0.2

26 5 1
                                    

Kusursuz yüz resmen buradaydı. Siyaha bürünmüş önümden hızla geçtiğinde kendimi deli sandım. Gözlerimi kapatıp tekrar açtım. Yoktu. Ama belkide hızlıca kaçmıştı. Ah hayır saçmalama o hiç burada değildi. Arkadan gelen korna sesleri ile kendime geldim ve gaza bastım. Sahile gitmeye şuan herşeyden daha çok ihtiyacım vardı. Yaklaşık 45 dakika sonra sahile vardım. Aslında bu kadar mesafe yoktu ama kafam karışık olduğu için yavaş yavaş gitmiştim. Kendime yalnız bir bank bulduğumda hemen oraya oturdum. Yanıma aldığım cipsimü yiyip kolamı yudumlarken onu düşünmekten alıkoyamıyordum kendimi. Ve işte gün batımı başlamıştı. Güneş batacak gündüz bitecekti. Ve gece. Karanlık kapkaranlık bir zaman başlayacak ve bu zaman dilimi kimine bir yıl kimine ise bir saat gibi gelecekti. Bir şeyin bitişi ve diğerinin başlayışı yani o aradaki geçiş bu kadar güzel olmak zorunda mıydı? Belki birilerinin hayatı sona eriyordu ama bu son değildi. Gece gibi yeni hayatlar başlıyordu.  Artık hava iyice kararmıştı. Güneş yerini yavaş yavaş aya bırakıp gitmişti. Elimdekileri çöpe attım ve arabama binip eve doğru yola koyuldum. Yine o vardı aklımda ah ne zaman çıkmıştı ki? Kusursuz yüzü uzun ince parmakları ve sesi... O yumuşak sesiyle bana sesleniyordu.

Sevgilim~

Sanki şarkı söylüyordu. 

Ve yine kırmızı ışık.

Korkuyorum.

Onu görmek istiyorum ama istemiyorum.

Bu his çok karışık.

Korkuyorum.

Kaybolmak istemiyorum.

Yalnızca kim olduğunu bilmek.

Bu benim hakkım değil mi?

İçimi kemiren bir merak var.

Korkuyorum.

Onu tanımak istiyorum.

Ama ya

Ya ona kapılırsam

Kusursuz bir güzelliği var.

Bunu bir kerecik görmem de nasıl anladım?

Kendi mi kandırıyorum?

Bu belkide yeni bir başlangıçtır.

Belkide benim sonumu getirecektir...

Gün batımında mıyız?

Gündüz müyüm gece miyim?

Belkide gün doğumudur.

Gündüz müyüm gece miyim?

Işık yeşile döndüğünde tekrar gaza bastım. Eve vardığımda aklımda geçen şey ile içimi büyük bir korku sardı. Ya tekrar zarar görürsem? Kolumdaki sargıya baktım. Evden çıkmadan önce krem sürüp sarmıştım. Çünkü çok acıyordu. O korku ile gittim üstümü değiştirdim ve yattım. Uyumayacağımı düşünüyordum ama sanki o kusursuz yüz sadece rüyalarımı değil beni de kontrol ediyordu...


Evet ilk bölümler biraz böyle olacak. Sonra daha hikaye tarzına dönecek. Lütfen oy verin sizin için emek veriyorum....

Rüyalarımsın / BaekhyunHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin