14-

4.6K 461 204
                                    

Ivan, artık bir şey paylaşmadığı ama mesajlarını okumaya devam ettiği dedikodu sayfasından dolaşıyordu.

Cihan geri dönmüş!!!!

Cihan'dan uzak durun o benim!!!🤬🤬🤬😡😡😡😠😠🤬🤬🤬

Cihan ortalıklarda yokken arkasından demediğinizi bırakmıyordunuz noldu lan şimdi?Herkes süt dökmüş kedi gibi hoşgeldin kanka,kardeşim,dostum demeye başladı.

Cihan'ın arkasından konuşan herkesin amk

Okulun efsanesi Cihan Bey'de olay yerine geldiğine göre sevgililerinize veda etmeye başlayın erkekler,hepsi bir bir elinizden alınacak çünkü ah pardon hepsi kendi isteğiyle sizi satıp gidecek.

Herkes Cihan yazmış kimse dememiş ki Furkan ve Mert'te döndü,köpeklerini unutmamak lazım.

Sabahtan beri Cihan Cihan diye ne ötüp duruyonuz lan amknagoduklarım.

Son mesajı paylaşma isteğini zar zor bastırmıştı."Cihan,Cihan,Cihan,Cihan'da Cihan sikicem Cihan'ınızı yeter be!Benim de Yogesh'im var!Sikmişler Cihan'ını...ismini bile görünce kusasım geliyor ya!"Telefonunu kapatıp sinirle homurdandı.

Bugün okula gitmemişti ama merak etmeyin, bu sefer Yogesh'e haber vermişti ve bilin bakalım okul bitince kim Ivan'ın evine gelecektiii!!!DOĞRU CEVAP YOGESH!!!!

Az önceki sinirini unutmuş halde koltuğun üstüne çıkmış kalçasını bir sağa bir sola sallayarak dans ediyordu.Ne yaptığını yaklaşık on dakika sonra falan nefes nefese kalınca fark etti,utançla koltuktan inerken etrafı toplamanın iyi olacağını düşündü.

.
.

Çalan kapı ile aynada her telini ayrı ayrı düzelttiği saçıyla uğraşmayı bırakarak 'Yogesh geldi!Yogesh geldi!' Diye kuyruğunu sallayan bir tavşan gibi, poposunu sallaya sallaya kapıya gitti.

Dişlerini gösterecek şekilde gülümseyerek açtığı kapıyı "Senin ben feriştahını sikeyim."Diyerek geri kapatacaktı lakin Cihan'ın kapıyı tutmasıyla maalesef ki kapıyı kapatma eylemi başarısız olmuştu.

"Görüşmeyeli çok terbiyesiz olmuşsun bakıyorum."Ivan alayla güldü."Görüşmeyeli kişilik sahibi olamamışsın bakıyorum,şimdi siktir git evimden."Kapıyı zorlayarak kapatmaya çalışsa bile Cihan tek hamlede geri ittiriyordu.

"Ne istiyorsun lan!?Nereden buldun evimi amcık pudrası!?"Cihan duyduğu küfürlerle başını eğerek güldü.Cihan'ın önüne dökülen kumral renkli saçlarını tutup,duvardan duvara vurmamak için kendini zor tutuyordu Ivan.

"Arkadaşın neydi adı?Tolga?Tahsin?Taha?Talha mıydı?Neyse onu sıkıştırmışlar bülbül gibi ötmüş."

Mavi gözlü çocuk sinirle soludu."Arkadaşımdan uzak dur!Cihan.Bak.Son kez uyarıyorum.Def olup gitmezsen.."Kumral çocuk pişkin pişkin gülmeye devam etti."Ne yaparsın güzelim?Bak, ne güzel bazı şeyleri unutman için seninle konuşmaya gelmişim, neden böyle yapıyorsun?"Elini miniğin saçlarına dokunmak için uzatmıştı ki Ivan'ın sinirle eline vurdu.

Ivan'ın saçlarına sadece Yogesh dokunabilirdi ve ona sadece Yogesh güzelim diyebilirdi."Bana güzelim deme!!!!!Saçlarıma dokunamazsın!Bana donumazsın.GİİİİT!!"Sinirden ağlama raddesine gelmişti,kapıyı kapatmaya çalışsa bile Cihan buna izin vermiyordu,vurmaya kalksa kendisi 1.72 boyuyla 1.83 olan çocuğa nasıl vurabilirdi ki?Zıplaması gerekiyordu ya da tabureye çıkması lazımdı...tamam,sinirden biraz abartıyor olabilirdi!

Cihan tekrar Elini uzatmış çocuğa dokunacaktı ki bu sefer bileğini tutan biri olmuştu başını kaldırdığında..cidden kaldırdığında kendisinden çok daha uzun
-tahminen 1.87 boyunda- olan adamla karşılaştı,alayla güldü.

