M:iyiyim bitanem.dudaklarına yaklaşıp kısa bi öpücük kondurdum.

( 1 hafta sonra )

Hastaneden çıkalı iki gün olmuştu ve bugün dikişlerim alınmıştı artık daha iyiydim.kızlar ailelerinin yanına gitmişlerdi ve ben evde yanlızdım.bugün ateşle beraber yemeğe çıkıcaktık.odama gidip kısa bi duş aldım.doabımın karşısına geçip bordo dizimin beş-altı parmak üzerinde göğüs dekolteli bi elbise giydim.saçlarımı hafif dalgalandırdım.makyaj olarak gözlerime eyeliner rimel,dudaklarıma da parlatıcımı sürdüm.siyah platform topuk ayakkabılarımı giyip çantamı da alıp odadan çıktım ateş salonda beni bekliyodu.yanına gidip dudağına öpücük bıraktım.evden çıkıp arabanın yanına gittik.ateş kapımı açtı ben binince o da arabanın etrafında dolanıp kendi koltuğuna geçti ve arabayı sürmeye başladı.restauranta gelince ateş arabadan inip benim kapımı açtı ona gülümseyip indim.ateş elimi tutup yürümeye başladı.restauranta girince cam kearındaki masalrdan birine oturup yemeklerimizi sipariş ettik.

A:çok güzel olmuşsun

Onun bu iltifatı üzerine kızarıp morararak ;

M:sende çok yakışıklı olmuşsun.

A:utanınca da çok güzel olduğunu söylemiş miydim?

M:sende utandırma o zaman

Garsonun siparişleri getirmesiyle bu utandırıcı konuşmamız sona erdi yemeklerimizi yiyip birbirimize bolbol iltifat etmiştik.şimdi ise eve gidiyoduk ateş bende kaıcaktı.hala bi hafta önceki olayı atlatamamıştım.eve gelince kemerimi çözüp arabadan indim.kpıyı açıp içeriye geçtim ve salona oturdum.ateş de gelip yanıma oturdu ve dudaklarıma doğru yaklaşmaya başladı.bende bi hamle yapıp onun dudaklarına yapıştım.öpüşmemiz derinleşirken ateş beni kucağına alıp yukarıya doğru çıkarmaya başladı.biraz sonra sırtım yumuşak yatakla buluştu.ateşin gömleğinin dügmelerini açmaya başladım dügmeleri açınca gömleğini üzerinden çıkarıp odanın bir kenarına fırlattım.o da benim elbisemin fermuarını açıp üzerimden çıkardı şuan onun karşısında iç çamaşırlarımla duruyodum ve biz eşit değildik.pantolonunun düğmesini açıp yere indirmeye başladım o da bana yardım ettiğinde artık eşittik.eli sütyenimin kopcasına gidip kopcayı açmaya çalıştı bende ona yardım edip biraz doğruldum sütyenimi çıkarıp fırlattı ve başını göğüslerime gömdü.öpüyor ve küçük ısırıklar bırakıyodu şuan onu iliklerime kadar istiyodum.ateş benim ilkim olucaktı.elim ateşin baksırına gitti.erkekliğine dokunduğumda sertleştiğini hissettim ateş bi hamleyle kilotumu çıkarıp diğerlerinin yanına fırlattı ben de onun baksırını çıkarıp fırlattım.ateş göğüslerimden başını kaldırıp;

A:biraz acıyıcak bebeğim hazır mısın.deyince başımı olumlu anlamda salladım.içime girdiğinde kasıklarımda müthiş bi acı olmuştu.çığlık atmaya başladığımda ateş dudaklarıma yapışıp çığlığımı yarıda böldü.biraz sonra acı yerine vücudumu müthiş bi zevke bırakmıştı.ateş içimde gelgit yapmaya başladı.gittikce hızlanıyodu bende inlemeye başladım.

M:ateşş diye adını inlediğimde;

A:adımı söyle diyince adını bağırarak inlemeye başladım.ateş içimde 10 dakika daha gelgit yaptıktan sonra içime boşalıp kendini yanıma attı biraz doğrulup pikeyi üzerimize çekti bana yaklaşıp belime ellerini doladı.bende başımı onun göğsüne koyup gözlerimi kapattım.

A:süperdin bebeğim diyince kızarıp başımı boynuna gömdüm.

M:yaa ateş diyince sesim boğuk çıkmıştı ateş bu halime gülüp bana iyice sarıldı bende ona biraz daha yaklaşıp sarıldım ve kendimi huzurlu bi uykuya bıraktım.

Arkadaşlar vote ve yorumlarınızı bekliyorum.multide mügenin restauranta giderken giydiği elbise var.yeni hikaye.46'ya göre daha deliyiz i okurasnız sevinirim.kocamancana öptümmmmmm

Karanlıktaki AydınlığımHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin