-1-

64 3 10
                                    

Merhaba arkadaşlar bu benim ilk çalışmam umarım seversiniz 🫶 
İyi okumalar lütfen bol bol yorum yapınnnn💕💕💕

Seul sular altında kalmıştı yarabbim bütün senenin yağmurunu tek bir güne vermiş bardak değil sürahiyle boşaltıyordu. Bense çoktan sırılsıklam olmayı umursamayı bırakmıştım halbuki giydiğim yeşil takımı kalan son paramla bugün için almıştım ceketini almaya param bile yetmemişti . Saatlerce uğraştığım saçlarımdan mevzu açmak bile istemiyorum. Sağa döndükten sonra karşıma çıkan kafeyle istemsizce gülümsedim . Aslında bu kafeye henüz ikinci gelişim ama sanırım en sevdiğim mekan olma yolunda ilerliyor . Vkook cafe . Burayı ilk sokaklarda düşünceli şekilde gezerken keşfetmiştim . Biraz birikmiş param var ve bu parayla ufak bir parfümeri açmak istiyorum ancak ne param bunun için yeterli ne de bu iş hakkında referans olacak tanıdıklarım vardı ta ki o gün yolum bu kafeye düşene kadar .İçeri girip bir şeyler içmek istemiştim . Barmen düşünceli tavrımı fark etmiş olacak ki benimle biraz sohbet etmişti ve söylemeden geçemicem hayatımın en kârlı sohbetiydi. Tip olarak pembe bir yer cücesi olması güven vermese de gülümsemesi fikir değiştiriyordu . Pembe cüceye yani jimine -adı bu- durumu anlattıktan sonra bana benim gibi girişimci bir arkadaşının olduğunu ve istersem onunla bir buluşma ayarlayıp bizi tanıştıracağını söyledi . Sanırım hayatımdaki en güzel kelimeleri bir cüceden duymak lanet bir primses olduğumun en büyük kanıtı 💅🏻 Takdir edersiniz ki bu fikre sımsıcacık bakmış hemen tanıştırmasını istemiştim . O gece pembe- jimiciğimin numarasını almıştım sonrasından haberleşmiş ve bugün o arkadaşıyla buluşmak için buraya gelmiştim . Kafenin kapısını açıp içeri girdim . Ellerimle saçlarımı düzeltirken yavaş yavaş pembe c- jiminciğimin yanına adımladım daha yanına ulaşmadan beni fark etmiş ve eliyle cam kenarında en köşedeki masayı işaret etmişti . Masada sırtı dönük ekose ceket beyaz gömlekli bir adam oturuyordu adımlarımı ona doğru yönlendirdim . Adamın yanından geçip kar- ne bir saniye bu afrodizyaklı parfüm mü kullanıyor bana mı öyle geliyor -şöyle bir ara detay vermek isterim ki parfümeri açmak istememin sebebi aslında insanların kokusunu hemen almam ve bir daha unutmam ayrıca kişilere yakışacak parfümleri de çok iyi seçerim - tamam kabul edelim hafif kurabiye kokusu ve afrodizyak kullanmak iyi bir seçim ama bu tür bir kokuyu günlük hayatta kullanmak ilginç bir seçim . Anlık yaşadığım duraksamanın ardından küçük bir merhaba deyip fark edilmeyi bekledim . O bir kaç saniyede bende yan profiline bakmıştım yakışıklıydı cidden yakışıklıydı baya baya yakışıklıydı e bu yakışıklı. Beni duyup anında ayaklandı küçük bir hareketle beni süzüp aynı şekilde küçük bir merhabayla elini uzattı . Uzattığı elini tuttuğumda garip bir bakışmayla normalden uzun süre birleşen ellerimizle garip bir an yaşamıştık ki bu afrodizyaklı parfümünden daha ilginçti ama sevdim seni yakışlı çocuk .
Gözlerimin içine bakarak kendini tanıttı " Merhaba ben Jeon Jungkook ve sizde Kim Taehyung olmalısınız . " demişti oldukça nazik ve etkileyici bir tonda açıkçası pembe cüceden böyle bir tanıdık beklememiştim ah pardon canım jiminciğimden . Elini belime atıp beni yönlendirmesiyle karşısına otururken cevaplamıştım onu " Ahh evet ben Kim Taehyung tanıştığıma memnun oldum ." Karşımdaki yerini alıp göz kontağını tekrar sağlamıştı . " Bende tanıştığıma çok memnun oldum. " . Kısa bir sessizlik oluştu aramızda ikimizde birbirimizi değerlendiriyor gibiydik ne de olsa konuşma iyi geçebilir ve ortak olabilirdik. Şuana kadar herhangi bir kötü izlenim kazanmamıştım nazik bir tavrı ve iyi bir yüzü vardı ki bu satış pazarlama da insanları ikna da hep işimize yarayabilecek şeylerdi . Övünmek gibi olmasın bende hiç fena değilim sonuçta iki yakışıklı bir yakışıklıdan üstündür. Elimi uzun tutması ve belimden yönlendirmesi ucundan fazla samimi olsa da dert ettiğim hareketler değildi . Yaşanan sessizliğin ardından kendisi lafa girmişti. "Jimin yanlış anlatmadıysa kendi işinizi yapmak istiyorsunuz belli bir birikiminiz ve düşünceleriniz var ancak ikisi de yeterli değil"
"Evet doğru daha çok bir parfümeri açmak istiyorum aslında iyi iş yapan bir burnum varken bunu değerlendirmek istiyorum." Cümlemin sonunda hafif bir kıkırdama bıraktım ortaya şu ana kadar ciddi ve tanışma gerginliği taşıyan ortamı da biraz kırmak istemiştim . Dediklerimden sonra onunda yüzünde geldiğimden beri var olan gülümseme biraz daha büyüdü . "Burnun güzelmiş." Ani iltifata şaşırsamda ikinci bir kıkırtıyı ortaya bırakmaktan çekinmedim.Tekrar sözü kendisi aldı ardından. " Anlaşılan hedefleri açısından uyuşan insanlarız kalan detayları konuşmak ve aramızda güven inşa etmeye bir şeyler içerek devam edelim mi ?" Allahım bu adam ne kadar kibar ve tatlış yüze bak . Neyse kendimize gelelim. Kısa bir olurdan sonra ne içmek istediğimi sormuştu ortak bir kararla bira almaya karar vermiştik . Bara gidip biralarımızı aldıktan sonra bardağı önüme koymuş ve kendisi de yerine oturmuştu. Sonrasında biralarımız eşliğinde önce iş konuşmuş kafalarımız uyuşunca da birbirimizi daha iyi tanımak için biraz da özel hayatlarımızdan bahsetmiştik.

I didn't steal, I borrowedHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin