Odjurila sam do policijske stanice i pronašla Danila.– Bio sam u kafiću kada su me napale neke budale. Ljubomorni su oduvek na mene... Da ti ne objašnjavam sada... Krenuli su da me provociraju i morao sam da reagujem. Jednog sam izudarao, drugog sam uspeo nekoliko puta da udarim, a ovog trećeg...
– Polako, smiri se prvo...
– Ufff, oprosti mi. Ne osećam se dobro. Treći je izvadio nož iz jakne i krenuo ka meni. Ni sam ne znam kako se odjednom stvorio Kosta i odbranio me. Krenuo je da ih leši toliko da je policija naišla i uhapsila ga.
– Bože... Moram da ga vidim.
– Verovatno će ga pustiti, ali će morati da plati kaznu. Ne znam još uvek ništa.
– Je l' vidiš šta si uradio čoveku? Pobogu, Danilo, zašto se ne smiriš?
– Mnogo mi je žao. Koliko god ga mrzeo... posle ovoga... Mama, on nije morao da mi pomogne, a ipak je to uradio.
– Uradio je zato što te voli.
Danilo mi je prišao i zagrlio me.
Dvadesetak minuta kasnije sam otišla do Kostine ćelije. Bio je sam unutra. Ispričao mi je isto što i Danilo.
– Mislila sam da si ga pratio.
– Nisam, kunem ti se.
– Nema potrebe da mi se kuneš, verujem ti.
– Gde je Danilo sada?
– Čeka me ispred.
– Vodi ga kući. Nije mu mesto ovde.
– Kada će te pustiti?
– Verovatno za četrdeset osam sati.
Prišla sam mu i zagrlila ga. – Čuvaj se molim te.
– I ti, anđele lepi. Vidimo se uskoro. Neće mi biti dosadno ovde, ne brini.
– Pisaćeš. – namignula sam mu, poljubila ga i ubrzo otišla.
Ujutru me budi miris kafe. Otvorila sam oči i ugledala Danila.
– Dobro jutro, mama.
– Dobro jutro, sine.
– Skuvao sam ti kafu. Znam da si slabo spavala noćas.
– Otkud znaš?
– Čuo sam te nekoliko puta kako tumaraš po kući.
– Crtala sam do kasno, posle nisam mogla da zaspim pa sam čitala na terasi.
– Nemoj da brineš, mama. – seo je pogled mene.
– Biće sve u redu.
Zašto me ova njegova rečenica ovoliko pogađa? Probolo me je nešto u grudima.
– Neće biti u redu sve dok ga budeš odbacivao...
– Mama, nemojmo o tome.
– Zbog toga noćima ne mogu da spavam. Makar pročitaj knjigu.
– Dobro, toliko mogu da ti učinim. I samo da znaš, žao mi je zbog onog što se dogodilo. Izviniću mu se.
– I treba da mu se izviniš.
– Idem ja sada, ostavljam te da popiješ kafu. – poljubio me je u kosu i izašao iz sobe.
Jedva sam čekala da puste Kostu iz zatvora. Četrdeset osam sati je bio tamo, a meni je delovalo kao četrdeset osam godina. Mnogo mi je nedostajao. Sigurno smo pola sata stajali zagrljeni ispred policijske stanice, pre nego što smo otišli kod njega kući.
VOCÊ ESTÁ LENDO
Asocijacija od sećanja 🔚
RomanceKonstantin Ivanšević - čovek koji je uspešan u svom poslu i san mnogih žena i devojaka. Čovek koji krije svoju mračnu tajnu i godinama unazad živi sa svojim grehom koji ga proganja gotovo svake sekunde svog života. Grize ga savest. Spava samo kada p...