Baekhyun
Resmi olarak Park Chanyeol ile evli olduğuma hala inanamıyordum, sanki bir rüyanın gerçekleşmesi gibiydi.
"Baek hadi uçağımıza geç kalacağız, yerimize gidelim." dedi Chanyeol. Bebeğime veda ediyordum, ondan ilk ayrılışım değil ama onu 3 haftalığına ilk kez terk ediyordum.
"Geliyorum!" Ona bağırdım, ona doğru yürüdüm ve beni dudaklarımdan öptü.
"Hazır mısın?"
"Mhm." ikimiz de arabaya binmek ve havaalanına gitmek için yürüdük.
Balayımıza gideceğim için heyecanlıyım. "Nereye gittiğimizi bana söyleyebilir misin?"
"Hmm hayır" dedi gülümseyerek, "Bir gel Baek, bu bir sürpriz...beklemeye değer bir sürpriz." dedi.
Sadece surat astım. Havaalanına gidiyorduk ve özel jete binmemizi bekleyen biri vardı.
"Chanyeol Park?" Adam sordu.
"Evet benim." Chanyeol valizlerimizi kaparken dedi
"Lütfen efendim beni takip edin." adam bizi jete götürüyordu ve vay bu benim özel bir jetle ilk uçuşumdu.
Chanyeol, "Baekie uyumalısın hedefimize varmak 12 saat sürücek." dedi. Başımı sallayıp omzunda uyuyakaldım ki bu bana göre rahatdı.
--
Chanyeol
Baekhyun omzumda uyuyakaldı ve gülümsememi durduramadım, adamım onu ölesiye seviyorum.
Balayımız için, Baekhyun'un gerçekten gitmek istediği yerlerden biri olduğu için bize Paris'e ayırttım. O uyurken uçuş 12 saat olduğu için kitap okudum.
Paris hakkında okuyacak kadar ilginç göründüğü için bir kitap aldım. Kitabı okumak 2 saatimi aldı ve 10 saatimiz daha vardı,bu uzun bir yolculuk olacağından ben de uyuyabilirim.
Uyandım ve Baekhyun'un hala uyuduğunu gördüm. Saate baktım ve vay canına, o kadar uzun mu uyudum, 9 saat uyudum vay bu şimdiye kadar aldığım en uzun uykuydu.
Bir saat sonra ineceğimiz için Baekhyun'u salladım."Hey Baekie uyan." biraz hareket etti, onu tekrar salladım.
"N-ne zamandır uyuyorum?"
"Hmm, inmemize bir saat var." dedim.
----
Düzenlendi
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Chanbaek 's Daughter ✔
FanfictionChanyeol, 26 yaşında, büyük bir şirketin CEO'su. Baekhyun, 20 yaşında bir üniversite öğrencisidir. Chanyeol ve Baekhyun 3 yıldır çıkıyor. Baekhyun hamile belirtileri gösterince ne olur? Chanyeol destekleyici mi olacak yoksa Baekhyun'dan sonsuz...