"Okulumuzda pedofili varmış." Yogesh'te onu taklik ederek güldü."Okulumuzda insanların evine zorla girmeye çalışan biri varmış."Dedi."Bana bak yaşlı herif,siktirip git yoksa-" Yogesh onun gibi alayla gülerken lafını kesti.

"Yoksa ne yaparsın?Babanı mı ararsın?Baba biri benim kolumdan tuttu...neden mi?..çünkü birinin evine zorla girmeye çalışıyorum....Şimdi kendin gidebiliyor musun?Yoksa ben mi seni götüreyim."Yogesh sonlara doğru ciddileşen ifadesi ile karşısındaki çocuğa bakıyordu.

Cihan'ın alaylı yüzünden iz kalmazken, bakışlarını Yogesh'ten çekip, bileğini hızla çekti.Ivan'a son kez 'seninle daha sonra görüşeceğiz.'bakışlarından yollayıp def olup gitti.

Yogesh kapıda ona hayranlıkla bakan çocuğa gülümseyerek,sarı saçlarını karıştırdı."Ben geldim güzelim."

.
.
.

İkili yemek yapma işine girişmişti.

"Sen şimdi yemek yapmayı bilmiyorsun ama yanlız mı yaşıyorsun?Bu kadar zayıf olmanın sebebi belli oldu.Hep dışarıdan mı besleniyorsun?"Yogesh, çocuğun yemek önlüğünü bağlarken bir yandan güzel bir azar çekiyordu."Hayır!Hep dışarıdan beslenmiyorum,komşular yanlız olduğumu bildiği için yemek getiriyor özellikle üst katta oturan teyze. Tabii genelde noodle yapıyorum."Ivan hızlıca açıklama yaparken,arkasında önlüğünü bağlayan adamın onaylamaz sesleri kulağına doluyordu.

Hiç yemek yapmayan birine göre buzdolabında dolu malzeme vardı,annesi iki haftada bir gelip dolabını yeniliyor, çocuğuna yemek yapma videoları atıyordu,ama Ivan hiç birine bakmıyordu çünkü en son yaptığı çorba sipsiyah değişik bir şey olmuştu.Bunu Yogesh'e anlattığında aldığı 'Eee ne var bunda?Bizim de bazı yemeklerimiz siyah.'Diyerek kendince espiri yapmıştı,kendisi hariç kimse gülmemişti.

İkisi basit ama lezzetli bir yiyeceler yapmışlardı,düşünülenin aksine kimse elini kesmemişti ve ya un savaşı çıkmamıştı onu yerine kaçamak bakışmalar,kıkırdamalar vardı. Sofrayı hazırlayıp,tabaklarına yemeklerden aldıktan sonra yemeye koyulmuşlardı.

"Uzun zamandır birisi ile beraber yemek yememiştim....Yemek ne kadar lezzetli olursa olsun,yanlız yendiğinde lezzetli olan bir yemek dünya üzerinde dahi yoktur herhalde."Ivan sessizce mırıldanınca Yogesh başını yana yatırıp çocuğa şefkatle baktı."Bundan sonra imkân buldukça,yemek saatlerinde yanına gelmeye çalışacağım."Ivan umutla karşısındaki adama baktı."Bekliyor olacağım."

.

Sofra toplanmış,artan yemekler dolaba konmuştu şimdi ikisi koltukta iki uca oturmuş televizyona bakıyorlardı ama ikisininde kafası başka yerdeydi.Ivan adama sarılmak,başını göğsüne koymak istiyordu,Yogesh'inde ondan farkı yoktu.O ZAMAN NEYİ BEKLİYORLARDI!

Belki biraz cesaret?

O cesare kavuşan ilk kişi Ivan olmuştu.Ayağa kalkarak,minik adımlarla Yogesh'in tam dibine oturdu.Kollarını, adamın beline sararak başını göğsüne yasladı.Bu yakınlaşma esmer adamın kalbini hızlandırırken titrek bir nefes verdi.Kendisine sarılan çocuğun omzunu tek eliyle sararak kendisine daha çok çekti,diğer eliyle dalgalı saçları okşamaya başladı.

Kendisine sarılan çocuğun omzunu tek eliyle sararak kendisine daha çok çekti,diğer eliyle dalgalı saçları okşamaya başladı

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.


Araya sıkıştırıp boylarınıda yazdım üzerimden bir yük kalktı...

Romantik sahneleri yazarken utanan ben olası bir smutta ne yapacak acaba???

Bölümler uzamaya mı başladı yoksa bana mı öyle geliyor??

SİZLERİ SEVİYORUM LİMONLU KURABİYELERİM.

LÂYETEZELZEL (BxB, BxG, GxG) Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin