No więc obok nazwiska Jeamsa Pottera widnieją jeszcze dwa. Mianowicie McGonagal z 1971 i jeszcze jedno ale nie wiem kto to jest R. J. H. King z 1969.
(Nie ja to zaznaczałam tylko tak pobrałam)
Za nagrodą z quidditcha stoi nagroda Toma Riddla za złapanie rzekomego sprawcy otworzenia komnaty tajemnic w 1942 roku. Prawdopodobnie została usunięta gdy wszyscy dowiedzieli się, że to on ją otworzył.
Nie wiadomo za co (za wszystko ćmoku) ale Elfias Doge powiedział, że Albus Dumbledor otrzymał wszystkie nagrody jakie oferuje szkoła. No brawo Dumby.
Ron dostał nagrodę za odwagę wchodząc do komnaty tajemnic.
Harry dostał trofeum za pokonanie gada i uratowanie zdrajczyni krwi.
Tutaj są wszyscy kapitanowie domu lwa po kolei:
Astrix Alixan
Filemina Alchin
Angelina Appleby
Concepta Battista
David Hamblin
Natalie Holkham
Stephen Gould
Ashley Sanders
Hamish Frater
Richard Carter
Isobel McGonagall (tak to matula McGonagall :))
Charlie Weasley (1888-1991)
Oliver Wood (1991-1994)
Angelina Johnson (1994-1996)
Harry Potter (1996-1997)Minerwa McGonagall podobnie jak jej matula grała w quidditcha w domowej reprezentacji Gryffindoru. Podczas swojej nauki w Hogwarcie między 1953/1954 dropsiara v2 spadła z miotły podczas meczu ze Slytherinem, który decydował o zdobyciu Pucharu Quidditcha. McGonagall nabawiła się kontuzji, siedmiu złamanych żeber i dożywotnego pragnienia oglądania Ślizgonów miażdżonych na boisku. WTF CO Z TOBĄ NIE TAK? Ja to kiedyś przeciwko niej to wykorzystam. (Tak wkleiłam z fandomu i przerobiłam trochę [przyzwyczajenie z zadań z polaka :)])
W drużynie Gryfonów furorę robił James Potter, świetnie grający jako ścigający. Prościej mówiąc dziewczyny nie były dla niego problemem :)
W drużynie Gryfonów grał rewelacyjny szukający, Charlie Weasley, który doprowadził Gryfonów do zwycięstwa Pucharu Quidditcha w sezonie 1985/1986 i możliwe, że wcześniejszych. Charlie grał w drużynie jako kapitan do 1991 roku, w którym ukończył Hogwart, ale już bez większych sukcesów[4]. W 1989 roku do drużyny dołączył jako obrońca Oliver Wood, a w 1990 r. jako ścigająca Angelina Johnson oraz jako pałkarze bliźniaki Weasley. Według Minerwy McGonagall, w sezonie 1990/1991 Gryfoni zostali zmiażdżeni przez Ślizgonów tak, że nie mogła spojrzeć w twarz Severusowi Snape'owi. Opiekunka Gryffindoru chciała, aby taka sytuacja już się nie powtórzyła. JUŻ JEJ NIENAWIDZĘ xD.
Drużyna Gryffindoru 1991-1994
Ścigający
Katie BellAngelina JohnsonAlicja SpinnetPałkarze
Fred WeasleyGeorge WeasleyObrońca
Oliver Wood (kapitan)Szukający
Harry PotterPotty był najmłodszym zawodnikiem od stu lat i dostał Nimbusa 2000 jakby ktoś zapomniał
CZYTASZ
ciekawostki o Hogwarcie
Randomtutaj będę dodawać różne ciekawostki i informacje związane z sagą Harrego Pottera Większość informacji z fandomu