christmas "hype"

33 7 18
                                    

Happy holly-jolly season to y'all! ❄️


Ma végre bepótoltam a részeiteket (ha bárki/bármi kimaradt, szóljatok rám és rohanok!) és sikerült megnéznem a La La Landet is. Ahhoz képest, hogy a hype miatt nagy elvárásaim voltak, hát, hogy is fogalmazzak... túl erősnek érzem azt mondani, hogy csalódtam, viszont egyáltalán nem volt tőle katarzisélményem, leszámítva azt, hogy beleszerelmesedtem kicsit - wait for itt - Emma Stoneba! :))) Nagyon tetszett a vizuális megoldás, a dalok a toppon voltak (bár a City of Stars-t én is évek óta hallgatom már), viszont magától a sztoritól kicsit többet vártam. All in all nem volt rossz, de nem is fogom a kedvenc filmjeim közé sorolni, főleg azért nem, mert picit sem ríkatott meg, amit azért furcsállok, mert én még a shounen animéken is képes vagyok bőgni, itt viszont egyszer sem tört el a mécses, szerintem lehetett volna keríteni hozzá egy sokkal izgalmasabb narratívát is. De ez természetesen csak az én, szubjektív véleményem, elnézést kérek attól, ha valakit megsértettem vele (manapság mindenért cancellelik az embert, szóval időnap előtt bocsánatot kérek xD). Karácsonyi hangulatom még mindig nincs, de legalább kedvem az íráshoz az igen, szóval kicsit lehet megtolom most a részhozást, figyeljétek az értesítéseket.


Van olyan film, amit mások nagyon hype-olnak, nektek viszont egyáltalán nem jött be?

Castle in the blizzard [Huszonnégy nap karácsony kihívás] //befejezett//Tempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang