Chanyeol
Baekhyun, kabul ettiğini söylemek üzereydi ama biri tarafından kabaca sözü kesildi.
"Bu düğünü bir an önce durdurun!" Başımızı çevirdik ve hemen o kişiyi öldürmek istedim yoksa babam mı diyeyim?
"Chanyeol bununla evlenemezsin!" Baekhyun'u işaret ederek söyledi.
İçim kaynayan öfkeyle doluydu, "GÜVENLİK!" Sehun bağırdı. Kiraladığımız güvenlik, bize hakaretler yağdıran babamı hemen aldı.
Bunun hayatımın en iyi günü olması gerektiğini bilerek iç çektim, muhtemelen en kötüsü oldu.
"Chanyeol sorun değil, artık ondan zarar görmüyorum." diye fısıldadı Baekhyun.
Ona baktım ve hafifçe gülümsedim.
"Bu korkunç olduğu için üzgünüm,bu günün özel olmasını istediğini biliyorum." dedim.Kendimi çok suçlu hissettim, "Korkunç değil, yeminleri bitirmezsek korkunç olur." dedi bana gülümseyerek.
Rahibe baktı ve başını salladı, "Park Chanyeol'u kocam olarak kabul ediyorum." dedi.
"Sizi koca ve koca olarak ilan ediyorum, Chanyeol kocanı öpebilirsin." dedi ve kitabını kapattı.
Artık resmen kocam olan Baekhyun'u öpüyordum. İkimiz de koridorda el ele yürüdük. Yalnız kaldığımızda (şimdilik) onu tekrar öptüm ama bu sefer biraz daha uzundu, "Bu durum hakkında olumlu olduğun için teşekkürler."
Dürüst olmak gerekirse, Baekhyun olmasaydı ne yapardım bilmiyorum. Bana gülümseyerek "Birinin pozitif olması gerekiyordu." dedi.
"Yo Chanyeol, Baekhyun! Sizinle birlikte olacak misafiriniz yok mu ?!" Sehun kapının diğer tarafından dedi.
"Peki Bay Park Baekhyun gidelim mi?" Ona gülümseyerek dedim.
Başını salladı ve elimi tuttu. Hepimiz arkadaşlarla ve aileyle konuşurken iyi vakit geçiriyorduk. Kyung-Mi, Baekhyun'la birlikte olmak istedi, ona karşı çok sevimliydi, onlarla bir sürü fotoğrafımın olduğu noktaya gelindi.
"Hey Chanyeol, sanırım biri seni istiyor." Baekhyun, dikkatimi tutuşan bebeğimize çekerek dedi bana doğru. Gülümsedim ve onu Baekhyun'dan aldım.
"Merhaba bebeğim." başını öperek dedim.
Parti bitti ve Kyung-Mi, KyungSoo ve Jongin ile birlikteydi. Baekhyun,
"Balayımızı bekleyemem." dedi çok heyecanlıydı.
"Ah bahse girerim." dedim sırıtarak. Neyin geleceğini bilmiyordu.
———
Düzenlendi
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Chanbaek 's Daughter ✔
FanficChanyeol, 26 yaşında, büyük bir şirketin CEO'su. Baekhyun, 20 yaşında bir üniversite öğrencisidir. Chanyeol ve Baekhyun 3 yıldır çıkıyor. Baekhyun hamile belirtileri gösterince ne olur? Chanyeol destekleyici mi olacak yoksa Baekhyun'dan sonsuz...