Yogesh kollarını hissetmiyordu.Gözlerini uykulu bir şekilde açtığında gördüğü akmış makyajlı yüzle,ilk korksada sonradan onun cadı arkadaşı Efsun olduğunu anladı,sonradan sağ kolunda bebek gibi,cenin pozisyonunda yatan elleri ile yorganı avuçlamış Ivan ile gülümsedi.Tamam,çocuğunda makyajı akmıştı ama çok tatlı duruyordu arkadaşının aksine.
Ama biraz daha bu halde durursa kolları için acilen hastaneye gitmek zorunda kalabilirdi.
Sol kolunu hızla çekince,Efsun sıçrayarak uyandı daha sonra bir kaç küfür savurup,kıçını dönüp uyumaya devam etti.Yogesh sol kolunu aşağı yukarı yapıp, parmaklarını gevşetti.Sağ kolunda yatan çocuğun bedenini hafif kaldırıldı ve kolunu kurtardı.Ivan'ı geri yatırırken çocuğa doğru döndü,şimdi Efsun ile göt göte,Ivan ile yüz yüzeydi.
İlk başta çekinsede çocuğun dalgalı saclarına elini uzattı,hissettiği yumuşaklık ile dudaklarında minik bir gülümseme oluştu daha sonrasında saçlarını çekinmeden okşamaya başlamıştı -ki minik bedenin bir anda sıçrayarak uyanması ile elini çekti.Ivan gözlerini kırpıştırıp minik bir esneme ile öğretmenine baktı."Günaydın."Esmer adam duyduğu uykulu ses ile gülümsemesi büyüdü."Günaydın."
Hemen arkasından Efsun'un gürültülü horuldaması ile ikisi bir süre 'Acaba kurbağa mı yuttu bu adam?' düşüncesi ile birbirlerine baktılar.
"Saçlarımı okşar mısınız?"Çocuğun utangaç sesi öyle masumdu ki Yogesh o an canını teslim edebilirdi.Cevabı elini terkardan yumuşak saçlara atarak verdi.Sanki dünyanın en kıymetli şeyine dokunuyormuş gibi,yavş ve nazikçe okşuyordu saçları.
Ivan istemsizce gözlerini kapatırken aklına ne kadar zor olsa bile dedesinin saçlarına asılışını getirmemeye çalışıyordu,sürekli 'Şu an yanımda Yogesh var,o mahlukat değil.Saçlarımı nazikçe okşayan eller Yogesh'e ait.' diye tekrar ediyordu.
Bir süre sonra kesilen horlama ve Efsun'un çatlamış sesi ile "Günaydın." Demesi anın büyüsünü, kusra bakmayın ama, sikip atmıştı.
.
.Hep beraber etrafı toplayıp,kahvaltı etmeye çalışmışlardı ama dün geceki abur cuburlar yüzünden hiçbir şey yiyemiyorlardı.Makyajlarını çıkarmaya çalışırken de yüzlerini kazımışlardı.
Sonrasında Yogesh'in ısrarları üzerine Hint dizisini izlemeye devam etme kararı aldılar.Ivan koltuğa oturmuş, bacaklarını kendine çekmişti.Yogesh ise onun önüne yere oturmuş sırtını koltuğa dayamıştı.Efsun diğer koltukta ayaklarını uzatmış bir şekilde telefonuna bakıyordu.
Yogesh dün geceki gibi karakterlere laf atmaya başlamışken,Ivan gözü önündeki kıvırcık saçlardan başka bir şeye odaklanamıyordu.
Çekingence elini saçlara götürüp dokunduğunda.Yogesh ilk irkilsede, başını geriye yatırıp çocuğa, beyaz dişlerini göstererek kocaman bir gülümseme hediye etti ve diziyi izlemeye döndü.Ivan artık 'Dersten geçmek için öğretmenini baştan çıkart.' Planından vazgeçmişti.
Biraz daha adamın saçlarıyla oynadıktan sonra aklına gelen şeyle elini geri çekti.Adamın eşi yanlarındaydı!Yogesh hissettiği boşluk ile başını tekrardan geriye yatırıp "Neden durdun?"Diye sordu."Evet ya!İzliyordum."Efsun'da laf atınca ikili ona döndü.Ivan ne yapacağını bilemez şekilde "Özür dilerim." Diye mırıldandı.
Yogesh ve Efsun onun bu haline anlam veremez bir şekilde, aynı anda "Neden?"Diye sorunca çocuk mecburen açıklamak zorunda kalacağını anladı.
"Şey siz ikiniz beraber değil misiniz?"Sorusunun karşılığı, kahkahadan başka bir şey olmamıştı."Hayatım bunu nereden çıkardın?"diye sordu Efsun."Şey geçen gün kulüpte Yogesh'e sormuştum.Daha doğrusu eşinizin dragqueen olduğunu tahmin edemezdim tarzı bir şeyler söylemiştim."Efsun şokla esmer adama baktı."Hintli kekim,bu çocuk neler diyor böyle?"Yogesh başını olumsuz anlamda hızla iki yana salladı."Yok sen yanlış anlamışsın,ne dediğini tam olarak duymamıştım.Dragqueen kısmını duydum sadece,Efsun ile ilgili bir şey dediğini düşünerek onaylamıştım."dedi
Ivan nedenini bilmez bir şekilde rahatlarken,başını tamam anlamında salladı.
Ivan bu sefer bacaklarını koltuktan iki yana sallandırmış,esmer adamın saçlarıyla rahat rahat oynarken,Yogesh kaçırdığı yerlerde neler olduğunu anlamaya çalışarak çocuğun bacakları arasında diziyi izlemeye devam ediyor ve Efsun ikisinin izleyerek feels geçiriyordu.
SİZLERİ SEVİYORUM AĞDALI ŞEKERLERİM.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
LÂYETEZELZEL (BxB, BxG, GxG)
Romance[TAMAMLANDI] Kaldığınız dersten geçmek için ne yaparsınız?Ders mi çalışırsınız?Özel ders mi alırsınız?Yoksa amaaan boşver mi dersiniz? Mavi gözlü şeytan...Kaldığı dersten geçmenin en zahmetli yolunu,yeni matematik hocasını tavlama kararı alarak yapt...